Deszcz
Pasjonat-
Postów
100 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Deszcz
Informacje
-
Imię
Adam
-
Miasto
Poznań
Auto
-
Model
Audi
-
Nadwozie
Limuzyna
-
Rok produkcji
2017
-
Silnik
3.0 TFSI V6
-
Kod silnika
BMC
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Tiptronic
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia Deszcz
0
Reputacja
-
Po pierwsze skoryguj swoj profil, bo jesli masz 2.0 benzyne i 131PS to kod silnika ALT, po drugie tematów dotyczących tego silnika i "brania" przez niego oleju było sporo, polecam ten: http://www.a4-klub.pl/smf/b6_alt_czy_to_normalne_ze_zjada_tyle_oleju-t53061.0.html;msg869092#msg869092 No i po trzecie, wg mnie trzeba się z tym oswoić i wozić zawsze olej na dolewkę. Wg różnych opinii najbardziej optymalnym olejem do tego silniczka jest 0w40.
-
Ten problem to nie przelewki, działaj szybko. A winny jest czujnik obrotów silnika, dokładnie tak jak wywaliło Ci na VAGU. Miałem ten sam problem. Wymiana z tego co pamiętam kosztowała niedużo w ASO (150-300). Mam gdzieś faktury gdybyś chciał szczegółowo jakieś nr części z ETKI itp. itd.
-
Witam Kope lat co tam u Was?
-
No to mamy jakies fatum dziwne, mi tez kilka dni temu! strzeliła sama z siebie. Co za szajs... Juz wymieniłem zapłacilem 530 zł razem z wymianą. Szybke mam ori ale używaną, z rocznika samochodu, udało się jak ślepej kurze ziarno.
-
Siemanko
-
Dzień doberek, wczorajszy wieczór gokartowy bardzo udany, dzięki chłopaki, a wygrał Moderatore decyzją żeby zadebiutować na torze!
-
Dzieńdobry
-
Siemka, witamy na forum
-
Ja zmieniłem przy 130.000 rozrząd, w naszych silniczkach wg instrukcji 180.000 wymiana, ale nikt przy zdrowych zmysłach tak długo nie czeka.
-
Współczucia wentyl, teraz latania będzie troche...
-
Siemka
-
Witamy wyspiarza... :hi:
-
Postaram się być
-
Powitać szczególnie podtrzymywacza naszego gatunku .... :>
-
Gratulacje dla całej familii Madasków