KOLO1111
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
6 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O KOLO1111
Osiągnięcia KOLO1111
0
Reputacja
-
To nie wina cewek. Mam ten sam problem. Spowodowane jest to tym że ssanie wyłącza się przy temperaturze ok. 50 st. C i od momentu wyłączenia delikatnie szarpie przy zmianie biegów i dodawaniu gazu. Gdy złapie 90 st. wszystko jest OK.
-
Tak. Czujnik został wymieniony. Kosztował 201 zł oryginalny boscha. Teraz autko śmiga bez żadnych problemów. Błędów też już nie pokazuje.
-
WIELKIE DZIĘKI ZA POMOC!!!! Na jutro jestem umówiony z mechanikiem ma już mieć ten czujnik.
-
16705 Czujnik obrotów silnika - zakres/możliwości zwarcie do innego wyjścia - BŁĄD SPORADYCZNY 16706 Czujnik obrotów silnika - brak sygnału obwód przerwany 17927 Regulacja wałka rozrządu strona 1 - zła funkcja zwarcie do innego wyjścia - BŁĄD SPORADYCZNY 17544 Mieszanka za bogata strona 1 - regulacja długoterminowa - wolne obroty zbyt mała oporność - BŁĄD SPORADYCZNY 17536 Mieszana za uboga strona 1 - regulacja długoterminowa zbyt mała oporność - BŁĄD SPORADYCZNY
-
Silnik mam ALT 2.0 benzyna. Samochód jest z 2001r. Byłem z mim u mechanika podłączał Vaga i kazał wymienić czujnik Halla. Wymieniłem i dalej to samo.
-
Witam mam taki problem: rano samochód pali dobrze, po przejechaniu kilku kilometrów i rozgrzaniu się silnika do 90*C i przejechaniu potem jakieś 2km (ok 1min) silnik gaśnie. Trudno go odpalić i po odpaleniu zapala się kontrolka EPC wtedy obroty jałowe utrzymują się w ok.1000obr.min a przy 5000 odcina paliwo. Po przejechaniu ok 2km wyłączeniu i uruchomieniu następnie silniku wszystko jest już ok do czasu az samochód trochę postoi i temperatura spadnie. Gdy temperatura utrzymuję sie w ok. 90* mozna go gasic i uruchamiać jeździć ile się chce i nic się nie dzieje. Może ktoś już miał taki przypadek. Z góry dziękuję za pomoc.
-
Grzesiek Audi A4 B6 1,9!!!