andy-vip

Pasjonat
  • Zawartość

    141
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

1

O andy-vip

    Informacje

    • Imię
      Andrzej
    • Lokalizacja
      Kraków

    Auto

    • Model
      A5
    • Nadwozie
      Hatchback
    • Rocznik
      2010
    • Silnik
      2.0 TFSI
    • Napęd
      quattro
    • Skrzynia
      S-Tronic
    • Paliwo
      PB

    Ostatnie wizyty

    Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

    1. andy-vip

      Najlepiej moduł kup z odciętymi wtyczkami. Oczywiście jak się da najdłuższe przewody. Bo będziesz miał kłopot z wtyczkami. Polutujesz i w koszulki termokurczliwe. Gotowe. Wiązka od haka do modułu może być jakakolwiek, oczywiście najlepsza oryginalna. Ale z uciętymi kablami przy wtyczkach to i tam musisz schemat mieć i lutowanko.
    2. andy-vip

      Nie przyjmuje kodowania bo z tego co pamiętam potrzebny pin. Dlatego bije błędami. Zakoduj odpowiednio STG10 i po krzyku. Poszukaj jest gdzieś.
    3. andy-vip

      Masz wszystko i montaż to 2h dla kogoś w miarę kumatego. Wracając do tematu to nie potrzeba ci żadnych śrub. Zdejmiesz zderzak 15 min, odkręcisz belkę i właśnie te śruby wykorzystasz do przykręcania haka. Schemat instalacji masz w 1 poście. Poczytaj w jaki sposób się go czyta. Tę kostkę którą masz w tej panice wtykasz w zakupiony moduł haka. Również instalację od haka wpinasz w moduł i koniec. Zostaje kodowanie. Mogę Ci zrobić zdjęcie modułu ale tam nie ma wyboru dobierz do swojego auta. Koszt to 150-300 zł.
    4. Pomierzyłem i mam pobór prądu na postoju. Coś mi nie usypiają wszystkie systemy. Wiem że po wyjęciu bezpiecznika E4 7.5A w bagażniku pobór spada do 0. Bezpiecznik E4 to mmi. Pytanie jak jest z tymi bezpiecznikami bo w bagażniku E4 to mmi i z prawej strony z przodu też pisze 7,5A mmi. Czyli za ten system odpowiada 2 bezpieczniki? Może ktoś podpowie.
    5. andy-vip

      Poniżej zdjęcie mojego silnika w całej okazałości. Chciałem pokazać mniej doświadczonym jak wygląda rozrząd, ile jest łańcuchów i prowadnic. Wszystko widać jak na tacy. Dodam, że dokładnie jest to silnik CDNC z 2010 roku.
    6. andy-vip

      Ja dzisiaj podjąłem próbę montażu i odpuściłem. Nie wiem jak u was ale u mnie w a5 sportback stanąłem przed rozebraniem połowy podsufitki. To jest hatchback i wiązka klapy idzie w podsufitkę. Odpuściłem. Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
    7. andy-vip

      Loguj wszystko oprócz wentylatorów. Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
    8. andy-vip

      Musisz włączyć moduł haka i zakodować parktromik. Bez wentylatorów. Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
    9. andy-vip

      Raczej nie będzie błędów. Nie będziesz kodował wentylatorów. Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
    10. andy-vip

      Aaa fakt. Przycisk parktromika daje impuls ze jest włączony wsteczny bieg. Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
    11. andy-vip

      O co chodzi z kablem do przycisku parktronik ? Pisze żeby podłączyć przewód do pinu 3 w przycisku parktronik. Na ktoś może schemat za co odpowiada pin 3 w tym przycisku. Pytam bo nie mam tego przycisku. Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
    12. andy-vip

      Tak pomoże. I jak jedziesz 200km to weź sobie klucz do świec. Przeczyścisz i pojedziesz dalej. Taki Masz efekt jak bierze ci ok albo więcej niż1 litr na 1000km. Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
    13. andy-vip

      Ten pdf chyba nie działa na tym forum. Napisałem mu żeby dał maila to mu wyśle Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
    14. andy-vip

      Pod klapą są rurki. Użyj linki np. Rowerowej i przetkaj. Możesz od strony dachu. Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
    15. andy-vip

      Tak do wymiany siłownik. Zardzewiał i nic nie pomoże musisz kupić nowy. Zapoznaj się z instrukcją wymiany, bo tam trzeba robić otwory techniczne w gumie żeby odblokować zatrzaski. Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka