Skocz do zawartości

emil.ryba

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O emil.ryba

Informacje

  • Imię
    Emil
  • Miasto
    Sopot

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    2009
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia emil.ryba

0

Reputacja

  1. emil.ryba

    felgi firmy "krzaki"

    A czy ktos mial do czyniania z tym sprzedawca: http://allegro.pl/my_page.php?uid=14970470 w ofercie bardzo duzo fel opisywanych jako oryginalne?
  2. emil.ryba

    felgi firmy "krzaki"

    Nie rozumiem z opisu czy to jest cena za sztukę czy komplet? Mam jeszcze jedno pytanko, czy przy założeniu felgi 19" przy silniku 2.0 TDI CAGA 143KM średnica felgi będzie miała jakikolwiem wpływ na osiągi samochodu? Czy systemy ABS ESP nie powariują?
  3. emil.ryba

    felgi firmy "krzaki"

    Witam, jestem zainteresowany zakupem felg 18' do a4 b8. Na allegro znalazłem coś takiego: http://allegro.pl/felgi-18-5x112-audi-a4-a5-a6-a7-a8-q5-vw-passat-i5197681621.html Czy w ogóle jest sens brać pod uwagę coś takiego? co o tym sądzicie?
  4. Panowie, proszę o porade: Audi A4 B8, CAGA 143 hp, prod- lipiec 2009r. Na dzień dzisiejszy przebieg 75 tys km. Czy to już pora na wymianę rozrządu? Zaraz pójdzie 6 rok, ale przebieg jest niewielki. Auto jeżdżone spokojnie, nie zarzynane. Jeżeli wymieniać rozrząd to jaki : HEPU, Bosch, Connitech, INA? Z góry dzięki za odpowiedź. Pozdrawiam, emil_ryba
  5. Minęło troche czasu, w sumie nie miałem chwili żeby się pobawić, problem rozwiązał się samoistnie, a mianowicie: zrobiło się troszkę cieplej, autko postało na parkingu w słońcu i kontrolka zniknęła. Podejrzewam że mogło pojawić się jakies zawilgocenie na czujniku, może na stykach, które dawało błąd. W każdym bądź razie w najbliższym czasie zajmę się czujniczkiem, osusze i przeczyszcze styki, żeby na przyszłosc problem się nie pojawił ponownie
  6. Panowie, mam podobny problem, kontrolka się pali, płyn pod korek, zgodnie ze wskazówkami rozebrałem nadkole, dostałem się do zbiornika, natomiast udaje mi się wypiąć tylko kostkę, widzę dwie blaszki na które wchodzi kostka, natomiast rozumiem że czujnik jest wcisniety w zbiorniczek? Czy ciągnąć go na chama czy kręcić? Niechciałbym czegos ukręcić. Co należy dokładnie przetrzeć, dwie blaszki na które wchodzi kostka czy jeszcze cos innego? Czy w związku z tą sytuacją płyn nie dociera do spryskliwaczy reflektorów? Czy może być inna przyczyna ? Pozdrawiam, emil.ryba
  7. Doprecyzuje mojego pierwszego posta w temacie, mianowicie auto kupiłem bez końcówek dysz spryskiwaczy reflektorów ( nie wiem czy się odpięły czy ktos ukradł, bo nie ma obydwu). Podczas spryskiwania szyb, płyn ze spryskiwaczy reflektorów ciekł po zderzaku i pod zderzakiem. W związku z tym poprosiłem znajomego mechanika żeby zaslepił przewód doprowadzający płyn do spryskiwaczy. Wydaje mi się że od tego momentu pojawił się problem. Dzis udało mi się odnaleźć zblokowane miejsce, mianowicie pod lewym reflekorem jest trójniczek rozprowadzający płyn do spryskiwaczy. Odblokowałem przewód, podpiałem do trójnika i kicha... płyn nie leci w ogóle ani z zepsutych sprysków, ani pod zderzakiem, ani nawet z rozłączonej rurki. Ikona o braku płynu dalej swieci mimo że dolałem kolejne 2 l płynu. Jak dobrać się do zbiorniczka z płynem? Jaka jest pojemnosc zbiorniczka na płyn? Czy jest jakas inna przyczyna? Pozdriawiam, emil.ryba
  8. Witam, Przy uruchomieniu silnika wybija mi komunikat o uzupełnieniu płynu do spryskiwaczy, mimo że płyn jest zalany pod korek. Ikona nie gaśnie w trakcie jazdy. W którym miejscu jest jakiś czujnik poziomu płynu? Czy można ten błąd w jakiś sposób zresetować? Płyn idzie na szyby więc silniczek jest sprawny. Pozdrawiam, emil.ryba
  9. Witam, Przepraszam za tak późną odpowiedź, przez jakis czas po usunięciu błędów z komputera było ok, natomiast teraz problem powrócił, numery błędów to : J126 - komputer sterujący dmuchawą swieżego powietrza V2 - dmuchawa swieżego powietrza. Mam inne, nie potwierdzone jeszcze w 100% spostrzeżenie, a mianowice, zauważyłem że dmuchawa na zimnym silniku odpala się prawie zawsze, natomiast na ciepłym generalnie zawsze jest problem. W sobotę z mechanikiem będę się do tego zabierał. Proszę o podpowiedź co i w jakiej kolejnosci sprawdzac? Pozdrawiam, emil.ryba
  10. Witam, Od paru dni pojawił się u mnie pewiem problem; mianowicie chodzi o opóźnione włączenie się nawiewu, który załącza się po ok 5-10 min jazdy mimo ustawienia manualnego/auto/AC oraz zmianie obrotów dmuchawy. Głównym problemem jest błyskawiczne parowanie szyb. Przy podłączeniu do komputera wyświetliło dwa błędy "sterownik dmuchawy świeżego powietrza" oraz "dmuchawa świeżego powietrza". Czy ktoś z Was spotkał się z podobną sytuację? Co może być przyczyna? Pozdrawiam, emil.ryba
×
×
  • Dodaj nową pozycję...