Skocz do zawartości

Garfild

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Garfild

Informacje

  • Imię
    Paweł
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1998
  • Silnik
    2.8 V6 30V
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia Garfild

0

Reputacja

  1. Panowie pytanie brzmi czy to o to chodziło => Link <= ? Jak rozmawialiśmy o stabilizatorach
  2. Nie wierze akurat jak furka u mechanika to oni wpadli na pomysł robienia foteczek xD
  3. Jakoś środek z przed lifta bardziej mi się podoba ale to tylko kwestia gustu
  4. Witam! (W linkach konta nie trzeba zakładać wystarczy nacisnąć krzyżyk) Jako iż od zawsze fascynowały mnie samochody i każdy który posiadałem traktowałem jak oczko w głowie (fiat puto 1.1 i punto GT 1.4 Turbo) przykładając przy tym szczególną uwagę by każdy z nich był unikalny i odzwierciedlał moje oblicze. Przygodę z motoryzacją zacząłem od samochodu który dostałem po śmierci dziadka który darzyłem wielkim sentymentem, jednak nadszedł czas trudnej decyzji bo chciałem coś o większej mocy. Niestety nie mogłem pozwolić sobie na posiadanie dwóch samochodów i trzeba było go sprzedać i tak poświęciłem się do reszty dalszemu modowaniu fiata Punto 1.4 GT turbo (przy zapewnieniach poprzedniego właściciela, który miał posiadać ok 200 KM jednak realnie posiadał coś koło 170) którego nabyłem od razu po maturach. Niestety pomimo szczerych chęci i wielu godzin ciężkiej i żmudnej pracy nad samochodem spędzonych w garażu, ze względu na fatalną kondycję nadwozia (milion łat, utrata sztywności, korozja jak to na fiaty przystało) i brak perspektyw bez wymiany budy zdecydowałem się go sprzedać... [Link do prywatnej galeri] https://www.dropbox.com/sh/1tob31er4qhhjno/AADgzryHgRn1wn9Lg8XvyHdRa?dl=0 Tu z odsieczą przyszła moja obecna luba z której jestem niesamowicie dumny Audiola spełnienie marzeń już jako 6 letni dzieciak gdy babcia zapytała mnie jaki samochód chciał bym mieć w przyszłości bez namysłu odpowiedziałem Audi A4 B5, pewnie zastanawiacie się czemu ale do tej pory sam nie wiem po prostu jest coś takiego w tym kawałku blach na czterech kołach co działa na mnie i przyciąga z taką siłą jak 2 magnesy neodymowe w polu przeciwnej polaryzacji [Link do galerii zdjęć uzyskanych od sprzedającego] https://www.dropbox.com/sh/txus0pz8mpj97xa/AABmVcpvtOSEGcmvrokxhzAra?dl=0 MODEL: Audi A4 WERSJA: „przedliftowy” kombi B5 KOLOR: „czarna perła” ROCZNIK: Grudzień 1998 PRZEBIEG: 162 tys. km SILNIK: APR czyli 2.8 V6 30V MOC: 193 KM / 143KW KOŁA: ori alusy audi 16” 7j (na zdjęciach jakieś dupne ale po zajrzeniu do koła zapasowego odkryłem że zostały podmienione i założone na inną stojącą u tego dilera miałem szczęście że jeszcze się nie sprzedały) ZAWIESZENIE: ori 1BE WYPOSAŻENIE: - 4x airbag - climatronic - ori Bosch (+ spryski) - drewniane dekory - dodatki chrom - trójramienna skórzana kierownica - ABS, ESP - 1BE - radio audi concert 1 + nagłośnienie BOSE + zmieniarka CD - szyberdach - fotele kubełkowe (podgrzewane) - podłokietniki - elektr. szyby i lusterka (fotochromy) - centralny zamek + pilot W momencie pisania postu jestem dumnym posiadaczem tej jakże sympatycznej Audiolki od prawie roku ZROBIONE: - wymieniony rozrząd pompa wody itd (naprawa nieszczelności układu chłodzenia) - pełny serwis olejowy łącznie z wymianą oleju w skrzyni (czarny śmierdzący spalenizną), filtrów itp - wymieniony czujnik temp. płynu chłodzącego (problemy z paleniem) - wymieniony czujnik wału korbowego - sprawdzone zawieszenie i wymiana prawego przedniego banana (stukało) - montaż instalacji gazowej (sekwencja Stag 300-6 plus) - prostowanie prawego przedniego błotnika (szmatka, plastikowa rączka od dużego klucza nasadowego zdjęcie koła, nadkola i ogień) TO DO: - Felgi 18'' od RS6 - Wydech z kwasówki przelot - Naprawa skrzyni biegów (wchodzi na obroty przy zmianie z 2-3,3-4,4-5 po czym szarpie przy zmianie) - Założenie Chromowanych relingów - Wymiana hamulców na 312 mm - blacharka prawy tylny błotnik (od zakupu) i lewy tylny bo jakaś babka we mnie wjechała (powierzchowne otarcia ale lakier uszkodzony) - montaż zegarów od S4 z pełnym FIS'em - montaż lamp czarnych Depo poliftowych/dzielonych z Xenonami (nie mogę się zdecydować) - montaż listw w drzwiach oświetlających podłoże po otwarciu - ... Wszystkie wstawione linki są zabezpieczone protokołem https:// oferowanym przez serwis dropbox.com
  5. Wiadomo każdemu coś czasem wypadnie, ale na ogól zawsze ktoś jest
  6. Może odgrzewam stare kotlety, ale nie dość że profesjonalnie wyczyszczą wnętrze to jeszcze usuną drobne wgniecenia i zadbają o lakier https://www.facebook.com/FabrykaBlyskuProfesjonalnaKosmetyka
  7. Z tego co piszesz wynika jedno masz problem z przełożeniem napędu, patrz sprzęgło nie funkcjonuje prawidłowo prawdopodobnie tak jak mówiłem jest przypalone albo mocno wytarte
  8. Spytaj się magika który Ci wymieniał olej w skrzyni jakiego był koloru i czy śmierdział spalenizną. Powinien być przeźroczysto żółty lub czerwony z widocznymi opiłkami, ale jeśli był czarny to możesz być na 70 % pewny, że przypaliło Ci się sprzęgło i sama wymiana oleju, bez regeneracji skrzyni nie mam najmniejszego sensu bo wiązać się to może z powstaniem zbyt dużych luzów, co przyczynia się do szybszego zniszczenia/zurzycia skrzyni tak jak opisałeś w pierwszym poście to mogą być tylko początkowe stadia... Wiem bo oddałem niedawno samochód do mechanika na gruntowny przegląd (rozrząd, pompa wody, wahacze przednie, pompa wspomagania) z wymiana oleju w skrzyni bo moje autko cierpi na dokładnie te same dolegliwości. Jako odpowiedź zwrotną dostałem informację, żebym poszukał mechanika który specjalizuje się w regenerowaniu takich skrzyń gdyż tak jak napisałem wcześniej sama wymiana oleju może być nie wystarczająca. Dlatego zwracam się z prośbą do Was drodzy koledzy o pomoc w znalezieniu dobrego mechanika który zregenerował by tą skrzynię i zna się naprawdę dobrze na rzeczy w okolicach Warszawki jak i Opola
  9. Od niedawna jestem posiadaczem pięknego Audi z którego jestem dummy, auto było sprowadzone z Niemiec i jestem w szoku że po tylu latach jest ciągle w dobrym stanie. Mam nadzieję ze liczne grono pasjonatów tej marki przyjmie mnie z otwartymi rękami, co prawda dopiero się uczę, być może wielu rzeczy jeszcze nie wiem. Ale już pewnych umiejętności nabrałem pracując nad poprzednim projektem Fiata Punto 1.4 Turbo. Samochody dla mnie to nie tylko kupa blach i silnik to coś więcej każdy z nich ma swój niepowtarzalny charakter Każdy przemawia w nieco inny sposób do swojego właściciela, co pozwala stworzyć niesamowitą więź między człowiekiem a maszyną Czemu dołączyłem do tego forum? Z prostej przyczyny mam nadzieję ze spotkam nie jednego zapaleńca takiego jak ja sam który lubi robić z pozornie prostego samochodu dzieła sztuki które pozwalają mu się lepiej z nim utożsamić
×
×
  • Dodaj nową pozycję...