Skocz do zawartości

hugoarmani

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O hugoarmani

Informacje

  • Imię
    Jacek
  • Miasto
    Śląsk

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1999
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AFN
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam, jeżeli drgania występują przy danym zakresie prędkości i nie objawia się to "biciem" pedału hamulca przy hamowaniu to zacząłbym od wyważenia kół i sprawdzenia czy felgi są proste. Ważne aby serwis który wyważa felgi umył je przed naklejeniem ciężarków, inaczej odpadną w bardzo szybkim czasie. Jeżeli ma się pewność, że drgania pochodzą z tylnej osi mogą to być krzywe tarcze (dość prawdopodobne) lub problem z łożyskiem (luz).
  2. Ja jako alternatywę do regeneracji polecam zakup kompletu reflektorów Depo. W grudniu 2015 kupiłem komplet za 410zł. Lampy bardzo dobrze oświetlają drogę. Jestem bardzo zadowolony, od tamtego czasu moje auto nie jest "ślepe" w nocy, jazda po zmroku mniej męczy. U mnie regeneracja nie miała sensu - miałem poniszczone reflektory z zewnątrz i zużyte w środku, więc lepiej było kupić nowe i przestać myśleć czy jak wjadę na myjnie to nie zejdzie mi "klar" po regeneracji klosza
  3. Witam, na wyłączonym zapłonie zalać w szczelinę mechanizmu WD40 (wersja z aplikatorem [rurką]) Poruszać wielokrotnie manetką od siebie (długie stałe) do siebie (błyśnięcie). Pozostawić na noc do odparowania preparatu. Powinno być w porządku
  4. Witam, U mnie całe oprawy był skorodowane na nic, poza rzecz jasna samą obudową. ja nie kupowałem nowych opraw. Przy użyciu blaszek ze styku czajnika bezprzewodowego, lutownicy, wiertarki i szlifierki zrobiłem rekonstrukcję wnętrza klosza. Całość działa po dziś dzień (już prawie dwa lata). Czas pracy: całość zrobiłem w przeciągu 4 piw.
  5. U mnie cisza i spokój. przy zmianie kół przyglądałem się gumom, wszystko jest tak jak być powinno.
  6. U mnie minął właśnie rok na SKV, 22 000 km. Nie mogę powiedzieć złego słowa o tym zestawie (brałem cały komplet) Jak ktoś chce tanie i spełniające oczekiwania zawieszenie to SKV jest słusznym wyborem, jak ktoś ma większy budżet to oczywiście Lemy są najlepsze. Według mnie - lepiej kupić cały zestaw tańszy niż wymieniać pojedyncze sztuki. Za dużo w tym udział kosztu robocizny aby "bawić" się w pojedyncze wymiany. Chyba, że ktoś to robi samemu.
  7. Witam, z ciekawości pytam, jakiego rodzaju smar jest używany w wahaczach? Coś na bazie silikonu?
  8. Witam, dzięki za informacje. Z powodu kolizji samochodu temat się przeciągnął w czasie. Zamówiłem właśnie zestaw SKV. Zobaczymy jak się spiszą. Wymienię: - zawieszenie komplet przód - drążki kierownicze - sprężyny tył (być może twardsze? na tą chwilę jak 4 osoby z bagażem jadą to prawie haczę o podłoże) - przegub od strony pasażera zastanawiałem się, czy nie wymienić amortyzatorów przód, ale jeszcze nie dają żadnych objawów więc chyba się wstrzymam. Z tyłu wymieniałem 3 lata temu na Sachs i sprawują się świetnie.
  9. Witam, z tego co pamiętam, oryginalny centralny zamek nie powinien wydawać żadnych dźwięków. Radziłbym się przyjrzeć okolicy centralki zamka czy nie ma tam jakiegoś "dorobionego" elementu. Jeżeli jakiś element systemu był dorabiany -np. auto seryjnie nie miało ryglowania z poziomu pilota - to jest duża szansa, że ktoś dołożył uniwersalny bezprzewodowy kontroler który może być wpięty do klaksonu. pozdrawiam
  10. Witam, często problemem są zimne luty na płytce która znajduje się w kloszu. Proponuje zdemontować lampę i poszukać zimnego luta, ewentualnie, podgrzać krótko wszystkie luty.
  11. Witam, Przede wszystkim serdecznie witam wszystkich na forum, pomimo iż na forum jest już dłuższy czas - jest to mój pierwszy temat. W przyszłym miesiącu zamierzam wymienić zawieszenie z przodu - kompletne ze względu na sporą ilość luzów. Autem jeżdżę 4 rok. Mam następujące pytanie, co jeszcze warto wymienić przy okazji wymiany zawieszenia? Końcówki drążków kierowniczych? Powinno to poprawić precyzję prowadzenia. Jakieś inne propozycje?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...