Skocz do zawartości

ceedee

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O ceedee

Osiągnięcia ceedee

0

Reputacja

  1. Reprezent zachodniopomorskiego. Flota: - S4 B8 8K Quattro sedan 3.0 TFSI S-Tronic 2009 - A3 8V Sportback 1.4 TFSI CoD S-Tronic 2013
  2. Taki urok TFSI, że na jałowym biegu silnikiem czasami telepie. Na 2.0 było, na 3.0 też to występuje. Dopóki obroty nie falują (efekt jakby silnik krokowy wkraczał ostro do akcji) to nie ma co się przejmować. Olej dolewać jak się zapali kontrolka - wcześniej nie ma sensu, zapali się kontrolka, wlewasz całą butlę litrową i po krzyku. Zestaw zapłonowy z R8 - nic nie da, takie moje zdanie, tylko bez sensu wydane pieniądze i tak i tak będzie nim trzepać, a jak będzie inna charakterystyka świecy to tylko mogą się pojawić problemy jak nie z ECU to z cewkami - chyba, że za tym idzie nowa mapa do silnika i jakieś mody, to może i owszem, jakaś*poprawa będzie (choć nie taka jakiej by się człowiek spodziewał) Z TFSI jest tak, że dopóki nie ma kontrolek, moc jest ok to nie tykać tematu (wiadomo, że na wycieki czy inne historie trzeba reagować migiem) a temat oleju to temat rzeka. Poniżej 1l / 1000 km to dla serwisu "norma dla tych silników" i taka jest prawda - mówię jako praktyk. Im mniej dajesz mu w palnik i im później od odpalenia na zimno tym mniej zje tego oleju. Zawsze w automatach oleju będzie brać więcej z uwagi na to jakie obroty ma silnik.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...