Skocz do zawartości

jac_corp

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O jac_corp

Osiągnięcia jac_corp

0

Reputacja

  1. jac_corp

    Felgi do a4 b5 Avant

    Dziękuje za odpowiedź nic nie obciera czy jest zagrożenie że dobije do błotnika lub będzie tarło nadkole przy skręcie ? lub zapytam inaczej ... założyłbyś jeszcze raz takie felgi gdybyś miał wybór ?
  2. jac_corp

    Felgi do a4 b5 Avant

    Witam wszystkich czy felgi 17" z et 30 podejdą do A4 b5 fl ze standardowym zawieszeniem ?
  3. Uwierz ze nie potrzebujesz dokładność do 1uM z mojego doświadczenia zamazuje obraz pomiaru.. przeczytanie kilkunastu wartości rożnych od siebie do ok 5uM miesza w głowie miernik przynajmniej ten 6XL bo tez ma opcje zmiany skali na 1uM szybciej.. duzo szybciej zużywa baterie. Miernik musi mieć opcję kalibracji i zerowania wtedy masz pewność ze wszystko jest ok Ew. ja bym przychylał się do tego z kulka nie masz problemu że krzywo przyłożysz głowice albo jakiś paproch podejdzie
  4. http://www.prodig-tech.pl/mierniki-grubosci-lakieru/ GL-6XL mogę polecić ten z nim mam doświadczenie. Oczywiście znajdziesz taniej niż na stronie. Jak coś droższego to szukaj z kulką na końcu lub bezstykowy
  5. jac_corp

    Rozbudowa audi

    Sprawdzę zobaczymy na pewno będe się dzielił wynikami 11.11 są obniżki na alexpress wiec moze coś bardziej konkret znajdę. Gdyby działało tak dobrze jakbym chciał to wymieniłbym wzmacniacz na tył i głośnik w subwooferze wymyśliłem że jednak potencjometr będzie potrzebny ze wzgledu na brak regulacji głosności przód/tył z poziomu radia
  6. jac_corp

    Rozbudowa audi

    W takim razie spróbuje jesli ma to szansę powodzenia Na pewno będę jeszcze męczył jak zgromadzę "wzmacniacz" czas i chęci wzmacniacz ostatecznie zamówie chyba coś takiego Tylko podpowiedz mi proszę czy szukać wzmacniacza z regulacją mocy ? i czy w tym przypadku klasa D, T ... będzie mieć znaczenie i który wybrać ? układ TPA czy TDA czy.. ? Ja osobiście nie mam o tym pojęcia, tylko chcę wybrać mniejsze zło. ( te wzmacniacze idelanie mi pasują bo maleńkie i łatwo będzie mi znaleźć dla nich miejsce)
  7. jac_corp

    Rozbudowa audi

    Dziękuje za odpowiedź Ja myślałem żeby wpiąć się tym wzmacniaczem z poprzedniego linku w sygnał wyjściowy na sub czyli piny 1, 2 i 3 (multi pion connector I) i przepiać kabelki od głośników Przód mialblby zailanie z wzmacniacza a tył ori. Co o tym sądzisz? Na pewno szybsze rozwiązanie od Twojego, ale to co zrobiłeś też mi się podoba z tym że szkdoa mi miejsca w bagażniku ( koło zapasowe ze wzgledu na LPG- wózek dla córki - no i sub_ sporo tych gadżetów ) Schemat
  8. jac_corp

    Rozbudowa audi

    Witam Ostatnio noszę się z zamiarem udoskonaleniem audio w moim wozie. Avant z subwooferem nokia. Radio A6 czyli concert II z CD Teraz chodzi mi o moc co myslicie od takim wzmacniaczu podpietym do przednich głośników ? http://www.gotronik.pl/wzmacniacz-mocy-2x50w-tda7492-p-4038.html a następnie wymiana samych głośników na 13cm + dystanse ( coś z helix'a lub pb itd.) Obecnie skupiam sie na wzmacniaczu. Czy to rozwiązanie ma sens ? Moc seryjnego radia nie jest w stanie dobrze napędzić nawet seryjnych głośników z przodu. Zależy mi na malym wzmacniaczu bo chciałbym go upchnąć gdzieś pod deską lub za radiem.
  9. http://www.auto-krak.pl/ Robilem tam 1.8T
  10. Jak palisz 10L benzyny to powinienes palic 12-13L gazu - takie małe sprostowanie Wg. teoretycznych założeń od 10 do 20% i realnie tak jest Masz rację to takie szybkie obliczenia były ale nie ma to dużego wpływu na fakt że jazda na LPG nie ma negatywnego wpływu na te silniki, jazda jest opłacalna a instalacja przeciętnej osobie zwróci sie po 1 roku
  11. Najszybciej, najlepiej i najpewniej sprawdzisz to miernikiem Rozwinięte wersje testów masz tutaj: najprostszy z użyciem multimetru i pomiaru napięcia podłaczasz się pod czarny kabelek i masę - wartości na nagrzanym silniku po dodaniu gazu i odpuszczeniu gazu maja pływać w przybliżeniiu od 0 do 1V
  12. Mam a4 b5 ANB po sofice na 180km zmieniony wydech - dekat, przelotowy srodkowy i końcowy SPAX + bandaż na kolektorze wydechowym i goracej częsci turbiny Oczywiście wszystko z gazem ja zrobiłem już 60tys km od założenia gazu i ok 10tys po czipowaniu. Żadnych problemów z autem, realnie nie czujesz na czym jedziesz Gaz zakładałem woj. świętokrzyskim ( Ostrowiec Św.) mogę dać PW namiar na gazownika bo to już 2gie auto które mi robił, a sam ma b6 z 1.8T z przebiegiem na gazie ponad 250tys. Robi dobrą robotę tuner nie narzekał jak robił mapę Co do opłacalnosci biorąc pod uwage że palisz 10L benzyny lyb 11l gazu czyli ok 50% kosztów jazdy . oszczędność ok 20zł /100km prosty rachunek przejeżdżasz 12tys km i masz instalacje za darmo
  13. jac_corp

    czy to dobry vag

    Tak to dobry interfejs, uzywam go w mojej B5 i jest ok - moge polecić Gniazdo jest w popielniczce na końcu tunelu środkowego. u mnie nie mieścił sie ten interfejs ze względu na zbyt grubą gumę osłaniającą piny która kolidowała z osloną dookoła gniazda trochę ją przyciąłem i trochę przypiłowałem... wchodzi teraz idealnie Uzywając różnych końcówe podłączanych do portu RS232 diagnozowałem 80 B4, VW LT i fiat bravo I
  14. jac_corp

    Koła do A4 B5 FL avant

    Witam Chce zamienić moje standardowe felgi z A4 B5 na coś minimalnie większego Obecnie mam 15" ET45 6J z oponami 195/65 http://img04.olx.pl/images_tablicapl/342466013_3_1000x700_oryginalne-felgi-15-audi-a4-b5-5-112-felgi.jpg Chciałbym 16" ET42 7J z oponami 205/60 ( później zmienię je na 55 z rantem ochronnym) http://spplthumb.blob.core.windows.net/540x405/ec/c1/73/felgi-alu-16-audi-a6-c5-a4-5x112-passat-octavia-rozmiar-16-scinawa-polska-195062417.jpg Zawieszenie w audi standardowa wysokość (komfort) usztywnione minimalnie amortyzatorami febi bilstain Czy taka zamiana będzie ok ? Nic nie będzie obcierać? albo dziwnie wyglądać ? lub źle jeździć ? Z góry dziękuję
×
×
  • Dodaj nową pozycję...