Skocz do zawartości

mr_iks

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O mr_iks

Informacje

  • Imię
    Przemek
  • Miasto
    Wrocław

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Coupe
  • Rok produkcji
    1997
  • Silnik
    1.6
  • Kod silnika
    ADP
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia mr_iks

0

Reputacja

  1. Witajcie. Mam problem z autem, który się pojawia po przejechaniu 100km+ w ciągu doby. Przy krótkiej jeździe praktycznie się nie pojawia wcale. Przy wychyleniu kierownicy w prawo, około 5 stopni, w czasie poruszania się pojazdu coś piszczy. Piszczenie jest regularne, częstotliwość się zwiększa wraz ze wzrostem prędkości pojazdu, zupełnie jakby to miało wiele wspólnego z prędkością obracania się kół. Przy zerowym wychyleniu kierownicy, lub większym niż 5 stopni w prawo, lub jakimkolwiek w lewo, piszczenia nie ma. Nie jestem pewien do końca czy jest to odpowiedni dział, ale wnioskuję, że skoro jest on związany z kątem obrotu kierownicy, to tak. Pisk dobywa się najpewniej gdzieś z okolicy kół. Boże być to równie dobrze problem z zawieszeniem, lub zawieszenie + układ kierowniczy. Ciekaw jestem czy ktoś miał kiedyś coś podobnego?
  2. Hej, przy okazji najbliższej wizyty mechanika chcę serwisować auto, a konkretnie: - wymienić olej i filtry oleju, - wymiana rozrządu z kompletem, Zastanawiam się, czy jest coś jeszcze, co się zużywa regularnie po kilku latach eksploatacji / kilkudziesięciu tysięcy przejechanych kilometrów? Chcę też żeby mechanik zwrócił uwagę na: - układ hamulcowy, - świecę, cewki, przepływomierz. Coś byście dodali?
  3. Witam, mam na imię Przemek, jestem z Wrocka, jestem dumnym właścicielem Audi A4B5 z 1997roku i pewnie będę tu często zaglądał z uwagi na rocznik pojazdu.
  4. Witam, jestem dumnym właścicielem Audi A4B5 z 1997roku. Od jakiegoś czasu mam z nim mały problem, a mianowicie, najczęściej niedługo po ruszeniu, przy zmianie biegów z 1na2, lub 2na3, jak i po redukcji biegów, zdarza mu się szarpać przy zwiększaniu obrotów. Ilość obrotów przy szarpaniu utrzymuje się, nie skaczą one. Zauważyłem, że czym mniej jeżdżę danego dnia na pół-sprzęgle, tym rzadziej się problem pojawia. Na biegach 4-5 problem się nie pojawia prawie wcale. Jedynie raz w trasie, na 5 biegu zaczął mi lekko szarpać, zwolniłem do 80km/h, zredukowałem na bieg 4, wbiłem ponownie bieg 5 i problem zniknął. Problem też się nie pojawia gdy już nim pojeżdżę chwilę danego dnia. W najgorszym wypadku, jak szarpał mi mocniej, zgasłą mi cała elektryka i kontrolki w pojeździe. Co to może być?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...