

MiKr
Pasjonat-
Zawartość
7 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Komentarze sprzedającego
- 0
- 0
- 0
Reputacja
0O MiKr

Informacje
-
Imię
Michał
-
Lokalizacja
Ropczyce
Auto
-
Model
A3 8L
-
Nadwozie
Hatchback
-
Rocznik
1999
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
AQA
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Ok, dzięki za info, pompa musi być z quattro czy da się przekodować jakoś pompę z b7 z ośki?
-
Witam Panowie, chwilę mi zeszło przeczytać ten wątek, dużo rzeczy się dowiedziałem przez co będzie dużo łatwiej przy przekładce, zabieramy się do montażu quattro w b7 1.8T BFB znajomego, dawcą są części z b6 1.8T BEX. Mam pytanie odnośnie pompy ABS, chcemy założyć pompę z b6 quattro, B7 jest z 2005r a B6 z 2003r, jak to podłączyć by działało jak fabryka nakazała. Wg schematów od 2004r połączenia są inaczej zrobione. Będzie ta pompa współpracowała z wiązką z B7 z 2005r czy trzeba szukać jakiejś innej pompy?
-
Ok, dzięki, w sumie po zakupie został zrobiony kompletny rozrząd, nowe świecie, wymieniona odma wraz z zaworkiem pcv i sprawdzona szczelność, teraz zlogowaliśmy by sprawdzić jak to wszystko wygląda. A takie przeładowania czym mogą być spowodowane?
-
Witam, a4 b7 znajomego, doprowadzamy do zdrowej serii, jeżeli ktoś zerknie będziemy wdzięczni Dynamiczny: Grupy 002, 115: http://vaglog.pl/log-002_115_WYgYr27.html Grupy 003, 020: http://vaglog.pl/log-003_020_f667H.html Grupy 033, 118: http://vaglog.pl/log-033_118_63Duk.html Dynamiczny LPG: Grupy 002, 115: http://vaglog.pl/log-002_115_8Er721P.html Grupy 003, 020: http://vaglog.pl/log-003_020_1Nujl.html Grupy 033, 118: http://vaglog.pl/log-033_118_6KKxK.html
-
Nie, sam go robiłem, akurat mam taką możliwość
-
W przycisku zostały nawiercone malutkie dziurki i w nich umieszczone diody po czym równo zeszlifowane.
-
Witam, ostatnio po założeniu instalacji LPG w kolegi b7 1.8T przyszedł pomysł na modyfikację standardowego przełącznika gaz/benzyna. Miało to wyglądać w miarę możliwości "jak z fabryki". Instalacją zarządza sterownik KME Nevo. Normalnie przełącznik wygląda tak: Części które wykorzystaliśmy to: - nowy, dodatkowy przełącznik od KME ( w razie "w") - oryginalny przełącznik Rolety - literki/szablon napisu LPG na wzór oryginalnego ESP - czarny matowy spray - trochę kabelków - dużo cierpliwości Całość działa jak wcześniej czyli pokazuje ilość gazu w postaci "kropeczek" oraz sygnalizuje dźwiękiem przełączanie na LPG/benzynę. Poniżej kilka fotek oraz filmik: Całość wymaga jeszcze delikatnego dopieszczenia w kwestii wyglądu ale działa jak należy Pozdr.