Skocz do zawartości

MrFork

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    25
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1

O MrFork

Informacje

  • Imię
    Rafał
  • Miasto
    Lubin

Auto

  • Model
    A6 C7
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    2014
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CGLC
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. jeśli chodzi o funkcjonalność mih2 nie zauważyłem jakiejś znacznej różnicy między mmi, jedyne co rzuca się w oczy to "fancy" animacje przejścia między opcjami wyboru na ekranie i jest może bardziej responsywny. Ale przy takim mih2 niewiele sam możesz zrobić, bo i nawet aktualizacja map w nich dla zwykłego użytkownika jest problemem, gdzie w mmi można wykonać aktualizacje samemu.
  2. W przedlifcie i lifcie były dwie opcje wyświetlacza między zegarami, z tego co mi wiadomo, monochromatyczny i pełny kolorowy. W lifcie jest możliwość wyświetlenia mapy między zegarami, w przedlifcie wyświetla ci wskazówki dojazdu do celu i np. rozkład skrzyżowania kiedy dojeżdżasz do rozjazdu. W lifcie zauważyłem też bardzo drobne zmiany wyglądu kontrolek, np. Asystenta świateł drogowych. Jeśli chodzi o lift nie ma już w nim mmi a MIH2 całkowicie inny system, chociaż wygląda bardzo podobnie.
  3. Sprzedaż wersji poliftowej zaczęła się jesienią 2014 roku. Do tego czasu sprzedawane były wersje przedliftowe, tak jak ta na drugim zdjęciu, więc w jednym roku można spotkać wersję przedlift i polift, lecz śmiało można stwierdzić lift jako 2015 rok (moim zdaniem ofc). Sam posiadam A6 z 2014 roku z marca i jest to wersja przedliftowa. Główną cechą która wyróżnia polift są właśnie lampy z tyłu, osłona chłodnicy, progi, końcówki rur wydechowych, zderzaki oraz światła przednie (tutaj doszła opcja Matrix LED). Środek praktycznie wcale się nie zmienił oprócz gałki automatycznej skrzyni biegów.
  4. To co znajduje się zaraz za kierownicą to zwijak, taśma kierownicy(?). Swojego czasu sam przymierzałem się do wymiany kierownicy w swojej audi, nota bene z tego samego rocznika. Jeśli dobrze pamiętam, kierownica która pasuje Plug&Play do tego rocznika to ta trójramienna w wersji sline, która posiada mały wieloklin. Żeby wymienić kierownice na tą poliftową wymagana jest wymiana taśmy oraz większy wieloklin. Jeśli się mylę niech ktoś z kolegów tutaj mnie poprawi.
  5. MrFork

    Lampy

    Temat jak najbardziej do ogarnięcia, z tego co pamiętam kiedyś na forum był poradnik w jaki sposób do tego podejść. Jeżeli mnie pamięć nie myli w błotniku trzeba wyciąć wspornik/blaszkę, na której w przedlifcie trzyma się kierunek, no i oczywiście wymiana wtyczki do lamp z polifta.
  6. Nie wiem jak jest w liftach, ale u siebie przy włączonym nawiewie na szybę przednią, mogę wyłączyć klime - działa to tak samo tylko ze trochę wolniej.
  7. Ostatnio miałem u siebie podobny problem. Sprawdź, tak jak powiedział kolega, filtr kabinowy czy aby nie jest mokry. Sprawdź też czy z kratki pod szybą na pewno wieje jakieś powietrze. U mnie zawiesił się silniczek od klapy nawiewu na szybę, co skutkowało tym, że nie było żadnego nawiewu na przód a szyby dość mocno parowały.
  8. Ściągnąłem ten niebieski silniczek, rozebrałem i złożyłem. Podłączyłem go na krótko, do zasilacza komputerowego i działa... Jutro jak będę miał chwile wolnego czasu będę musiał sprawdzić go w aucie. No i jeszcze czeka mnie zabawa z tym białym silniczkiem.
  9. Ten na nogi jakoś tak niemrawo się porusza, skokami, tak jak gdyby chciał a nie mógł, czyli coś z nim jest nie tak. Dodam, że nawiew na nogi nie działa.
  10. Ok, właśnie zabieram się za wyjmowanie niebieskiego silniczka, ściągnąłem ramie, silnik sie nie odzywa. A za co odpowiada ten biały, nawiew na nogi?
  11. Witam. Jakiś czas temu wracając z uczelni, zaparowała mi przednia szyba, po włączeniu nadmuchu na szybę w panelu klimatronika, szyba była dalej zaparowana a z otworów pod szybą nie leciało żadne powietrze. Dzisiaj postanowiłem rozebrać panel środkowy żeby dobrać się jakoś do silniczka który steruje otwieraniem klap. Głęboko, znalazłem 3 silniczki, jeden pomarańczowy, który działa bez żadnego problemu przy ustawianiu nawiewów, drugi niebieski za panelem klimy i radiem, który przy różnych ustawieniach klimatronika ani drgnie oraz trzeci biały który podobnie jak niebieski nie działa. Teraz moje pytanie, który silniczek za co odpowiada i jak mógłbym je wyciągnąć w razie gdybym chciałbym je wymienić, dostęp do nich wydaje się być bardzo cieżki?
  12. Mam podobny problem co kolega Tyrath, w cieplejszy dzień po kilku minutach na Fisie praktycznie nic nie widać, ale żadne linie na wyświetlaczu nie znikają, co jednak trochę denerwuje. A teraz pytanie, czy kupno takiego wyświetlacza http://www.dhgate.com/product/2pcs-vdo-fis-cluster-adaptable-lcd-display/239193759.html#s1-0-1a|2609066692i zamontowanie go w moim liczniku ma sens? Mam jeszcze 10$ zniżki kupując coś powyżej 20$. Oczywiście montażu tego wyświetlacza sam bym nie robił. Czy może tak jak kolega wyżej wcześniej pisał, wystarczy wymiana kleju?
  13. Temat właśnie znalazłem, muszę trochę nad nim posiedzieć, żeby to ogarnąć. Radio Concert I. Przy wymianie kiery, kable idące do taśmy trzeba przerabiać czy klakson i airbag jest P&P ?
  14. No spoko. Co do kabla, ten który podesłałem będzie dobry ?
  15. To całkiem sporo, póki co działa, narazie nie będę bawił się w naprawę. Czyli wychodzi na to że nie ma szans żebym wrócił do starego przebiegu ? Za jakiś tydzień muszę wybrać się na przegląd, a z tego co mi wiadomo spisują teraz liczniki, na zegarach 204 tysiące - jak na auto 20-letnie trochę mało
×
×
  • Dodaj nową pozycję...