Skocz do zawartości

Micromartinez

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Micromartinez

Informacje

  • Imię
    Marcin
  • Miasto
    Gliwice

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Micromartinez

0

Reputacja

  1. Panowie, potrzebna pomoc. Trochę się rozpiszę, na wypadek gdyby komuś miało to podsunąć jakiś pomysł. Autko kupione w lipcu ubiegłego roku, kilka problemów było (falujące czasem obroty na jałowym + błędy): -wymienione DV -odma + uszczelka -uszczelka pod pokrywą Wszystko kupione w ASO Generalnie wszystko było ok, tylko czasami obroty zafalowały i sypnął błędami z tym związanymi (nie do końca wiadomo było czemu). W międzyczasie założyłem FMIC. Później (w styczniu 2015) padł alternator i po wymianie (na używany) wszystkie problemy zniknęły. Żadnego falowania, zero błędów, robione logi w CTR Tuning Zabrze - wszystko cacy. W lipcu 2015r wymieniany wariator u Karczmarza w Pyskowicach + czyszczenie nagaru. Wymienione uszczelki pod pokrywą, głowicą i przy dolocie. Po tej naprawie też żadnych problemów. I teraz od momentu kiedy zrobiło się zimno (koniec pażdziernika) znów problem z obrotami. O dziwo gdy temperatura na zewnątrz jest wyższa (pow. 5st C) to raczej się nic nie dzieje. Natomiast gdy spada, samochód zachowuje się dziwnie. Na zimnym silniku wszsytko jest ok, przez chwilę obroty wyższe, później te 780-800 trzyma. Kiedy się rozgrzeje do powiedzmy 80st, zdarza mu się 'kaszlnąć' - obroty najpierw na chwilę spadną, zakrztusi się, później rosną do ok 1100 i tak się utrzymują. Dziś zauważyłem, że przy temp silnika ok 80st. obroty wzrosły do 1100, włączyłem klimatyzację i momentalnie spadły do 800. Po wyłączeniu klimy znów skoczyły. Po chwili silnik osiągnął 90st i obroty same spadły do ok. 800. Czasami jednak na rozgrzanym do 90 też zdarza im się podnieść do tych 1100. Ze 3 tygodnie temu czyszczona przepustnica, wymieniony olej+ filtry powietrza, paliwa (wszystko Knecht), zalany Motulem, jeździ na Pb98 z Orlenu. Nie licząc jednej naprawy, wszystko robione w CTR Zabrze. Dziś sprawdzony alternator - jest ok, ładowanie 14-14,1V Powtarzają się dwa błędy: 18619/P2187/008583 - Bank 1; System too Lean at Idle Possible Causes Injectors leak/blocked Air Intake Leak (after MAF) Exhaust Leak Possible Solutions Check Mass Air Flow Sensor (G70) Check Injector(s) Check Fuel Pump Check Activated Charcoal Filter (EVAP) System Solenoid Valve 1 (N80) Special Notes When found in the NAR 2.0T (BPY) check RVUTB: 01-09-03 or 2018919 for updated Crankcase Breather ValveIf the breather valve is faulty, full engine vacuum is typically found when removing the oil cap at idle. 16891/P0507/001287 - Idle Control System RPM: Higher than Expected. Possible Symptoms Malfunction Indicator Lamp (MIL) active Possible Causes Throttle Valve Control Module (J338) dirty/faulty Wiring/Connector(s) from/to Throttle Valve Control Module (J338) Vacuum Leak Possible Solutions Check Throttle Valve Control Module (J338) Check Wiring/Connector(s) from/to Throttle Valve Control Module (J338) Check Intake System for Leaks Special Notes When found in the NAR 2.0T (BPY) check RVUTB: 01-09-03 or 2018919 for updated Crankcase Breather ValveIf the breather valve is faulty, full engine vacuum is typically found when removing the oil cap at idle. Macie jakieś pomysły ? Ktoś się może spotkał z czymś podobnym ? Ewentualnie co i jak sprawdzić ? Z góry dzięki za pomoc i pomysły. Jeszcze może zerknę na odmę, wymianiałem ten plastikowy przewód od niej idący i była w nim minimalna ilość oleju. Z tego co wiem, może się tam pojawić, byle nie dużo.
  2. Lem nie idzie na 1 montaż w B6/B7 jako poducha silnika. na 1montaz idą poduchy angielskiej firmy Avon a poducha lewa do BGB występuje w 4 rodzajach , w zależności czy jest z czujnikiem/bez, manual/automat, ośka/quattro. Najlepiej kup w serwisie po nr VIN Próbuję dostać taką w necie...rzecz jasna ze względu na cenę. Natomiast sama poducha jest bez czujnika, manual, quattro.
  3. Jako, że w autku zagościł ostatnio FMIC mam do Was pytanie. Jak doradzacie, bo sam się waham, czy rury dochodzące i wychodzące z IC polerować na połysk/lustro czy pomalować na czarno (to co jest w tej chwili średnio mi pasuje). Dodam, że prędzej czy później zderzak zostanie zmieniony na S-Line lub coś podobnego.
  4. Witam wszystkich serdecznie Forum odwiedzam od jakiegoś czasu, dokładnie od momentu, w którym zdecydowałem się na zakup A4 B7. Auto jest już moje (od sierpnia) więc czas najwyższy trochę się zaktywizować. Mam nadzieję, że będę w stanie komuś pomóc jak również otrzymać niezbędną pomoc od Was Pozdrawiam Marcin
  5. ok dzięki, pozostaje jeszcze kwestia właściwego numeru
  6. Witam Panowie, Poratuje mnie ktoś numerem poduszki lewej do 2.0 T FSI ?? W razie czego VIN: WAUZZZ8E75A470557 Trochę zgłupiałem z tymi końcówkami, niektóre serwisy podają 8E0199379AF, inne stwierdzają, że ta jest dla silników o pojemności 2.4 i większych... sam już nie wiem. Druga sprawa, czy opłaca się kupować zamiennik (myślałem o Lemforder), bo cena w ASO trochę mnie osłabiła (niecałe 500zł) Z góry dzięki za pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...