Jump to content

MiKr

Pasjonat
  • Content Count

    7
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About MiKr

Informacje

  • First name
    Michał
  • Location
    Ropczyce

Car

  • Car model
    A3 8L
  • Car body
    Hatchback
  • Year of production
    1999
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    AQA
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ok, dzięki za info, pompa musi być z quattro czy da się przekodować jakoś pompę z b7 z ośki?
  2. Witam Panowie, chwilę mi zeszło przeczytać ten wątek, dużo rzeczy się dowiedziałem przez co będzie dużo łatwiej przy przekładce, zabieramy się do montażu quattro w b7 1.8T BFB znajomego, dawcą są części z b6 1.8T BEX. Mam pytanie odnośnie pompy ABS, chcemy założyć pompę z b6 quattro, B7 jest z 2005r a B6 z 2003r, jak to podłączyć by działało jak fabryka nakazała. Wg schematów od 2004r połączenia są inaczej zrobione. Będzie ta pompa współpracowała z wiązką z B7 z 2005r czy trzeba szukać jakiejś innej pompy?
  3. Ok, dzięki, w sumie po zakupie został zrobiony kompletny rozrząd, nowe świecie, wymieniona odma wraz z zaworkiem pcv i sprawdzona szczelność, teraz zlogowaliśmy by sprawdzić jak to wszystko wygląda. A takie przeładowania czym mogą być spowodowane?
  4. Witam, a4 b7 znajomego, doprowadzamy do zdrowej serii, jeżeli ktoś zerknie będziemy wdzięczni Dynamiczny: Grupy 002, 115: http://vaglog.pl/log-002_115_WYgYr27.html Grupy 003, 020: http://vaglog.pl/log-003_020_f667H.html Grupy 033, 118: http://vaglog.pl/log-033_118_63Duk.html Dynamiczny LPG: Grupy 002, 115: http://vaglog.pl/log-002_115_8Er721P.html Grupy 003, 020: http://vaglog.pl/log-003_020_1Nujl.html Grupy 033, 118: http://vaglog.pl/log-033_118_6KKxK.html
  5. Nie, sam go robiłem, akurat mam taką możliwość
  6. W przycisku zostały nawiercone malutkie dziurki i w nich umieszczone diody po czym równo zeszlifowane.
  7. Witam, ostatnio po założeniu instalacji LPG w kolegi b7 1.8T przyszedł pomysł na modyfikację standardowego przełącznika gaz/benzyna. Miało to wyglądać w miarę możliwości "jak z fabryki". Instalacją zarządza sterownik KME Nevo. Normalnie przełącznik wygląda tak: Części które wykorzystaliśmy to: - nowy, dodatkowy przełącznik od KME ( w razie "w") - oryginalny przełącznik Rolety - literki/szablon napisu LPG na wzór oryginalnego ESP - czarny matowy spray - trochę kabelków - dużo cierpliwości Całość działa jak wcześniej czyli pokazuje ilość gazu w postaci "kropeczek" oraz sygnalizuje dźwiękiem przełączanie na LPG/benzynę. Poniżej kilka fotek oraz filmik: Całość wymaga jeszcze delikatnego dopieszczenia w kwestii wyglądu ale działa jak należy Pozdr.
×
×
  • Create New...