Skocz do zawartości

Mesiah

Pasjonat - L
  • Postów

    2189
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

12

O Mesiah

Informacje

  • Imię
    Slawek
  • Miasto
    Morąg war-maz

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1996
  • Silnik
    1.8
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Mesiah

    Audi a4 b5 2.8 quattro

    A co tu się wypowiadać. Super autko. Silniki wytrzymałe i dobrze znoszą gaz. Spalanie pewnie w granicach 15l. Wszystko zależy od egzemplarza.
  2. Lepiej wziąć jakieś lepsze springi (eibach h&r itp) i do tego amory mts.
  3. Ten H&R sobie odpuść. Możesz wypróbować tego MTS bo jest tani.
  4. MTS będzie miękki. Za 200zł raczej nie kupisz zdrowego kompletu.
  5. Magiel suchy jak pieprz. W poprzednim tygodniu wymieniałem końcówki drążków więc i osłony założyłem ruville (bardzo miękka i gruba guma). Zaglądałem na listwę magla i wszystko ideał. Myślę, że magiel nie ma z tym nic wspólnego.
  6. W tym wątku padły już wszystkie dobre propozycje. Wystarczy przeczytać. Czego nie wybierzesz (ferodo, textar, zimmermann) i tak będzie dobrze.
  7. Nic nie będzie tarło ale.. -40 to stanowczo za mało do felg 18 na tym profilu. Mam teraz ok 60/55 przy kołach 17 205/50 i wygląda to bdb. Jak miałem na chwilę 40/40 to była popelina mimo tego, że mam większy profil niż Ty. No i zapomnij o swoich ori amorach. Ne dadzą rady. Pewnie są już trochę przelatane i wyleją. A nawet jeśli są nówki to i tak nie będą w stanie trzymać za mordę obniżonych sprężyn. Miałem i testowałem od groma zawieszeń. Możesz mi wierzyć na słowo. Szkoda Twojej kasy na półśrodki
  8. Co do właściwości płynu to wiem w czym rzecz. Zielony Febi robił się rzadki dużo szybciej i ogólnie na zimno wyglądał na rzadszy. No więc tak. Auto kupiłem z lejącą maglownicą ok 100km ode mnie. W połowie drogi zabrakło mi wspomagania bo skończył się płyn. Ostatnie 30km pompa już pewnie chodziła może nie na sucho ale raczej z minimalną ilością płynu. W domu zalałem do pełna płynu (pompa ucichła do zera) i pojechałem ok 20km do znajomego na podnośnik. Wyjąłem sobie magiel i wsadziłem drugi zregenerowany. Układ przepłukałem czerwonym hipolem i taki też zalałem po złożeniu wszystkiego. Trochę pojeździłem ale wzięło mnie coś na wymianę płynu bo wszyscy krzyczeli, że ma być zielony febi. Kupiłem 2l. Układ przepłukałem i zalałem. Pojeździłem tak tydzień ale ginęło wspomaganie. Kupiłem znowu 2l ale mobila ATF i znowu płukanka i zalanie świeżego. No i taki już został. Byłem teraz sprawdzić i po zamoczeniu białej kartki olej wygląda jak nowy (idealnie czerwony). Wydaje mi się, że przez żółty odcień zbiorniczka wydawało mi się że zmienił kolor. Zauważyłem też, że na przewodzie ze zbiorniczka poci mi się minimalnie i jest mokro od płynu ale go nie ubywa.
  9. Witam. Jak w temacie. Wczoraj po dłuższej przerwie zrobiłem dłuższą trasę i po ok 50 km zaczęło słabnąć mi wspomagania. Po kolejnych 50 zaczęło już całkowicie ginąć na jałowym biegu (w mieście bez wspomagana praktycznie). Dodatkowo pompa delikatnie hałasuje czy to zimno czy ciepło. Płyn był wymieniany na zielony febi rok temu. Na nim ginęło wspomaganie już po 10km. Zmieniłem wiec go na czerwony mobil ATF i było dużo lepiej. Jeździłem od tamtej pory wokół komina po mieście i było super ale wczorajsza trasa przekonała mnie, że jednak nie jest. Chciałbym się upewnić czy to 100% pompa. Maglownica była wymieniana na regenerowaną. W trasie jak spojrzałem na zbiorniczek od płynu wydawało mi się, że wyglądał jak mocno przepracowany (zjaśniał i wpadał w brąz). Może był spieniony i dlatego? Pewnie nie ma to nic do rzeczy.
  10. No i bądź tu mądry. Dzięki za obszerną opinie. Słyszał ktoś może o gaszentrum z Porannej 21?
  11. Ogarnięci kolesie? Nie kombinują za dużo? Chce to zrobić porządnie i nie zaglądać pod maskę (prócz filtrów).
  12. Witam. Planuje wrzucić gaz do swojego 1.8 ADR. Nie znam się na tym więc szukam zaufanego zakładu który mnie nie oszuka. Celuje w porządną instalacje nie żadne druty. Może polecicie coś od siebie? Na tę chwilę mam na oku tylko cargaz z Olsztyna.
  13. Witam. Planuje wrzucić gaz do auta. Macie swoje typy zakładów? Szukam kogoś uczciwego kto założy mi porządną instalacje do mojego 1.8 ADR. Wiem, że w Olsztynie jest dużo firm. Zna ktoś może firmę Cargaz z Olsztyna? Na tę chwilę to mój jedyny typ.
  14. Ostatnio kumpel prostował dwie ori 15 z merca 124 i wyszło go 200zł także cena raczej w porządku. Tak czy inaczej felgi nie do jazdy.
  15. Ty porównujesz 18 215/40 do 17 225/45 a ja do 205/50. Wiadomo, że między dwoma pierwszymi różnicy nie odczujesz. Ba na 18 przy węższej oponie może być nawet lepiej na koleinach.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...