Skocz do zawartości

billu

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O billu

Osiągnięcia billu

0

Reputacja

  1. billu

    zablokowane hamulce

    Jeśli dostała się tam woda to tylko przez otwór podciśnienia, więc musi być gdzieś nieszczelność, jeśli nieszczelność to mogą być spadki mocy, czasami również twardy pedał, ale jeśli teraz jest dobrze to sam nie wiem Tak się składa, że pracuje w fabryce układów hamulcowych, między innymi produkujemy serwa, wszystkie one są badane na szczelność podciśnieniem, to wszystko musi być mega szczelne. Nasze hamulce idą tylko na pierwszy montaż, jeśli co wraca z twardym pedałem, to wiadomo, że serwo nie szczelne.
  2. billu

    zablokowane hamulce

    Jeśli serwo jest zalane, to nie wystarczy wylać wody, tylko serwo nadaje się do wymiany. Serwo jest szczelne, nie ma tam prawa się nic dostać. Jeśli serwo jest zalane, to nie wystarczy wylać wody, tylko serwo nadaje się do wymiany. Serwo jest szczelne, nie ma tam prawa się nic dostać. "Twardy pedał" jak najbardziej przyczyną może być serwo, brak wspomagania hamulca, ale raczej nie było by błędów ABS,ESP. Stawiał bym na blok ABS.
  3. Żadnego błędu od początku do końca
  4. Też mi się trafił biedny Niemiec kupił chyba najtańszy zamiennik jaki był dostępny.
  5. Jeszcze tego nie sprawdziłem, powiem szczerze, że jak dziś zobaczyłem, jak pływa wartość tego podciśnienia podczas ruszania króćcem pompy vacum, to już przez chwilę myślałem, że to ogarnę, a tu ku ku:facepalm: panowie sprowadzają mnie na ziemię.
  6. Chodzi o to, że nie ja zrobiłem demolkę, jak kupiłem samochód to turbina wstawała przy 3000, była odkręcona kontra od regulacji, czyli kręciło się jak chciało, ktoś tym kręcił, podejrzewam, że w każdej nowej, regenerowanej turbinie, wszystkie śruby są zaznaczone, zalakowane, a u mnie nic nie było.
  7. Czyli co chłopaki? Mam kupić nową turbinę? a później jednak się okaże, że dalej późno wstaje i co w tedy, u mnie pewnie tak jak u większości jak już muszę wymienić, to wymienię ale wolę być pewny. A jeśli zacytuję"podłącze podciśnienie bezpośrednio do gruchy i turbo załaduje 2590 i w górę " to oznacza, że turbina ok?
  8. Panowie a co z wartościami tego podciśnienia? Czy to nie ma na to wpływu? Tak myślałem, że ta turbina to jakiś egzotyk. ---------- Post dopisany at 21:38 ---------- Poprzedni post napisany at 21:36 ---------- A czy można sprawdzić taką turbinę na stole, jak bym ją zawiózł do turbiniarzy?
  9. Witam Panowie potrzebuje pomocy, chodzi o późne "wstawanie turbiny", turbo zaczyna ładować dopiero od 2500 obrotów, poniżej logi 011: Saturday 31 May 2014 19:19:45 038 906 019 FP 1.9l R4 EDC 0000SG 1467 Group A: '011 Group B: Engine speed Spec. intake press. Actual intake press. D.cycle MAP TIME 2850-3150 2200-2400 2100-2600 35-80% TIME Marker STAMP /min mbar % STAMP 0.01 1596 2019.6 1240.2 21.1 0.46 1638 2070.6 1287.0 22.3 0.93 1680 2111.4 1333.8 23.5 1.37 1764 2162.4 1380.6 25.1 1.83 1806 2193.0 1439.1 26.3 2.28 1869 2223.6 1509.3 27.1 2.73 1932 2254.2 1602.9 29.1 3.17 2016 2274.6 1696.5 29.9 3.62 2100 2284.8 1836.9 32.7 4.08 2184 2305.2 1989.0 39.4 4.53 2289 2325.6 2164.5 47.4 5.00 2415 2335.8 2375.1 59.8 5.46 2541 2346.0 2457.0 63.4 5.92 2688 2346.0 2246.4 56.2 6.36 2814 2346.0 2316.6 59.8 6.82 2919 2346.0 2316.6 60.2 7.27 3045 2346.0 2304.9 59.8 7.73 3150 2346.0 2293.2 58.6 8.17 3255 2346.0 2304.9 58.6 8.63 3339 2346.0 2328.3 59.8 9.08 3444 2346.0 2340.0 59.8 9.53 3549 2346.0 2340.0 60.6 9.98 3633 2346.0 2340.0 61.0 10.43 3717 2346.0 2340.0 60.6 10.89 3822 2335.8 2340.0 61.4 11.34 3906 2325.6 2340.0 61.8 11.80 3948 1693.2 2328.3 71.7 12.25 3927 1091.4 1579.5 52.6 12.68 3885 1081.2 1357.2 52.2 13.12 3822 1081.2 1275.3 52.2 13.57 3759 1071.0 1240.2 51.8 14.02 3696 1071.0 1228.5 51.8 14.47 3633 1060.8 1216.8 51.4 14.93 3507 1050.6 1205.1 51.4 15.37 2667 1020.0 1205.1 46.6 15.82 1974 999.6 1181.7 39.8 16.26 1386 999.6 1146.6 30.3 16.70 924 1060.8 1099.8 19.9 59.01 1638 2070.6 1298.7 22.3 59.46 1701 2121.6 1345.5 24.3 59.90 1785 2172.6 1392.3 25.1 60.36 1848 2213.4 1450.8 26.7 60.83 1911 2244.0 1521.0 27.9 61.30 1995 2264.4 1626.3 30.7 61.74 2079 2284.8 1755.0 33.1 62.20 2205 2305.2 1930.5 38.3 62.66 2310 2325.6 2129.4 48.6 63.11 2436 2335.8 2363.4 60.6 63.57 2583 2346.0 2340.0 60.2 64.02 2709 2346.0 2246.4 57.4 64.47 2835 2346.0 2293.2 60.2 64.93 2940 2346.0 2293.2 59.8 65.38 3066 2346.0 2281.5 59.0 65.83 3171 2346.0 2281.5 57.4 66.29 3276 2346.0 2316.6 59.8 66.73 3360 2346.0 2340.0 59.8 67.20 3465 2346.0 2340.0 60.2 67.67 3549 2346.0 2351.7 61.4 68.13 3654 2346.0 2340.0 61.0 68.57 3738 2346.0 2351.7 61.4 69.02 3822 2335.8 2340.0 61.8 69.47 3906 2325.6 2340.0 62.6 69.91 3990 2315.4 2316.6 62.6 70.37 4053 2305.2 2293.2 61.8 70.81 4137 2284.8 2293.2 61.8 71.25 4200 2274.6 2281.5 62.6 71.70 4263 2254.2 2269.8 63.4 72.14 4326 2223.6 2234.7 63.4 72.61 4389 2203.2 2211.3 64.1 73.08 4452 2162.4 2187.9 64.5 73.51 4494 2142.0 2152.8 65.3 73.95 4578 2091.0 2129.4 66.5 74.40 4557 1162.8 2070.9 66.5 74.86 3675 1071.0 1567.8 52.2 75.31 2877 1030.2 1357.2 49.8 75.75 2163 999.6 1251.9 41.0 76.20 1575 999.6 1216.8 34.3 140.57 2835 1030.2 1404.0 48.6 141.00 2100 999.6 1275.3 39.8 141.45 1470 999.6 1216.8 32.7 141.91 1554 1152.6 1134.9 26.3 142.35 2079 2284.8 1216.8 31.9 142.79 2100 2284.8 1439.1 33.9 143.22 2121 2295.0 1638.0 34.3 143.68 2142 2295.0 1848.6 35.1 144.13 2205 2305.2 2047.5 44.6 144.60 2226 2315.4 2199.6 49.8 145.06 2289 2325.6 2328.3 57.0 145.53 2331 2325.6 2351.7 57.8 145.99 2394 2335.8 2246.4 53.0 146.44 2436 2335.8 2269.8 53.4 146.89 2478 2346.0 2328.3 55.4 147.34 2541 2346.0 2363.4 57.8 147.80 2583 2346.0 2351.7 57.8 148.25 2625 2346.0 2304.9 55.4 148.70 2688 2346.0 2293.2 55.0 149.17 2730 2346.0 2316.6 56.2 149.62 2772 2346.0 2328.3 56.2 150.07 2814 2346.0 2328.3 56.6 150.53 2856 2346.0 2328.3 57.0 150.97 2919 2346.0 2328.3 57.4 151.41 2940 2346.0 2328.3 57.8 151.86 2982 2346.0 2328.3 57.4 152.31 3024 2346.0 2340.0 58.2 152.75 3066 2346.0 2328.3 57.4 153.20 3024 1132.2 2340.0 59.0 153.66 2457 1009.8 1614.6 44.6 154.12 1764 999.6 1380.6 35.9 Samochód kupiony od handlarza, przywieziony z Niemiec, od początku turbo późno wstawało, byłem u znajomego mechanika, zobaczył, że jest odkręcona nakrętka na sztandze turbiny, kręciła się swobodnie podczas pracy silnika. Zaczęliśmy regulować sztangą, ale jedyne co udało się uzyskać to ładowanie od 2200 obrotów, nawet przy maksymalnie skręconej sztandze, turbina nigdy nie przeładowuje. Posprawdzałem wężyki od podciśnienia, wymieniłem podejrzane, dalej nic, turbina wygląda jak nowa, mechanik sprawdzał luzy, powiedział, że jest igła, grucha też jak nowa, tylko firma tej turbiny, to jakaś niewiadoma "Überkraft UK1749P" czy ktoś słyszał o czymś takim? Sztangę teraz ustawiłem z wstępnym napięciem mieszka, czyli jest trochę wydłużona. Przekopałem kilka podobnych tematów na forum i znalazłem podejrzaną rzecz, luźny króciec pompy podciśnienia? Dziś podłączyłem manometr pod wężyk zaraz za pompą podciśnienia tam gdzie jest rozgałęzienie chyba N18 i serwo, wartość podciśnienia na tym wężyku - 0,8 bar. jak poruszę króćcem to spada na -0,6 bar. czyli jest nieszczelność? Podłączyłem również manometr pod wężyk od N75, ten, który wchodzi do gruchy i tam podciśnienie wynosi - 0,7 bar. czyli mniej niż bezpośrednio przy pompie, czy tak powinno być? Jeśli będę potrzebne jeszcze jakieś logi, to będę się starał robić w mirę możliwości Liczę na wasze wsparcie:) Dzięki
  10. Witam wszystkich Audi maniaków, wreszcie mam wymarzone Audi No i są pierwsze kłopoty liczę na wsparcie chłopaki pozdro
×
×
  • Dodaj nową pozycję...