Skocz do zawartości

Mateo94

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    21
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Mateo94

Informacje

  • Imię
    Mateusz
  • Miasto
    Wrocław

Auto

  • Model
    Seat
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2010
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CAGA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

743 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Mateo94

0

Reputacja

  1. Tymi ubytkami trzeba się przejmować ?
  2. Tak wyglądał po wcześniejszym czyszczeniu
  3. 320k. Był czyszczony już raz przy około 280k
  4. Hej, Chciałem zapytać czy te wartości z filtra DPF są w normie: Filtr cząstek stałych, offset -2HPa Filtr cząstek stałych różnica ciśnienia -3hPa zmierzona masa sadzy -0,94g obliczona masa sadzy 7,50g zawartość popiołu w oleju 0,21L Wypalanie mniej więcej co 350km Domniemam że trzeba zaadaptować czujnik różnicy ciśnień przez wartość na minus. Czy czymś jeszcze muszę się martwić?
  5. Hej, Mam pytanie dotyczące różnicy korekt na zimnym i ciepłym motorze. CAGA 320tyś przebiegu Na zimnym: - 0.62 , 0.37 , 0.33 , -0,08 Na ciepłym -0.21 , 0.07 , 0.11 , 0.03 Z czego wynikają tak duże różnice?
  6. Dla potomnych. Po wymianie dwa razy tarcz, trzy razy kloców i wielokrotnym rozbieraniu wszystkiego problemem okazały się łożyska, przez które była krzywa piasta...
  7. Mateo94

    EGR+Klapy

    Dzień dobry, Mam problem z moim silnikiem 2.0TDI 143KM CAGA przebieg 310k Problem z EGR zaczął się w 2018 przy przebiegu 260k. Wtedy wystarczyło tylko czyszczenie. Powtarzałem czynność przy każdej wymianie oleju. Ostatnio czyściłem ponownie EGR ponieważ znów zaczęła migać kontrolka świec. Pomogło na około 2tyś km po tym czasie błąd powrócił. Znów rozkręcanie i szok... strasznie dużo sadzy po 2k km... Błędy to P040300 i P201500 Zastanawia mnie problem sadzy, czy może to być wina turbiny? Dodałem ze nie była regenerowana od nowości. Bo rozumiem że problem sadzy to skutek i wymiana EGRa na nowy nic nie da jeśli turbina siedzi? Stad moje pytanie od czego zacząć? Regeneracja turbo? Z góry dziękuję za rady. Pozdrawiam
  8. Dev czy w dalszym ciągu zajmujesz się regeneracją zacisków?
  9. Hej, wracam do tematu. Wymieniłem klocki na Ferodo FDB1717. Problem dalej występuje. Przy wymianie przetoczyliśmy też tarcze. Jakieś jeszcze pomysły? może jarzma?
  10. Dziękuje Wam za odpowiedź. Najpierw spróbuje podmienić jarzma, jeśli to nie pomoże zamówię nowe klocki z Ferodo
  11. Dzień dobry, Od dłuższego czasu borykam się z stukami i piszczeniem po zmianie tarcz i klocków z przodu. Stuki pojawiają się tylko podczas delikatnego hamowania. Jest to metaliczny dźwięk. Nowe tarcze i klocki z firmy ATE. Wszystko składane i rozbierane z 6 razy, przekładane jarzma stronami i podmianka tarcz na stare - bez rezultatu. Jedyne co pomogło na jakiś czas to większa ilość smaru na młotki kloców i jarzma. Po przejechaniu około 500km problem powrócił. Pacjent to Seat Exeo 2010r. 143km Czy ktoś miał taki problem? Proszę o pomoc w znalezieniu przyczyny :)
  12. Po sprawdzeniu mojego numeru VIN wychodzi ze auto jest z 2005 roku o_O A pierwsza rejestracja to wrzesień 2004. Moim zdaniem chodzi o to że rok modelowy to 2004 a produkcji 2005.
  13. Widzę różne są zdania na ten temat
×
×
  • Dodaj nową pozycję...