Skocz do zawartości

DaN0

Pasjonat
  • Postów

    28
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O DaN0

Informacje

  • Imię
    Daniel
  • Miasto
    Jastrzębie-Zdrój

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1996
  • Silnik
    2.8 V6 30V
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia DaN0

0

Reputacja

  1. Pamiętam, chciałem się upewnić co z tym tyłem? Od S4 b6 albo C6 nie podejdzie? Więc czym się różni zwrotnica 3.0 od... 3.0? Rozstawem śrub jarzma? Jakiego rozstaw szukać?
  2. Jeszcze informacja która by mnie ucieszyła to taka z czego szukać zwrotnic do zestawu hebli z S4 b6? Z eSy jest ich bardzo mało a jak już są, to drogie. Podejdzie z jakiejś C5? Jeśli tak, to z jakich silników szukać? Pytam zarówno o przód jak i tył.
  3. Troszkę się naczytałem w tym poście, oraz adekwatnym w b6/b7, aczkolwiek dalej nic nie wiem co mnie interesuje. Celuję wyżej niż 320, bo w 340x30 przód i 300x22 tył. Chcę to zrobić u siebie w A4 b5 '96 2.8 ACK quattro, ale proszę też o opis do innej bepiątki przedliftowej z 1.8T q, oznaczenia silnika nie znam... To co jest oczywiste, to wymiana zwrotnicy, zacisku, tarczy, jarzma i osłony. Tu jest moje pytanie, czy będą pasować moje półośki (ewentualnie z 2.5 TDI, bo w przyszłości chcę robić swapa na tą skrzynie) i co muszę wymienić poza wymienionymi elementami (bardzo pomocne będą rady z czego szukać, ewentualnie numery)? Czy linka ręcznego będzie pasować, czy trzeba wymienić na linkę z S6 (8E0609721BA)? Wyczytałem również, że ten zestaw powinien wejść na 17" Inne rady dotyczące tego tematu także mile widziane
  4. DaN0

    klimatronik i błedy

    Co do kodów błędów, to na moim panelu pokazały mi takie kody: -7.3 -50.1 na panelu znajomego z A3 takie -15.7 -49.1 -50.3 Część już rozkodowałem, ale nie mogę się doszukać tych: -49.1 -50.1 Czy mógłby mi ktoś z nimi pomóc? Drugie pytanie jest takie, że w mojej A4 na moim panelu wszystko fajnie chodzi, ale, gdy przełożę z A3 znajomego panel, to niby chodzi (wyświetla, że klima działa), ale nie chłodzi. Mój panel w A3 nie pomógł, też niby chodzi, ale nie chłodzi. Jakieś sugestie? PS: na necie sie doszukałem, że 50.3 to czujnik temperatury zewnętrznej, być może to zostało z A3 (bo to mi pokazało na jego panelu), bo czujnik wymieniałem
  5. Mogę przerobić z RS4 do Twojego
  6. DaN0

    Dokladka zderzaka tyl

    Dla mnie to nie problem, mam spawarkę do plastiku a też szukam coś na tył dosyć dużego, lecz nie przesadnego (jak to w OEM RS6 C7 jest haha xd)
  7. siatki na allegro, szpachla da rade nawet z Boll'a
  8. DaN0

    Dokladka zderzaka tyl

    Z czego dokładka to nie wiem. Skąd jesteś? Kup dwie takie dokładki, to Ci ją i sobie wspawam
  9. DaN0

    Audi A4 b5 by DaN0

    haha wiedziałem, że zrobie burze tymi lampkami No nic, jak ktoś powiedział są gusta i guściki Gdyby bylibyście ciekawi, to silnik już na miejscu, w 90% podłączony i jak Bóg da, to dziś odpalam. Mam jeszcze pytanie skierowane dla posiadaczy b5 z tempomatem. Przewód podciśnienia wychodzący z wiązką kabli obok maglownicy podłączony jest do gruszki podciśnienia tempomatu (przewód podciśnienia czarny, z białym paskiem przez całą długość). Na wysokości ABSu jest trójnik i jakieś 4cm przewodu. Gdzie to ma być podłączone? Poza tym: potrzebuję ową gruszkę o numerach 004 538 marki Hella. Podobno pasuje także od Volvo. Ma ktoś namiary na to cudeńko?
  10. DaN0

    Audi A4 b5 by DaN0

    Nowe światełka już czekają Blok także już pomalowany A jak chcecie więcej, to odsyłam Was na facebooka https://www.facebook.com/A4DaN0
  11. DaN0

    Audi A4 b5 by DaN0

    Wał napędowy zgodnie z planem (no może dzień poślizgu) przyjdzie w poniedziałek, razem z przekładnią kierowniczą z regeneracji. Przez telefon wał jest cud miód malina, ale gorzej już z maglownicą... Była tak skorodowana, że nie dało się jej uratować. Trzeba szukać innej. Macie namiary na sprawdzone przekładnie po regeneracji z okolic Śląska? Halo, halo, jest tu kto? Ostatnie dwa tygodnie były bardzo owocne, głowice już pościągane. Było troszku problemu ze śrubami z głowic. Z lewej praktycznie fungiel nówka, środkową musiałem odkręcać imbusem, a prawą... sami widzicie Jak się nasadki dobrze nabiły to szło elegancko I małe porównanie. Moja uszczelka iii... zgadniecie z jakiego samochodu? Silnik jest rozkręcony na tyle, na ile chciałem. Wał, tłoki, wałki, zawory i cała reszta na swoim miejscu, tym się w serwisie będą bawić, do którego wczoraj oddałem graty. Wstępna wycena 4500zł przy czarnych prognozach + jakiś zapas gotówki. Splanowane będą też pozostałe powierzchnie z bloku, oraz z miski i pół miski olejowej. Warsztat już wysprzątany, bo się syfu nazbierało, że trzeba było w gumiakach chodzić Teraz się biorę za komorę, żeby ją pod kolor lusterek prysnąć. u mnie mikołaj już był, a u Was?
  12. ja na to wydałem mniej niż 5zł
  13. Kur$#%!@!^ jak sie tu ch@$%^ dodaje zdjęcia -,- A było tak: Na dzień dzisiejszy nie jeździ, bo kapitalka silnika, a z przodu się zmieniło tyle, że zderzak jest po staremu z wnęką na blachę i zaspawaną, zaszpachlowaną i pomalowaną dokładką (pakiet zimowy) i wpadł zderzak z S4 (pakiet letni)
  14. osobny wyłącznik w dodatku ukryty. Pod maską nic nie widać, dopiero jak się lampę porozkręca. A właściwie, jak światła mijania świecą to czerwonego nic a nic nie widać.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...