Skocz do zawartości

damiandp007

Pasjonat
  • Postów

    61
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O damiandp007

Informacje

  • Imię
    Damian
  • Miasto
    Śląsk

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    AVJ
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam wszystkich forumowiczów. Tak jak w temacie, poszukuję lewego przewodu klimatyzacji o nr: 8E0 260 701 AP. Na rysunku zaznaczone jako nr. 4. Może posiada ktoś taki w swoim garażu i byłby chętny go odstąpić? Lub Wie ktoś jakim innym przewodem (o jakich nr. byłyby kompatybilny) mógł bym zastąpić ten mój? Pełne dane samochodu: Audi A4 B6, 1.8 T 150km. Kod silnika AVJ, 2001r. Napęd przedni. VIN: WAUZZZ8EZ1A045727
  2. Witam, zastanawiam się nad zakupem przegubu zewnętrznego firmy: FAG(100zł) lub MEYLE(150zł). Autem poruszam się w sumie tylko z punktu A do B - dom praca, praca dom. Ktoś miał jakieś doświadczenia z w/w producentami? Czy MEYLE(original) droższe bo dopłaca się za marke a jakość porównywalna do tańszych zamienników?
  3. Po ostatnich ulewach, problem z wodą znowu powrócił. Tym razem Wykładzina była mokra na środku, między pedałem sprzęgła i hamulca. Po demontażu Wykładziny, lałem wodę konewkami po szybie i 20l wody wystarczyło aby znaleźć źródło problemu: W środku Gumy widocznej na zdjęciu pojawiała się woda i stróżką lała się pod wykładzinę. Poszła do tej dziury, masa klejąco-uszczelniająca i już problemu nie ma. Może komuś się przyda. Ta guma/przelotka jest nad pedałem sprzęgła. Pozdrawiam.
  4. Tak zrobiłem, i znalazłem którędy woda wchodzi do środka: Ale nie mogę znaleźć miejsca z zewnątrz, którędy ta woda się dostaje. (I dlatego zastanawiam się czy nie jest jakieś pęknięcie w profilu zamkniętym t.j. podłużnicy). Chyba pozostaje wjechać tam kamerą inspekcyjną.
  5. W miejscu zaznaczonym na zdjęciu: Jest jeszcze fabryczny odpływ wody, przez który woda dostaje się chyba do podłużnicy?, a następnie spływa pod auto tuż przed drzwi kierowcy. Zastanawiam się czy gdzieś w tym profilu zamkniętym (t.j. podłużnicy) nie ma jakiegoś spawu lub zgrzewu pękniętego przez, który woda dostaje mi się do środka. Myślicie, że jest taka możliwość? Byłaby to podobna sytuacja jak u kolegi: tylko w moim przypadku od strony kierowcy.🤔🤔🤔
  6. Relingów nie mam, szybę sprawdzałem jest cała ale dla pewności uszczelniłem ją dodatkowo od góry klejem do szyb, aż przez listwy ozdobne, bo myślałem też, że może pod listwy się gdzieś woda dostaje, no ale to coś innego...
  7. Witam Panowie, Też mam problem z wodą pod wykładziną, od strony kierowcy. Uszczelkę od ECU wywaliłem i zamiast niej zastosowałem mase klejąco-uszczelniającą, linkę maski uszczelniłem, przelotki kabli za kołem też a woda dalej wchodzi do środka... Udało mi się ustalić, że cieknie z łączenia blach, które są za lewym słupkiem, skrzynką bezpieczników, powyżej uchwytu do otwierania maski: Jedyne zdjęcie jakie udało mi się zrobić, bo dostęp tam jest fatalny. Ma ktoś może jakiś pomysł, gdzie może być jakaś nieszczelność w budzie/karoserii, że woda wychodzi w tak dziwnym miejscu? Pozdrawiam.
  8. K2 E10 neutralizujący dodatek do benzyny 10ml T326 Ktoś coś kiedyś pisał, że powstanie taki neutralizator. I proszę, jest! 🤣🤣🤣
  9. Tak możesz tankować E10, śmiało i bez żadnych obaw. 👍 p.s. Ktoś pytał wcześniej jak wygląda spalanie, po zalaniu E10. U mnie (1.8T-AVJ) w sumie bez różnicy, na: 95-E5 wychodziło 10l - 10,5l/100km 95-E10 wyszło 10,2l/100km.
  10. @FalloutBoy OEM (ang. original equipment manufacturer), oznacza oryginalną część wyprodukowaną przez producenta danej marki. Czyli odpowiadając na Twoje pytanie: Chodzi o samochody z lat 2001-2008, w których ogrzewanie postojowe fabrycznie zostało zamontowane przez producenta/w fabryce. t.j. nie dotyczy samochodów w których ogrzewanie postojowe było później dołożone lub w ogóle nie było/nie jest zamontowane.
  11. Nie ma możliwości, aby między starą benzyną 95E5 a 98E5 był 1 litr różnicy w spalaniu, ponieważ oba paliwa mają taką samą wartość opałową. Tu cytat: "Z informacji uzyskanych ze stron koncernów paliwowych benzyna 95 oktanowa i 98 oktanowa nie różni się wartością opałową a jedynie wyższą liczbą oktanową."
  12. Czyli wszystko się zgadza, E10 to dodatek DO 10% BioEtanolu, a 6% w sam raz mieści się w tej normie.
  13. To widocznie same bzdury czytałeś. Podaj link jakiś, bo jestem ciekaw kto wypisuje takie brednie siejąc propagandę. W to akurat nie chce mi się wierzyć, 98 nie ma, aż takiego wpływu na spalanie. Chyba, że jak jeździłeś na 95 to wciskałes gaz do oporu, a teraz na 98 ledwie "muskarz pedał gazu". Napisz jaki masz silnik, tak przy okazji?
  14. A co według ciebie będzie trzeba naprawiać, z powodu E10?
  15. No jak to po co? A no po to, aby ludzie myśleli, że jeżdżą gratami, które w niedługim czasie trzeba będzie zezłomować... "I kupić nowy samochód elektryczny." A rządowa strona - e10.klimat.gov.pl w tym pomaga, wybiórczo wskazując auta które: "nie mogą tankować E10". Po to samo jest wprowadzona w zeszłym roku do CEPiKu norma emisji spalin i straszenie podatkami od aut spalinowych. To samo tyczy się wprowadzania stref czystego transportu! Wszystko jest po to robione, żeby jak najszybciej ludzie przesiedli się na elektryki! A co do E10, Polska w dniu 1.01.2024 wprowadziła E10 a Szwecja w tym samym dniu wycofała E10 i zastąpiła ją E6. Szwedzi doszli do wniosku, że za dużo zachodu jest z produkcją paliwa z dodatkiem 10% BIOetanolu oraz jest to całkowicie nieopłacalne więc z tego zrezygnowali. POLSKA to zawsze musi być zacofana...😅 To co inne państwa już wycofują, nasz rząd to wprowadza...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...