andy-vip

Pasjonat
  • Zawartość

    138
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O andy-vip

    Informacje

    • Płeć
      Mężczyzna
    • Imię
      Andrzej
    • Lokalizacja
      Kraków

    Auto

    • Model
      A5
    • Nadwozie
      Hatchback
    • Rocznik
      2010
    • Silnik
      2.0 TFSI
    • Napęd
      quattro
    • Skrzynia
      S-Tronic
    • Paliwo
      PB
    1. Jak by ktoś miał na zbyciu. Ew. Zamienniki w dobrej cenie.
    2. Pomierzyłem i mam pobór prądu na postoju. Coś mi nie usypiają wszystkie systemy. Wiem że po wyjęciu bezpiecznika E4 7.5A w bagażniku pobór spada do 0. Bezpiecznik E4 to mmi. Pytanie jak jest z tymi bezpiecznikami bo w bagażniku E4 to mmi i z prawej strony z przodu też pisze 7,5A mmi. Czyli za ten system odpowiada 2 bezpieczniki? Może ktoś podpowie.
    3. Poniżej zdjęcie mojego silnika w całej okazałości. Chciałem pokazać mniej doświadczonym jak wygląda rozrząd, ile jest łańcuchów i prowadnic. Wszystko widać jak na tacy. Dodam, że dokładnie jest to silnik CDNC z 2010 roku.
    4. Ja dzisiaj podjąłem próbę montażu i odpuściłem. Nie wiem jak u was ale u mnie w a5 sportback stanąłem przed rozebraniem połowy podsufitki. To jest hatchback i wiązka klapy idzie w podsufitkę. Odpuściłem. Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
    5. Loguj wszystko oprócz wentylatorów. Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
    6. Musisz włączyć moduł haka i zakodować parktromik. Bez wentylatorów. Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
    7. Raczej nie będzie błędów. Nie będziesz kodował wentylatorów. Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
    8. Aaa fakt. Przycisk parktromika daje impuls ze jest włączony wsteczny bieg. Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
    9. O co chodzi z kablem do przycisku parktronik ? Pisze żeby podłączyć przewód do pinu 3 w przycisku parktronik. Na ktoś może schemat za co odpowiada pin 3 w tym przycisku. Pytam bo nie mam tego przycisku. Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
    10. Tak pomoże. I jak jedziesz 200km to weź sobie klucz do świec. Przeczyścisz i pojedziesz dalej. Taki Masz efekt jak bierze ci ok albo więcej niż1 litr na 1000km. Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
    11. Ten pdf chyba nie działa na tym forum. Napisałem mu żeby dał maila to mu wyśle Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
    12. Pod klapą są rurki. Użyj linki np. Rowerowej i przetkaj. Możesz od strony dachu. Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
    13. Tak do wymiany siłownik. Zardzewiał i nic nie pomoże musisz kupić nowy. Zapoznaj się z instrukcją wymiany, bo tam trzeba robić otwory techniczne w gumie żeby odblokować zatrzaski. Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
    14. Świetna informacja, szczególnie dla mmi bez zielonego wyjścia na kamerę. Wielkie dzięki za info. Tego mi brakowało a nie miałem ochoty wymieniać mmi. Jeszcze jak by był sposób na streem obrazu z telefonu na mmi to było coś.
    15. Miał ktoś może takie objawy? Albo ktoś wymieniał podporę wału lub cały wał bo nie da się kupić podpory? Wysłane z mojego SM-G935F