Skocz do zawartości

Loguss89

Pasjonat
  • Postów

    39
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Loguss89

Informacje

  • Imię
    Karol
  • Miasto
    Den Haag

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1995
  • Silnik
    1.6
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia Loguss89

0

Reputacja

  1. Loguss89

    Audi 1.6

    dzięki za odpowiedź
  2. Loguss89

    Audi 1.6

    A po co mam zmieniać silnik jak ten jest sprawny ,a po drugie pytam się o koszty takiej przeróbki ... A wtedy będę myślał czy opłaca mi się to robić czy nie ... Wole mieć nie typowe 1.6 niż wsadzać 1.8 T.
  3. Loguss89

    Audi 1.6

    Witam . Czy ktoś może wie jaki byłby koszt podniesienia mocy w 1.6 ADP ? Tylko proszę nie pisać ze nie opłaca się itp . Silnik jest po remoncie , nowe sprzęgło. tak chciałbym podnieś o około 40-50 koni tylko jak by to wychodziło w kosztach . Myślałem o turbo albo kompresorze myślę że w 3 tys bym się zmieścił z tym drugim . Tylko jaki da przyrost ? Z góry dzięki za odpowiedzi .
  4. Loguss89

    Olej poniżej minimum

    Tylko mi bardziej chodzi o to czy jak jest te kilka mm (3-4) pod minimum czy coś silnikowi może się stać. Dochodzi to tego poziomu i nic dalej . Kontrolka od ciśnienia oleju nie wyskakuje.
  5. Loguss89

    Olej poniżej minimum

    Poci się przy skrzyni biegów już to sprawdzone a jak zwalać skrzynie to zmienić sprzęgło bo na pewno dawno tego nikt nie robił.
  6. Loguss89

    Olej poniżej minimum

    Witam . Mój problem polega na tym że olej spada trochę poniżej minimum (tak około 3 -4 mm na bagnecie) , stawiam na uszczelniacz wału . Pytanie czy powinienem się spieszyć z naprawą tego czy sprawdzać olej i nic się nie stanie jeżeli olej dalej nie zacznie uciekać .
  7. Będę dzisiaj jechał do pracy (20 km) Dam info jak wrócę . Jest poprawa myślę że za około 200 km na benzynie wszystko wróci do normy . Sprawdź u Siebie może też pomoże .
  8. Loguss89

    Duży ubytek oleju

    Mi brał połowę tego co Tobie na tym samym dystansie . Za części do remontu bloku silnika + rozrząd + uszczelka pod głowicę wyszło mi koło 1000 . Do tego doszły koszta głowicy bo lepiej mi wychodziło kupić głowice dać ją do planowania i uszczelnienia i gotową przysłali mi tu no to za głowice dałem 200 a remont 400 z groszem . Za wymianę tego wszystkiego mechanik wziął ode mnie 200 Euro wiec myślę ze podobnie jak w Polsce zapłaciłem .
  9. Mam podobnie . Jak zimny do 2 tys ledwo się rozkręca a później już jest ok . Silnik po remoncie. Ale wczoraj wyskoczyłem (około 50 km) na autostradę nie wrzucałem gazu i rano była lekka poprawa dam info za kilka dni czy dzisiaj rano to był przypadek czy coś pomogło.
  10. Mi uciekało około pół litra na tydzień co przez ten okres wyjeździłem może 400 kilometrów .
  11. Mi potrafił zejść do 6 litrów ale jazda mega wolna max 2.5 tys . Ale w maxie jak sprawdzałem to 12 nie przekroczył jazda do 4tys po mieście.
  12. Siema. U mnie było podobnie olej i płyn znikał . zrobiłem remont silnika wymieniłem króciec no i wywaliło mi uszczelniacz wału (najbardziej prawdopodobnie jeszcze nie sprawdzałem bo schodzi olej do stanu minimum i stoi wiec starcza ) ale po remoncie udało mi się zejść do spalania około 6 w mieście co było mega problemem ale naprawdę jazda spokojna . Ciszej pracuje . Jest lepiej. Jeżeli masz zamiar jeździć tym autem dłuższy okres to warto . Głowica 8 zaworowa zniża koszty remontu .
  13. Loguss89

    Uchwyt na kubek

    Witam . Mam pytanie dotyczące uchwytu na kubek . Czy jest możliwość wsadzenia uchwytu z polifta to tej wnęki w desce w przedlifcie ? albo może ktoś ma wymiary wyciągniętego uchwytu tez by by pomogło . Z góry dzięki .
  14. Loguss89

    Pożeracz oleju

    Niby zmiana silnika ok , sam silnik taniej ale doliczyć koszty reszty gratów to z tysiąca zrobi się sporo więcej .
  15. Loguss89

    Pożeracz oleju

    1000 po remoncie . Zmniejszone spalanie . Większa kultura pracy silnika .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...