Skocz do zawartości

Deszcz

Pasjonat
  • Postów

    100
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Deszcz

Informacje

  • Imię
    Adam
  • Miasto
    Poznań

Auto

  • Model
    Audi
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    2017
  • Silnik
    3.0 TFSI V6
  • Kod silnika
    BMC
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Deszcz

0

Reputacja

  1. Po pierwsze skoryguj swoj profil, bo jesli masz 2.0 benzyne i 131PS to kod silnika ALT, po drugie tematów dotyczących tego silnika i "brania" przez niego oleju było sporo, polecam ten: http://www.a4-klub.pl/smf/b6_alt_czy_to_normalne_ze_zjada_tyle_oleju-t53061.0.html;msg869092#msg869092 No i po trzecie, wg mnie trzeba się z tym oswoić i wozić zawsze olej na dolewkę. Wg różnych opinii najbardziej optymalnym olejem do tego silniczka jest 0w40.
  2. Ten problem to nie przelewki, działaj szybko. A winny jest czujnik obrotów silnika, dokładnie tak jak wywaliło Ci na VAGU. Miałem ten sam problem. Wymiana z tego co pamiętam kosztowała niedużo w ASO (150-300). Mam gdzieś faktury gdybyś chciał szczegółowo jakieś nr części z ETKI itp. itd.
  3. No to mamy jakies fatum dziwne, mi tez kilka dni temu! strzeliła sama z siebie. Co za szajs... Juz wymieniłem zapłacilem 530 zł razem z wymianą. Szybke mam ori ale używaną, z rocznika samochodu, udało się jak ślepej kurze ziarno.
  4. Dzień doberek, wczorajszy wieczór gokartowy bardzo udany, dzięki chłopaki, a wygrał Moderatore decyzją żeby zadebiutować na torze!
  5. Ja zmieniłem przy 130.000 rozrząd, w naszych silniczkach wg instrukcji 180.000 wymiana, ale nikt przy zdrowych zmysłach tak długo nie czeka.
  6. Współczucia wentyl, teraz latania będzie troche...
  7. Powitać szczególnie podtrzymywacza naszego gatunku .... :>
  8. Gratulacje dla całej familii Madasków
×
×
  • Dodaj nową pozycję...