Skocz do zawartości

osa_84

Pasjonat
  • Postów

    59
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O osa_84

Informacje

  • Imię
    Czarek
  • Miasto
    Włocławek

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1995
  • Silnik
    1.6
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

755 wyświetleń profilu

Osiągnięcia osa_84

2

Reputacja

  1. Jutro postaram się zamieścić opis. Działa to bez problemu. Koszt 5zł. Gruszke podciśnieniateż udało mi się naprawić. Od wiosny jeżdżę i jak ma razie ok.
  2. Cześć. Jakby ktoś był zainteresowany to po zmianie konsoli na polift zrobiłem też żeby działał obieg wewnętrzny. Auto mam z 97r (obieg sterowany podcisnieniem) klimatronik 99r.
  3. Ja olalem. Na zegarach mam 90 i ani drgnie. W poprzednim audi nie mialem klimatyzacji wiec wskazanie z kanalu 51 uwazam za taką ciekawostke wskazaniami której sie nie przejmuje. Wyniki na tym kanale to miedzy 94 a 97stopni. Na kanale 49 pokazuje 0. Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka
  4. osa_84

    Brak ogrzewania

    Ma chodzić zaraz po włączeniu. Na zimnym silniku zatrzymasz ręka wiatrak na rozgrzanym nie powinno. 115 stopni nigdy nie miałem 90 to max. Zanim zajmiesz sie pompa sprawdz lub wymien termostat. Koszt nizszy niz pompa a spadek temp. podczas jazdy raczej swiadczy o niesprawnym termostacie. Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka
  5. Mialem podobnie, kolanko wygladalo super jednak jak sprawdzilem bylo w jednym miejscu lekko wilgotne. Pomogla wymiana na nowe. Kilka razy je ogladalem i wydawalo mi sie ok. Tak jak sugeruje kolega wyżej ja sprawdzilbym instalacje gazowa. Różnie sie firmy do montażu przykladaja. Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka
  6. Witam, Poszukuje numeru czesci uchwytu rolety tylnej szyby jak na zalaczonym zdjeciu. Nie mam dostępu do zadnego katalogu. Ewentualnie jakby mial ktos na zbyciu chetnie odkupie.
  7. osa_84

    Brak ogrzewania

    Temperatura 110? Sprawdź czy plyn w zbiorniczku sie przelewa jak dodajesz gazu powinno ladnie byc widac.Sprawdź tez wiskoze ale stawialbym na pompę. Mialem taki przypadek jak Ty ale temperatura spadała poniżej 90. Grzanie tez raz bylo raz nie i tylko letnie. Wymienilem termostat, pompę plynu, korek oraz płyn [emoji16] wiem, wiem nie wszystko bylo konieczne ale koszt niewielki. Pompa byla od nowości nie zmieniana. Wczesniej wszystko odkamienilem 2 razy plynem jakimś z K2 i płukałem wężem cały uklad. Pozniej odpowietrzylem i odpukac 3 miesiac jest spokój. Grzeje ładnie temperatura równo 90. Co do czyjnika kiedys wymienialem. Musialem 2 razy reklamować. Ostatecznie kupilem oryginal i jeździ ze mna do dzis :-) Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka
  8. No widzisz a Ty martwiles sie na zapas [emoji16] Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka
  9. Zeby dostac sie do silniczka musialem go wylutowac i rozebrac ale te od temp i malych zegarków sa wysuwane. Tak czy inaczej zeby sie dostac lucznik trzeba rozebrać. W tej metalowej obudowie jest silniczek i przekladnia. Wymylem trybiki nasmarowalem delikatnie wazelina techniczna bo tylko to mialem pod ręką zlozylem na nowo i jest ok. Zamiast panikowac rozbierz licznik i zobacz czy wskazówka nie zawadza o coś. A jak nie to spróbuj rozebrac. U mnie tez reagowal na pukanie w szybke [emoji16]
  10. Spokojnie nie martw sie na zapas. U mnie jakis okruch w trybach byl i po 3 dniach dopiero rozebralem i naprawilem. Ja nigdy nie dociskam tylko wkrecam w lewa stronę az ustale pozycję jak przeleci to krece az bedzie dobrze :-) siła optymalna żeby nic nie pękło Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka
  11. A jak rozbierales nie wpadlo Ci nic w mechanizm silniczka. Mi wpadl jakis paproszek do silniczka obrotomierza i tez dziwnie działał. Wolno reagowal itp. Po rozbiórce i wyczyszczeniu ustapilo możliwe ze wskazowka o cos haczy. Sprawdź na spokojnie. Jakby sie okazalo, że masz uszkodzony jednak silniczek odezwij sie na pw ale najpierw posprawdzaj na spokojnie czy złożone poprawnie.
  12. Ja po odpaleniu mam między 14 a 15 po stacyjce kolo 12 czasem minimalnie przed.
  13. Bez zdjecia zacisku przewodu nie wykrecisz. Podkładek nie ma tam żadnych po prostu dobrze trzeba odkręcić. Obejzyj dzwigienki recznego w tych zeliwnych zaciskach lubily z czasem przeciekac jak leca nie warto wskrzeszac na sile tylko od razu regenerowac. W końcu to chodzi o Twoje bezpieczeństwo. Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka
  14. A sprawdź co masz pod kolorowe kostki podpiete w radiu. Wtyczka wyglada mi na złączek do iPoda. Byly takie zmieniarki cyfrowe/adaptery do tych radioodtwarzaczy zamiast karty czy pendriva dzialaly na iPoda. Podlacz pod wtyczke maly jack telefon lub jakieś mp3 wcisnij cd chyba 2 razy i na cd1 powinno odtwarzac ze z tego odtwarzacza. Jak masz dostep do ipoda to podlaczaj i testuj albo węszaj gdzie te kable ida. Jesli jest tak jak mi sie wydaje to znajdziesz mała czarną puszeczke z której złącze dodatkowe wychodzi do radia.
  15. Ja ostatnio czyscilem przed zmianą plynu tak profilaktycznie bo nie wiem jak ktos dbal wcześniej na (bank nie dbal) srodek kupilem w motoryzacyjnym jakis z k2 za okolo 15zl. Uklad czysty. Płyn nie zmienil po miesiacu koloru wiec raczej to cos dało. Porzadnie wyplukalem nagrzewnice i chłodnice to robilem woda z octem i pozniej zapialem węże i plulanie całości wlasnie tym plynem. Syfu bylo sporo ale patrzac na dno zbiorniczka wyplukalo sie ladnie bo nic sie nie osadza. Jak wyczyscic nagrzewnice jest na forum Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka
×
×
  • Dodaj nową pozycję...