Skocz do zawartości

choina91

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O choina91

Informacje

  • Imię
    Konrad
  • Miasto
    Oka

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1999
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Automat
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia choina91

0

Reputacja

  1. Kasa na robotę jest, więc myślę, że zaprowadzę auto do jakiegoś serwisu skrzyń automatycznych najbliższy 130km od miejsca zamieszkania, ale poradzę sobie. Wolę nie oddawać auta do zwykłego mechanika od wszystkiego zbyt krucha sprawa Chwilę zastanawiałem się czy nie lepiej kupic b6 ale chyba lepiej jak jeszcze pojeżdżę zrobię wszystko na cacy i nie będzie mi go wstyd sprzedać
  2. Kabel mam, tarki nie czuje. Chociaż to co piszesz wydaje się logiczne skoro lock up załącza się od 4 biegu to nie powinienem czuć falowania na pozostałych biegach. Spróbuję jutro wbić 3 i na prostej zobaczymy co się dzieje. Sprawdzone, obroty do trzeciego biegu, nie falują na prostej drodze. Jest jeszcze jedna sprawa, czasami auto zamiast gładko przerzucić bieg najpierw wyraźnie zwyje i dopiero wsadza bieg, to jest tak zwane ślizganie sprzęgła ?
  3. Mieszkam w mazowieckim w okolicach tak płaskich że Pałac Kultury, ze 130km widać także ciężko będzie coś sprawdzić ewentualnie mogę powiedzieć jak pół roku temu byłem w Bieszczadach to tragicznie wjeżdżało się pod większe wzniesienia tam falowanie było dużo bardziej odczuwalne .
  4. Witam, mam ostanio problem ze swoim autkiem mianowicie obroty falują przy stałych prędkościach na 4tym biegu ( automat czterobiegowy) . Jest to najbardziej odczuwalne przy prędkości 70km/h . Zorientowałem się trochę w problemie przeszukałem pół internetu i znalazłem informację, że zawór lock-up może się nie zapinać - czyli sprzęgło hydrokinetyczne do regeneracji. Ok spoko tylko, że dzwoniłem do kilku warsztatów zajmujących się naprawą automatów i każdy zgodnie powiedział sprzęgło hydrokinetyczne ALBO silnik . Jeden z nich poradził mi abym pojechał do aso odżałował z 250zł i sprawdził silnik na ich komputerze, zasugerował by sprawdzić - ecm, bcm i tcm cokolwiek to oznacza Zrobiłem filmik opisujący problem, akcja zaczyna się od 0.30m Co o tym myślicie to silnik czy automat ?
  5. Jedź ze stałą prędkością na niskich obrotach czyli 70km/h jeżeli obroty będą się delikatnie zwiększać i zmniejszać to możliwy konwerter. Sprawdź to, to przynajmniej jedną rzecz wykluczysz.
  6. Sprawdź czy przy 70km/h występuje falowanie obrotów jak tak to prawodopodobnie sprzęgło hydrokinetyczne inaczej konwerter . Sam mam teraz podobny problem, na mrozie samochód muli jak diabli i delikatne falowanie przy stałej prędkości od 60 do 80 tak gdzieś z 1800 na 1850 i z powrotem .
  7. Super robota , bardzo dobrze, że się za to zabrałeś na 100% przyda się wielu osobom takim jak my XD ( piękne wnętrze , ty chyba masz tam full opcje ) U mnie jeszcze nic się nie dzieje, rozesłałem maile do 10 firm zajmujących się galwanizacją i czekam na odzew co do kosztów itp. Jak coś już ogarnę to dam znać
  8. Aha, dzięki za radę jak i propozycje poszukam czegoś lepszego w całości
  9. Hej, opłaca mi się kupić lampę z tej aukcji i dać do regeneracji ? http://www.ebay.pl/itm/Audi-A4-B5-Facelift-Frontscheinwerfer-Schenwerfer-rechts-Valeo-8D0941030AK-/171699957448?pt=LH_DefaultDomain_77&hash=item27fa1d6ec8 Z załączonego obrazka widać, że jest mocno styrana i zaczynam mieć wątpliwości czy rzeczywiscie regeneracja jest tu możliwa.
  10. Super, wielkie dzięki udało mi się wypiąć osłonkę, ale mam problem z wyciągnięciem dzwigni nasadkę z oporem ale zsunąłem, teraz mocuję się z cholerstwem i za nic nie chce zejść
  11. Z tą polerką uważaj, bo ja próbowałem z papierem ściernym wodnym od 800 - 2000, to przy 800 zaczynał schodzić lakier efekt na drugim zdjęciu prawy górny róg, dalej już nic nie robiłem i staram się wymyślić sposób jak to zdjąć i polakierować. Znalazłem taką informację dot. demontażu gałki , jednak jeszcze nie próbowałem: "Ustaw dźwignię wybieraka w pozycji drugiego biegu,zsuń poniżej gałki nasadkę (ok. 2-3 mm), wyciągnij palcami przycisk gałki,drugą ręką pociągnij gałkę do siebie - zakładając odwrotna kolejność."
  12. Niestety próbowałem z pastą tempo i 0 poprawy. Zdaję sobie sprawę, że nie jest to pasta do powierzchni chromowanych ,ale uważam, że rysy są zbyt głębokie. A sama obudowa jest plastikowa, więc nie wiem czy czasami nie jest tylko lakierowana na chrom. Na drugim zdjęciu wyraźnie widać jakby starcie lakieru w prawym górnym rogu obudowy.
  13. Witam Szukam rozwiązania, jak wyjąć chromowany plastik osłaniający dzwignię automatu, planuję ponowne chromowanie lakierem w sprayu, ale do tego muszę najpierw to wyjąć, wyciągnąłem plastik spod popielniczki i pokazały mi się 4 malutkie śrubki na osłonce, po dwie na każdej stronie. Problem w tym, że nie wiem jak je odkręcić, bo po bokach mam tunel środkowy górny, który uniemożliwia mi włożenie jakiegokolwiek śrubokręta. Jak wyjąć część górną tunelu środkowego ? Zdjęcia problemu
  14. http://www.ebay.pl/itm/AUDI-A4-B5-99-01-PALANCA-MANETA-INDICADORES-TEMPOMAT-CABLEADO-8L0953513J-/251705740885?pt=LH_DefaultDomain_186&hash=item3a9ad4ce55 Będzie pasować?
  15. Mój błąd. Myślałem, że to nazwa własna automatów audi. W takim razie nich będzie 4 biegowa skrzynia DFG
×
×
  • Dodaj nową pozycję...