Skocz do zawartości

�ukasz Anufrowicz

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O �ukasz Anufrowicz

Informacje

  • Imię
    Johnny
  • Miasto
    Blaze

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    1998
  • Silnik
    1.8
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia Ĺ�ukasz Anufrowicz

0

Reputacja

  1. Taka sytuacja,a co tam tak btw? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  2. Co tu taka cisza ? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  3. cześć koledzy, kupię wszystkie węże które wchodzą bezpośrednio do przepustnicy (a4 b5 1.8 adr) oraz sprzedam felgi 17 8j na oponach 215/45, cena za same felgi 800zl,z oponami 1350,z dystansami 1550,samych opon nie sprzedaje, tylko i wyłącznie kontakt telefoniczny 794030990 Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
  4. siemacie Pany, szczerze mówiąc nie chce zakładać nowego wątku żeby ktoś czasem nie uznał dubla na forum a mam pewien problem, w sobotę jechałem do sklepu no i kurde zapomniałem że na parkingu za blokiem jest jedno jedyne miejsce parkingowe z dziura(mam gwint więc dziura stanowczo za duża) , oczywiście musiałem wpaść... auto szarpalo bla bla, staje gdzieś żeby zbadać co jest, przegub, dziś odebrałem auto(znajomy, zaden oszust magik), szarpie w zakresie 1800 - 2xxx gdy lekko mocniej wcisne gaz, no trochę dziwne żeby przegub zrobił przerzut na inne części samochodu, po tym zdarzeniu przypomniałem sobie, że ok 2 miesiące temu właśnie w tym zakresie obrotów przy przyspieszaniu (w zależności jak "depnalem") słyszałem" świst "na biegu 2 i 3,czy dobrze rozumuje że mam gdzieś nieszczelny dolot albo rozpierBlaBla ta dziura? jutro przymierzam się zbadać ale chciałbym mieć jakiś bliższy trop, wujek Google podsuwal mi odme, świece, kable, nieszczelności, gorsze przypadki oczywiście katastrofalne w skutkach dla silnika ale na to nie zwracałem uwagi, z góry wielkie dzięki za każdą sugestie, opiernicz za nie zakładanie wątku EDIT!!! WINA MUSI LEŻEĆ W INSTALACJI GAZOWEJ, PRZED CHWILĄ BYŁA PRÓBA, JAZDA NA LPG SILNIK 90°,1 BIEG ZMIANA PRZY 2000,2 BIEG SPOKOJNIE DO 1800 I PODŁOGA, SZARPALO JAK ALKOHOLIKIEM, PRÓBA NA 98 I WSZYSTKO SUPER, PŁYNNIE WZOROWO, ZA 1500KM OBOWIĄZKOWY PRZEGLĄD, CHYBA TRZEBA JUTRO DZWONIĆ
  5. mam 17 8j 5x112 et46, założony kapec 215/45 i dystans 10mm przód/tyl, elegancko siedzi ale to w b5 Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
  6. misiek to co mam to kostki halo, przeciwmgielne i esp, ale to akurat zbędne, awaryjne kostka jest, jesli chodzi o zapalniczke to chciałbym choćby tymczasowo jakas alternatywę, generalnie zapalniczka jest mi zbędna ale jak jej nie będzie to pewnie znajdzie się jakas potrzeba, a jakie przekaźniki? moglbys przybliżyć? niestety z bolem serca ale w tym temacie jestem ciemny.. jak na złość przyszły tydzień pracuje 14-22 Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
  7. jakby co mam gta v, driveclub, nazi army, nba 2k16,nfs,rzadko ostatnio gram ale jak jest czas chętnie pykne online Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
  8. kiedy mozemy sie ustawic? Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
  9. czy któryś z kolegow chcialby sie podjąć pod warunkiem ze ma czas i ochote przełożenia konsoli 1din z drugiego lifta do pierwszego lifta? to co mam to cala konsola z przyciskami od halo, przeciwmgielne i esp, kostki do tych przycisków i kostka, climatronic który (niby) dziala, poki co sterowanie swiatlami z lifta nie mam ale myslalem o schowaniu starego pod kiere albo nawet w schowek poki nie skompletuje reszty, pomijajc braki przycisków cos jeszcze trzeba? zaznacze ze ja mam auto po pierwszym lifcie( o ile to ma jakieś znaczenie) Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
  10. wiesz co moze to u mnie zadzialalo placebo, generalnie kupiłem filtr oleju knechta i tego motula, mam wrażenie auto lepiej chodzi jesli mam to ogólnie ująć przy odpalaniu, no ale tak jak mowie, moze to byc placebo z racji kupna lepszego oleju i filtra, zresztą obecnie to ja sie bawię lack killerem na feldze, ciezko to idzie ale chyba jutro skoncze felge, ale bezbarwnego nasrane tam jest wydaje mi sie grubo powyżej 100 Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
  11. no własnie tak mi się wydaje ze to moze byc u niego, jaki olej arre do siebie lejesz? ja sie przerzucilem z castrola 10w40 na motula 10w40 8100 cos tam cos tam, musiałbym sprawdzić Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
  12. arre znaczy sie postowalem do kostucha ale głupi ja nie umiem postowac na tapatalk wybacz Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
  13. auto z tego co wyczytałem masz w gazie,moze to glupie pytanie będzie z mojej strony ale muszę spytać, jak tam świece, kable zap. cewka zapłonowa (rozumiem ze ona jest zintegrowana z silnikiem krokowym), wszelkiej masci weze cisnieniowe, kiedy wszystko wraca do normy (o ile wogole mozna o tym mówić) jaki lejesz olej i co to za gaz? Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
  14. napewno moj blad w nazewnictwie, to juz misiek ogarnie Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
  15. ja mam et46 8j no i po 10mm dystanse Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
×
×
  • Dodaj nową pozycję...