-
Postów
25 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
1O MrFork

Informacje
-
Imię
Rafał
-
Miasto
Lubin
Auto
-
Model
A6 C7
-
Nadwozie
Limuzyna
-
Rok produkcji
2014
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
CGLC
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Multitronic
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
jeśli chodzi o funkcjonalność mih2 nie zauważyłem jakiejś znacznej różnicy między mmi, jedyne co rzuca się w oczy to "fancy" animacje przejścia między opcjami wyboru na ekranie i jest może bardziej responsywny. Ale przy takim mih2 niewiele sam możesz zrobić, bo i nawet aktualizacja map w nich dla zwykłego użytkownika jest problemem, gdzie w mmi można wykonać aktualizacje samemu.
-
W przedlifcie i lifcie były dwie opcje wyświetlacza między zegarami, z tego co mi wiadomo, monochromatyczny i pełny kolorowy. W lifcie jest możliwość wyświetlenia mapy między zegarami, w przedlifcie wyświetla ci wskazówki dojazdu do celu i np. rozkład skrzyżowania kiedy dojeżdżasz do rozjazdu. W lifcie zauważyłem też bardzo drobne zmiany wyglądu kontrolek, np. Asystenta świateł drogowych. Jeśli chodzi o lift nie ma już w nim mmi a MIH2 całkowicie inny system, chociaż wygląda bardzo podobnie.
-
Sprzedaż wersji poliftowej zaczęła się jesienią 2014 roku. Do tego czasu sprzedawane były wersje przedliftowe, tak jak ta na drugim zdjęciu, więc w jednym roku można spotkać wersję przedlift i polift, lecz śmiało można stwierdzić lift jako 2015 rok (moim zdaniem ofc). Sam posiadam A6 z 2014 roku z marca i jest to wersja przedliftowa. Główną cechą która wyróżnia polift są właśnie lampy z tyłu, osłona chłodnicy, progi, końcówki rur wydechowych, zderzaki oraz światła przednie (tutaj doszła opcja Matrix LED). Środek praktycznie wcale się nie zmienił oprócz gałki automatycznej skrzyni biegów.
-
To co znajduje się zaraz za kierownicą to zwijak, taśma kierownicy(?). Swojego czasu sam przymierzałem się do wymiany kierownicy w swojej audi, nota bene z tego samego rocznika. Jeśli dobrze pamiętam, kierownica która pasuje Plug&Play do tego rocznika to ta trójramienna w wersji sline, która posiada mały wieloklin. Żeby wymienić kierownice na tą poliftową wymagana jest wymiana taśmy oraz większy wieloklin. Jeśli się mylę niech ktoś z kolegów tutaj mnie poprawi.
-
Temat jak najbardziej do ogarnięcia, z tego co pamiętam kiedyś na forum był poradnik w jaki sposób do tego podejść. Jeżeli mnie pamięć nie myli w błotniku trzeba wyciąć wspornik/blaszkę, na której w przedlifcie trzyma się kierunek, no i oczywiście wymiana wtyczki do lamp z polifta.
-
Nie wiem jak jest w liftach, ale u siebie przy włączonym nawiewie na szybę przednią, mogę wyłączyć klime - działa to tak samo tylko ze trochę wolniej.
-
Ostatnio miałem u siebie podobny problem. Sprawdź, tak jak powiedział kolega, filtr kabinowy czy aby nie jest mokry. Sprawdź też czy z kratki pod szybą na pewno wieje jakieś powietrze. U mnie zawiesił się silniczek od klapy nawiewu na szybę, co skutkowało tym, że nie było żadnego nawiewu na przód a szyby dość mocno parowały.
-
Ściągnąłem ten niebieski silniczek, rozebrałem i złożyłem. Podłączyłem go na krótko, do zasilacza komputerowego i działa... Jutro jak będę miał chwile wolnego czasu będę musiał sprawdzić go w aucie. No i jeszcze czeka mnie zabawa z tym białym silniczkiem.
-
Ten na nogi jakoś tak niemrawo się porusza, skokami, tak jak gdyby chciał a nie mógł, czyli coś z nim jest nie tak. Dodam, że nawiew na nogi nie działa.
-
Ok, właśnie zabieram się za wyjmowanie niebieskiego silniczka, ściągnąłem ramie, silnik sie nie odzywa. A za co odpowiada ten biały, nawiew na nogi?
-
Witam. Jakiś czas temu wracając z uczelni, zaparowała mi przednia szyba, po włączeniu nadmuchu na szybę w panelu klimatronika, szyba była dalej zaparowana a z otworów pod szybą nie leciało żadne powietrze. Dzisiaj postanowiłem rozebrać panel środkowy żeby dobrać się jakoś do silniczka który steruje otwieraniem klap. Głęboko, znalazłem 3 silniczki, jeden pomarańczowy, który działa bez żadnego problemu przy ustawianiu nawiewów, drugi niebieski za panelem klimy i radiem, który przy różnych ustawieniach klimatronika ani drgnie oraz trzeci biały który podobnie jak niebieski nie działa. Teraz moje pytanie, który silniczek za co odpowiada i jak mógłbym je wyciągnąć w razie gdybym chciałbym je wymienić, dostęp do nich wydaje się być bardzo cieżki?
-
Mam podobny problem co kolega Tyrath, w cieplejszy dzień po kilku minutach na Fisie praktycznie nic nie widać, ale żadne linie na wyświetlaczu nie znikają, co jednak trochę denerwuje. A teraz pytanie, czy kupno takiego wyświetlacza http://www.dhgate.com/product/2pcs-vdo-fis-cluster-adaptable-lcd-display/239193759.html#s1-0-1a|2609066692i zamontowanie go w moim liczniku ma sens? Mam jeszcze 10$ zniżki kupując coś powyżej 20$. Oczywiście montażu tego wyświetlacza sam bym nie robił. Czy może tak jak kolega wyżej wcześniej pisał, wystarczy wymiana kleju?
-
Temat właśnie znalazłem, muszę trochę nad nim posiedzieć, żeby to ogarnąć. Radio Concert I. Przy wymianie kiery, kable idące do taśmy trzeba przerabiać czy klakson i airbag jest P&P ?
-
No spoko. Co do kabla, ten który podesłałem będzie dobry ?
-
To całkiem sporo, póki co działa, narazie nie będę bawił się w naprawę. Czyli wychodzi na to że nie ma szans żebym wrócił do starego przebiegu ? Za jakiś tydzień muszę wybrać się na przegląd, a z tego co mi wiadomo spisują teraz liczniki, na zegarach 204 tysiące - jak na auto 20-letnie trochę mało