
Brrruno
Pasjonat-
Postów
36 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Brrruno

Informacje
-
Imię
Bruno
-
Miasto
Kraków
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2005
-
Silnik
2.0
-
Kod silnika
BPW
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
522 wyświetleń profilu
-
Zrobię to co pisałes. Klimatronik podmieniłem na używany sprawny i niestety dalej nie fukcjonowały. Co ciekawe, ostatnio jeden fotel (kierowcy) zaczął grzać, ale nie z taką mocą jak dawniej. Drugi dalej niesprawny. Przedzwonione były fotele i i obwód się zamyka. Sprawdze te bloki, moze faktycznie to jakeis zabezpieczenie antypożarowe czy coś innego wariuje bo fotel wskazuje dziwne temperatury. Dzieki.
-
Nie mam foteli w prądzie. Bezpiecznik nr 44 (oraz nr 6 bo tak niektore zrodla podawaly ) sprawny.
-
Moja wiedza z zakresu odczytywania schematów jest dość uboga. Czy mógłbyś mi powiedzieć, która kostka odpowiada za grzanie na moim zdjęciu ?
-
Kolega w wiadomości prywatnej napisał, że ten bezpiecznik raczej nie odpowiada jednak za grzanie foteli. Może Ty rozwiejesz wątpliwości?
-
Czy ktoś z obecnych jest w stanie powiedzieć mi, za co odpowiadają poszczególne wtyczki oraz która dokładnie wtyczka odpowida za grzanie foteli?
-
Witam szanowne Grono. Przeszukałem forum i youtube jednak odpowiedzi na mój konkretny problem nie znalazłem. Z dnia na dzień przestało działać podgrzewanie OBU foteli. Sprawdziłem: - Podłączyłem VAGa - błędów brak. - Bezpiecznik nr 44 (30A) sprawny, prąd przepływa przez niego. - kostka w fotelu pasażera (liczyłem, że może padły po prostu oba w rejonie maty, lub czujnika zajęcia fotela) prąd przepływa prawidłowo. -gniazdo kostki w podłodze pod fotelem pasażera - brak prądu. Moja wiedza elektryczna jest znikoma jednak z moich poczynań wynika, że zasilanie nie dociera na linii BEZPIECZNIK - Gniazdo kostki pod fotelem. Czy ktoś mógłby mi doradzić gdzie szukać problemu następnie lub czy jest jakiś przekaźnik lub kolejny bezpiecznik (np wśród tych schowanych pod kolumną kierownicy) Z góry dziękuję za wszelką pomoc!
-
Witam, ostatnio miałem gonga z tramwajem i jedyny zderzak jaki udało mi się znaleźć w fajnym stanie jest bez czujników. Czy po zdemontowaniu czujników w starym zderzaku i zamocowaniu nowego bez pdc , przednie czujniki będą działać normalnie czy będzie wyrzucać błąd?
-
Jakie miałeś objawy uszkodzenia? mnie złe chodzi auto na wolnych, samo gaśnie na benzynie (na lpg wszystko gra) mam blad zbyt bogatej mieszanki paliwa i nie mogę się z tym uporać. Jak wykasuje bledy to chwile dobrze chodzi i znów check se zapala i od nowa ta sama bajka...
-
Witajcie, dziś po przeczytaniu kilku artykułów na forum znalazłem temat gruszki. Sciagnalem z niej zaślepkę i moim oczom ukazało się urwane cięgno, które spadło z popychacza. Co więcej, podczas dodawania gazu wszystko w środku stoi, nic się nie rusza, ktoś może mi opisać ewentualna naprawe takiej gruszki ?
-
Sprawdziłem. Kable od Wariatora są Ok, pęknięty był wężyk idący do gruszki kolektora ssącego (czarna obudowa) po wymianie wszystko hulalo przez chwile s potem zapalił się check engine i znowu zaczęły się jaja. Sprawdzę vagiem i będę informować co wyszło
-
Gaz na pewno nie jest winowajcą, ponieważ po odpięciu instalacji jest dalej cyrk. Co do dolotu , to sprawdzę jutro dzięki!
-
Witajcie ponownie. ostatnio zauważyłem, że ktoś oberwał obudowę ECU w moim samochodzie. Piny były zaśniedziałe i przeczyscilem je, pomogło na chwile ale wróciło, czyli pewnie korozja dalej postępuje. Czy ktoś z Was przerabiał wyminę ECU na używkę i jest w stanie napisac mi co będzie potrzebne? objawy z jakimi się borykam, to po odpaleniu zarówno na zimnym jak i ciepłym silnik faluje , spada na obrotach aż do zgaśnięcia (nawet jak swoje mu gazu żeby go utrzymać to tak jakby elektronika ucinała pedał hamulca i finalnie obroty znowu spadają do zera) na gazie chodzi Szwajcar dzieki serdeczne za wszelkie udzielone mi porady!
-
Odkryłem pękniety wąż odmy. Myślę, że to może mieć znaczenie, także po wymianie dam znać czy pomogło.
-
Witam, tak jak w temacie. rzecz dzieje się zarówno na ciepłym jak zimnym silniku, dodam że tylko na benzynie. Po przełączeniu na gaz - Szwajcar. Kiedy zaczynaja falować obroty to dąży to do zgaśnięcia. Wtedy nawet kiedy deptam mu gaz żeby podtrzymać to czasami slychac tylko pod maska strzały jak w smolensku i to by było na tyle , zgasł. wymienilem zgodnie z błędami: -czujnik dolny temperatury wody -przepływomierz -dodatkowo swiece i filtry. -przepustnica była czyszczona Ok 3 miesiące temu (10-12 tysięcy) Komus przychodzi na myśl, co można jeszcze sprawdzić? Ps: szukałem podobnego wątku, ale każdy dotyczył albo gazu albo gazu i benzyny .
-
Falujacy predkosciomierz, wskaznik paliwa , kontrolka abs
Brrruno odpowiedział(a) na Brrruno temat w Audi A4 B6/B7
Rozwiązaniem problemu był palec magnetyczny w skrzyni biegów. (impulsometr)