Skocz do zawartości

fox60

Pasjonat
  • Postów

    99
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O fox60

Informacje

  • Imię
    Mateusz
  • Miasto
    Ząb

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    BPW
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

959 wyświetleń profilu

Osiągnięcia fox60

1

Reputacja

  1. fox60

    B7 Crew

    Pytanie bo nie mogę znaleźć jednoznacznej odpowiedzi, czy opona 245/35r19 na feldze 8,5j et 35 i zawieszenie 1BE wchodzi bez problemu do B7? Mam dylemat bo chciałbym ładnie na równo z felgą oponę żeby schować ranty tylko nie wiem czy to się zmieści.
  2. Dobry Koledzy, mam pytanie co do przekładki pompy ABS bo po ponad roku od montażu Quattro zebrałem się za montaż pompy która leżała na półce ponad rok i teraz pytanie bo w a4 b7 jest bosh 8.0 i jak wiadomo nawet na ross-tech nie ma podpowiedzi jak ją zakodować po montażu. Nie wiem czy mogę wbić kodowanie z starej pompy czy wie ktoś który bit jest odpowiedzialny za rozmiar hamulców bo przy tej okazji również wpadło 320mm to bym odrazu zrobił kodowanie tak jak ma być do tej pory miałem 0004401 i nie wiem czy próbować tak kodować czy zmieniać ze względu na zmianę zacisków?
  3. Z podporą to powiem szczerze że nawet nie próbowałem. Zobaczę bo jeśli by pasowała to oszczędzi to trochę spawania wydechu no i czasu. Ja w oryginale nie mam już tego wzmocnienia bo z tego co przewertowałem w etce to B7 już tego nie miało. Co do dystansu to ja miałem go w starej skrzyni więc siedzi tam już 240mm i zamontowałam go z powrotem bo sprzęgło i rozrusznik zostawiłem to co mam bo jeszcze jest w miarę ok. A z wydechem i tak muszę trochę pokombinować bo ten co wziąłem od gościa to środkowy jest już kiepski i poprostu wstawię prostą rurę i zrobię rozejscie na 2 strony i w końcu ten tył będzie jakoś wyglądał przy okazji quattro Quattro zamontowane I teraz jest jazda tylko mam jedno pytanie bo nie mogę znaleźć tego posta czy wskaźnik poziomu paliwa mogę przełożyć z starej pompy do quattro czy nie będzie pasował? Bo standardowo mimo zapewnień sprzedawcy że pływak są z 2004 pokazuje na odwrót poziom paliwa i lewy muszę kupić ale jak by się udało przełożyć prawy to by było prościej. Kojarzę w którymś miejscu ten temat ale jest już dość dużo stron i ciężko znaleźć.
  4. Dzięki za poradę. W kwestii wymiany oleju już właśnie to rozpracowałem że są 2 spusty a jeden wlew. Obecnie prace utknęły bo nie dostałem w komplecie uchwytu poduszki skrzyni biegów i musiałem zamawiać i pewnie dopiero w środę ruszę dalej. A jeszcze mam pytanie bo podpora skrzyni z prawej jest prosta a z lewej na wygięcie na tłumik i czy ktoś próbował poprowadzić wydech ponad ta podporą po prawej stronie obok skrzyni? Mam taki plan bo muszę i tak wymienić łącznik elastyczny na wydechu i bym go poprowadził ponad podporą skrzyni i potem dość wysoko obok wału i resztę bym zszedł niżej pod podporą wału i już w poziomie całkiem do przejścia na dwie strony
  5. Ok czyli już wiem, mały obieg chce zrobić tylko na testy czy wszystko jest sprawne i będzie chodziło bo potem i tak wchodzę znów pod auto jak wszystko będzie chodzić i własnie chce odrazu dorobić chłodnice, powymieniać olej w skrzyni i dyfrze no i potem już się cieszyć z Quattro Nie tyle chodzi o koszty co myślałem że prościej będzie wyprowadzić przewody i dostawić chłodnice z przodu no ale jednak opcja wymiana chyba bedzie najsensowniejszym rozwiązaniem. Jedyne co to muszę szukać chłodnicy od automatu bo tam w standardzie była chłodnica oleju? dobrze myślę? Co do skrzyni 01E to właśnie o tym słyszałem i zobaczymy czy się to sprawdzi ale ostatnio dość często za mną jest przyczepa a jak jest załadowana to różnie wystartować a zwłaszcza u nas na Podhalu jak z każdej strony góra tak że nie ukrywam że nawet trochę celowałem w 01E bo może będzie coś lepiej.
  6. Witam, Jestem w trakcie przekładki na Quattro i mam skrzynie z 2.5 TDI prawdopodobnie ENV w której jest dodatkowe chłodzenie oleju w skrzyni. Ma ktoś na to jakiś fajny patent bo nie chce wymienić chłodnicy na tą z automatu a bardziej wolałbym wykombinować jakąś dodatkową chłodnice i tu pytanie czy ktoś już dopasował coś w miarę sensownego bo w tych 62 stronach tematu nic jeszcze konkretnego nikt nie wymyślił albo się nie pochwalił. I pytanie drugie czy tymczasowo w ramach testów mogę zrobić w niej tzw. mały obieg czyli spiąć te dwa aluminiowe przewody zaraz koło skrzyni bo nie wiem czy w tej skrzyni jest jakaś pompa oleju która tworzy obieg czy jest to tylko napędzane grawitacją i temperaturą oleju? Jak ktoś zna odpowiedź i może coś poradzić to z góry dziękuje.
  7. fox60

    B7 Crew

    Zdjęcia nie mam ale w czwartek będę wyjmować turbo jeszcze raz to wstawię fotkę jak to wygląda i wtedy będę szukał po numerach i wizualnie tej geometrii bo myślę że po wymianie będę miał spokój na koleje 300 tys a tak zapewne co chwile trzeba będzie czyścić.
  8. fox60

    B7 Crew

    Czysciłem ale już jest wytarte pod łopatkami i na wiele się to nie zdaje, a jak widzę że za 270 zł można kupić całą nową geometrię to nie ma się co zastanawiać tylko że se właśnie tych numerów nie spisałem.
  9. fox60

    B7 Crew

    Panowie szybkie pytanie Czy turbospreżarka w BPW o nr 038 145 702 N to fachowo nazywana Garetta GT1749V? Czy ma jakąś inną nazwę? Potrzebuje nazwę bo szukam zmiennej geometrii do niej bo moja się zacina i wczoraj złożyłem auto z powrotem a nie spisałem sobie numerów z turbiny. Będę wdzięczny za odpowiedź jeśli ktoś posiada takie informacje.
  10. fox60

    B7 Crew

    Dziś sprawdziłem jeszcze raz wzdłuż luzu nie ma albo bardzo malutki a poprzecznie do 1 mm, o ścianki nie szura w żadnym położeniu a poniżej wstawiam link do filmu z pracy gruszki sprawdzanej na strzykawce bo innego patentu nie wymyśliłem. jak na moje oko chodzi bez oporu wydaje mi się że w całej potrzebnej długości. Co o tym myślicie? https://www.youtube.com/watch?v=bAJ0cJ_RUcI Jestem po jeździe testowej i znikło syczenie, szuranie przy dodawaniu gazu, a opiszę jeszcze co zrobiłem: czyszczenie filterka N75 czyszczenie EGR, Klapy, kolektora ssącego, i wymiana uszczelki metalowej bo mam cały blok zapaćkany olejem bo nie trzymała do końca i na 4 cylindrze pod uszczelką na kolektorze wydechowym była spora ilość nagaru, syfu który się zebrał z pod ssącego sprawdzenie luzów na wirniku i działanie geometrii i przy okazji podciśnienie ( wężyki całe) Jedyne co zostało to nie za każdym razem ale pojawiająca się dziura w przyspieszeniu najczęściej w okolicy 3 tyś obr ale jak dobrze pójdzie to jutro wieczorem zrobię loga i wstawię do przeglądnięcia I dziękuje za rady bo jakiś postęp jest ?
  11. fox60

    B7 Crew

    No właśnie zdjęcie "po" można odświeżyć ale wygląda tak samo tylko jego kolor przypomina żółty, złoty. Filterek znajdziesz na zaworku N75 i w silniku BPW jest centralnie za wentylatorem chłodnicy i wychodzą z niego 2 wężyki podcisnienia. Idąc od Gruchy turbo po wężyku trafisz do niego
  12. fox60

    B7 Crew

    Sytuacja wygląda następująco filterek był czarny jak but, wyczyszczony szczelnosc na itercoolerze raczej jest bo ciśnienie na wezach trzyma i nic nie fuczy. Podcisnienia nie zdążyłem sprawdzić bo mnie zastała niedziela ale jutro sprawdzę i teraz najlepsze, albo najgorsze luz na wirniku to poprzeczny pewnie uzbiera się z 1 mm a wzdłuznego nie wyczułem, wirnik kręci się normalnie tzn bez zbędnego oporu. Nie jest to za dużo luzu jak na turbo? Po sprawdzeniu podcisnienia będę widział jak chodzi geometria i dam znać
  13. fox60

    B7 Crew

    To też sprawdzę w takim układzie i przeglądne jeszcze dobrze wszystkie węże bo zastanawiające jest dla mnie to dziwne syczenie w momencie jak turbo się rozkręca bo ponad 2,5 tys obr już nie słychać nic niepokojącego tylko czuć delikatne dziury w przyspieszaniu.
  14. fox60

    B7 Crew

    Ok czyli widzę że nafta dalej najlepsza do tego typu syfu. jak dobrze pójdzie to w sobotę wyłożę turbo na stół i dam znać jak wygląda sytuacja. Dzięki ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...