Skocz do zawartości

KOLO1111

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O KOLO1111

Osiągnięcia KOLO1111

0

Reputacja

  1. To nie wina cewek. Mam ten sam problem. Spowodowane jest to tym że ssanie wyłącza się przy temperaturze ok. 50 st. C i od momentu wyłączenia delikatnie szarpie przy zmianie biegów i dodawaniu gazu. Gdy złapie 90 st. wszystko jest OK.
  2. Tak. Czujnik został wymieniony. Kosztował 201 zł oryginalny boscha. Teraz autko śmiga bez żadnych problemów. Błędów też już nie pokazuje.
  3. WIELKIE DZIĘKI ZA POMOC!!!! Na jutro jestem umówiony z mechanikiem ma już mieć ten czujnik.
  4. 16705 Czujnik obrotów silnika - zakres/możliwości zwarcie do innego wyjścia - BŁĄD SPORADYCZNY 16706 Czujnik obrotów silnika - brak sygnału obwód przerwany 17927 Regulacja wałka rozrządu strona 1 - zła funkcja zwarcie do innego wyjścia - BŁĄD SPORADYCZNY 17544 Mieszanka za bogata strona 1 - regulacja długoterminowa - wolne obroty zbyt mała oporność - BŁĄD SPORADYCZNY 17536 Mieszana za uboga strona 1 - regulacja długoterminowa zbyt mała oporność - BŁĄD SPORADYCZNY
  5. Silnik mam ALT 2.0 benzyna. Samochód jest z 2001r. Byłem z mim u mechanika podłączał Vaga i kazał wymienić czujnik Halla. Wymieniłem i dalej to samo.
  6. Witam mam taki problem: rano samochód pali dobrze, po przejechaniu kilku kilometrów i rozgrzaniu się silnika do 90*C i przejechaniu potem jakieś 2km (ok 1min) silnik gaśnie. Trudno go odpalić i po odpaleniu zapala się kontrolka EPC wtedy obroty jałowe utrzymują się w ok.1000obr.min a przy 5000 odcina paliwo. Po przejechaniu ok 2km wyłączeniu i uruchomieniu następnie silniku wszystko jest już ok do czasu az samochód trochę postoi i temperatura spadnie. Gdy temperatura utrzymuję sie w ok. 90* mozna go gasic i uruchamiać jeździć ile się chce i nic się nie dzieje. Może ktoś już miał taki przypadek. Z góry dziękuję za pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...