Skocz do zawartości

Adamigo1992

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Adamigo1992

Informacje

  • Imię
    Adam
  • Miasto
    Śląsk

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1997
  • Silnik
    1.6
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia Adamigo1992

0

Reputacja

  1. Adamigo1992

    Przepustnica?

    Jeżeli o mnie chodzi, to nie za bardzo wiem jak się do tego zabrać, przydałby się jakiś foto poradnik, poza tym czasu póki co brak.
  2. Adamigo1992

    Przepustnica?

    Dzięki, myślisz że to może być jedyna usterka powodująca falujące obroty, czy jedna z wielu? Chodzi mi o te błędy, które mam.
  3. Adamigo1992

    Przepustnica?

    Witam Panowie, pozwolicie że się podepnę pod temat? W moim A4 mam podobne objawy jak na filmiku, z tym że przy parkowaniu, podjeżdżaniu do świateł i ogólnie zmiany na bieg jałowy też spadają mi obroty, czasem nawet zgaśnie, dodatkowo na Vagu mam takie błędy: 00515 - Camshaft Position (Hall) Sensor (G40) 30-00 - Open or Short to B+ 00561 - Mixture Adaptation 12-00 - Adaptation Limit (Mul) Exceeded 00561 - Mixture Adaptation 15-00 - Adaptation Limit (Add) Not Reached 16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low P0102 - 35-10 - - - Intermittent nie wiem czy wystarczy że przeczyszczę przepływkę, czy może jakaś inna przyczyna tego może być?
  4. Witam, jako iż jest to mój pierwszy post w którym proszę o pomoc, nie mam pewności czy dobry dział wybrałem. Mianowicie chodzi o samochód, który zakupiłem 3 tygodnie temu Audi a4b5 1997r. 1.6 ADP benzyna. Na początku nie pasowały mi obroty (obrotomierz pokazuje ok.500na biegu jałowym) jednak na słuch wyglądały na OK. Do tego wszystkiego zaczęły falować obroty na biegu jałowym, podczas podjeżdżania do świateł spadały do ok. 200(wg wskazań obrotomierza), przy parkowaniu parę razy zgasł. Postanowiłem więc kupić kabel VAG i zobaczyć co się dzieje. Ze wskazań komputera wynika jednak że obroty są w porządku. Jako iż w tych kwestiach jestem laikiem posłużyłem się forum i wykonałem parę testów. PS. zauważyłem jeszcze dosyć wysokie spalanie na poziomie 10l / 100km Oto co mi wyszło: VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 8D0 907 558 A Component and/or Version: 1,6L R4/2V MOTR HS D01 Software Coding: 04001 Work Shop Code: WSC 06335 4 Faults Found: 00515 - Camshaft Position (Hall) Sensor (G40) 30-00 - Open or Short to B+ 00561 - Mixture Adaptation 12-00 - Adaptation Limit (Mul) Exceeded 00561 - Mixture Adaptation 15-00 - Adaptation Limit (Add) Not Reached 16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low P0102 - 35-10 - - - Intermittent VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 8LO 862 257 E Component and/or Version: ZV-Pumpe Software Coding: 00000 Work Shop Code: WSC 65535 2 Faults Found: 01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak) 35-00 - - 01363 - Switch for Central Locking: Driver's Door (F59) 27-00 - Implausible Signal Postanowiłem więc zrobić logi statyczne oraz dynamiczne, jednak nie mam pewności czy dobrze je zrobiłem oto one: STATYCZNE: Grupa 000: http://vaglog.rtnet.pl/log_187759.html Grupa 001: http://vaglog.rtnet.pl/log_187765.html Grupa 003: http://vaglog.rtnet.pl/log_187760.html Grupa 004: http://vaglog.rtnet.pl/log_187769.html Grupa 007: http://vaglog.rtnet.pl/log_187761.html Grupa 008: http://vaglog.rtnet.pl/log_187762.html Grupa 010: http://vaglog.rtnet.pl/log_187764.html Grupa 011: http://vaglog.rtnet.pl/log_187763.html Grupa 013: http://vaglog.rtnet.pl/log_187766.html Grupa 018: http://vaglog.rtnet.pl/log_187767.html Grupa 023: http://vaglog.rtnet.pl/log_187768.html DYNAMICZNE: Grupa 000: http://vaglog.rtnet.pl/log_187776.html Grupa 001: http://vaglog.rtnet.pl/log_187770.html Grupa 003: http://vaglog.rtnet.pl/log_187772.html Grupa 004: http://vaglog.rtnet.pl/log_187771.html Grupa 008: http://vaglog.rtnet.pl/log_187775.html Grupa 010: http://vaglog.rtnet.pl/log_187773.html Grupa 011: http://vaglog.rtnet.pl/log_187774.html Bardzo proszę o jakiekolwiek wskazówki oraz porady co mogę zrobić i ewentualnie jak to wykonać.
  5. Witam, mam na imię Adam i własnie zaczynam swoją przygodę z a4. Kupiłem Audi a4 b5 z 97 roku i jest tam parę drobiazgów do zrobienia, dlatego trafiłem na to forum i będę szukał odpowiedzi na interesujące mnie zagadnienia. Wraz ze zdobywaniem przezemnie doświadczenia z zakupionym samochodem chętnie będę pomagał innym. Jeszcze raz pragnę wszystkich serdecznie przywitać i do zobaczenia. Pozdrawiam Adam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...