Skocz do zawartości

andy-vip

Pasjonat
  • Postów

    120
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O andy-vip

Informacje

  • Imię
    Andrzej
  • Miasto
    Kraków

Auto

  • Model
    A5
  • Nadwozie
    Sportback
  • Rok produkcji
    2018
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia andy-vip

2

Reputacja

  1. Dzięki. Auto z Kanady i tam nie ma pre sense city w standarcie. Może wiesz Grzegorz jak zakodować przez vcds : Pre sense city Sign assist Lane assist Dzięki za pomoc.
  2. Posiadam kamerę na przedniej szybie która obsługuje mi HBA. Czy ta kamera wystarczy do uruchomienia u mnie czytania znaków drogowych i np. Awaryjne hamowania? Czy potrzeba innej kamery?
  3. Najlepiej moduł kup z odciętymi wtyczkami. Oczywiście jak się da najdłuższe przewody. Bo będziesz miał kłopot z wtyczkami. Polutujesz i w koszulki termokurczliwe. Gotowe. Wiązka od haka do modułu może być jakakolwiek, oczywiście najlepsza oryginalna. Ale z uciętymi kablami przy wtyczkach to i tam musisz schemat mieć i lutowanko.
  4. Nie przyjmuje kodowania bo z tego co pamiętam potrzebny pin. Dlatego bije błędami. Zakoduj odpowiednio STG10 i po krzyku. Poszukaj jest gdzieś.
  5. Masz wszystko i montaż to 2h dla kogoś w miarę kumatego. Wracając do tematu to nie potrzeba ci żadnych śrub. Zdejmiesz zderzak 15 min, odkręcisz belkę i właśnie te śruby wykorzystasz do przykręcania haka. Schemat instalacji masz w 1 poście. Poczytaj w jaki sposób się go czyta. Tę kostkę którą masz w tej panice wtykasz w zakupiony moduł haka. Również instalację od haka wpinasz w moduł i koniec. Zostaje kodowanie. Mogę Ci zrobić zdjęcie modułu ale tam nie ma wyboru dobierz do swojego auta. Koszt to 150-300 zł.
  6. Pomierzyłem i mam pobór prądu na postoju. Coś mi nie usypiają wszystkie systemy. Wiem że po wyjęciu bezpiecznika E4 7.5A w bagażniku pobór spada do 0. Bezpiecznik E4 to mmi. Pytanie jak jest z tymi bezpiecznikami bo w bagażniku E4 to mmi i z prawej strony z przodu też pisze 7,5A mmi. Czyli za ten system odpowiada 2 bezpieczniki? Może ktoś podpowie.
  7. andy-vip

    Rozrząd w 2.0 TFSI

    Poniżej zdjęcie mojego silnika w całej okazałości. Chciałem pokazać mniej doświadczonym jak wygląda rozrząd, ile jest łańcuchów i prowadnic. Wszystko widać jak na tacy. Dodam, że dokładnie jest to silnik CDNC z 2010 roku.
  8. Ja dzisiaj podjąłem próbę montażu i odpuściłem. Nie wiem jak u was ale u mnie w a5 sportback stanąłem przed rozebraniem połowy podsufitki. To jest hatchback i wiązka klapy idzie w podsufitkę. Odpuściłem. Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
  9. Loguj wszystko oprócz wentylatorów. Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
  10. Musisz włączyć moduł haka i zakodować parktromik. Bez wentylatorów. Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
  11. Raczej nie będzie błędów. Nie będziesz kodował wentylatorów. Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
  12. Aaa fakt. Przycisk parktromika daje impuls ze jest włączony wsteczny bieg. Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
  13. O co chodzi z kablem do przycisku parktronik ? Pisze żeby podłączyć przewód do pinu 3 w przycisku parktronik. Na ktoś może schemat za co odpowiada pin 3 w tym przycisku. Pytam bo nie mam tego przycisku. Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
  14. andy-vip

    2.0 TFSI bierze olej

    Tak pomoże. I jak jedziesz 200km to weź sobie klucz do świec. Przeczyścisz i pojedziesz dalej. Taki Masz efekt jak bierze ci ok albo więcej niż1 litr na 1000km. Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
×
×
  • Dodaj nową pozycję...