Skocz do zawartości

Xxwojtus123xX

Pasjonat
  • Postów

    59
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Xxwojtus123xX

Informacje

  • Imię
    Paweł
  • Miasto
    Rybnik

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1995
  • Silnik
    1.8
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Automat
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

538 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Xxwojtus123xX

0

Reputacja

  1. Witam, od paru dni zastanawiam się nad swapem silnika 2.4 o oznaczeniu alf z przed lifta do mojego A4 z silnikiem 1.8 adr. (1995r) Niestety jednak męczy mnie parę rzeczy i mam nadzieję że wspólnie znajdziemy odpowiedzi na moje pytania Otóż pierwsza sprawa, jak wygląda to z kompem? Co jest ogólnie potrzebne z elektryki? Druga sprawa, mam automatyczną skrzynię starego typu z bardzo krótkimi biegami, będę potrzebował skrzyni, zastanawiam się nad automatem ale nie wiem jak będzie z montażem tej nowszej pasującej do tego silnika i czy lepiej nie będzie wsadzić tam manuala. Skrzynia z tego 2.4 którego chcę kupić nie podejdzie bo pochodzi od quattro.. Bardzo proszę o rady i pomoc w tej sprawie, pozdrawiam.
  2. No po prostu nie wierzę, nie dość że ten sam lakier to zarezerwowałem to samo koło Chyba jednak będę musiał odpuścić Wygląda bardzo fajnie, typowa limuzynka się zrobiła teraz
  3. W niedzielę była mała sesja ze znajomym Wczoraj też złapałem trochę czasu wolnego więc zrobiłem kierunki USA Wszystko działa jak należy a to mnie najbardziej cieszy, ale rymy Fotki robione przeze mnie, niestety fotografem to ja nie jestem, ale chyba najgorzej nie jest
  4. Siemka, kiedyś na forum pojawiło się Audi B5 pewnego użytkownika na felgach z Mesia CLS 19' o ile dobrze pamiętam na dobrym spasie, ktoś może kojarzy temat? Potrzebuję zobaczyć ten temat co i jak a znaleźć nie mogę
  5. Widzę, że nie tylko ja tutaj mam wjazdówkę na Nysę Do zoba
  6. Zderzak eSki by mi tutaj bardzo siedział Nie myślałeś o tym?
  7. Zapraszam do mojego tematu Jeden niżej niż twój prawdopodobnie
  8. Dzięki, będzie jeszcze piękniej mam nadzieję Dziś miałem trochę czasu więc zabrałem się za montaż boczków z tyłu gdyż stare miały inny materiał oraz były podrapane od pieska Przy okazji zdecydowałem się założyć drewniane dekory i myślę, że te posunięcie było jak najbardziej na + Bardzo siadło, zgrało się z kolorem nadwozia. Jak widać szyby w prądzie, bogactwo
  9. Mam taką samą felgę ale u mnie wygląda to całkiem inaczej
  10. To koło w 17 calach? Trochę maławe się wydaje
  11. Gwint jak gwint, na przyszły rok planuję powietrze, ale zobaczymy Fotka robiona na szybko telefonem, jak widać zderzak różni się od całości No ale cóż, ten sezon przejeździmy
  12. Grill z eSy to ciężki temat, rzadko kiedy go można kupić Właśnie już myślałem nad poliftowym, możesz podesłać na priva jakieś foto i może się dogadamy Wczoraj wieczorem odebrałem Audika od lakiernika, malowanie zderzaków + polerka i woskowanie. Bardzo fajnie się świeci, niestety zderzaki różnią się od reszty bo jak się okazało, już była kiedyś malowana z tyłu, ale spokojnie Za jakiś czas może całość pójdzie do malowania Zrobię dziś małą sesję i wstawie fotki, pozdro!
  13. Bardzo ciężko dostać w dobrej cenie w tych parametrach, a jak są w dobrej cenie to śmietnik Kwestia gustu, tamte kupiłem tylko dlatego żeby nie jeździć na stalówkach Niestety 4 biegowa, choć chcę zmienić na inną Co do skrzyni to nie mam pojęcia jakie ma oznaczenia i czy wszystkie są takie same, ciężki temat Dziękować, staram się wszystko dopieścić żeby ładnie wyglądało
  14. Oczywiście Najlepsza myjnia w okolicy Wpadło oryginalne lusterko na lewą stronę, kilka poprawek pod maską oraz klubowa naklejka Vag'a. Aktualnie Audi przygotowuje na Vag Nyse [emoji2] Witam wszystkich po długiej przerwie Dawno nic nie pisałem, brak czasu, ciągłe grzebanie, praca.. Audik się trochę zmienił, padło nowe koło, lampy i podobne Na pierwszy strzał poszły felgi RH Turbo 18' 8,5j 5x130 z dystansem przód 15mm oraz tył 20mm. W zeszłym sezonie pojeździłem trochę na oponach 225/40 ale teraz zdecydowałem, że zakupię 215/35 i to był bardzo dobry wybór Siedzi i niżej i lepiej się jeździ jak dla mnie. Drugi strzał to były lampy na przód z wersji poliftowej. Niestety sprzedający mnie nie poinformował, że jedna lampa paruje i jest ogólnie śmietnik więc szykuje się wymiana prawej strony. Następnie dorwałem lampy z pierwszego liftu na tył, o wiele lepiej teraz wygląda, to był strzał w dziesiątkę Korbotronik z przodu został zastąpiony elektryką, parę dni temu zawiódł mnie szyberdach więc musiałem zmienić na nowy W przyszłym tygodniu Audi leci do polerki i częściowego malowania, z przodu zawitają kierunki w stylu USA, boczki z tyłu będą także zmienione na poliftowe z podświetlaniem po otwarciu drzwi. Mam jeszcze parę planów, między innymi montaż kierownicy poliftowej 4 ramiennej oraz parę spraw stylistycznych oraz mechanicznych. Tak czy siak mam nadzieję że za jakiś czas będzie go można zobaczyć na paru większych zlotach samochodowych, d*py nie urywa, ale myślę że jest dobrze. Mini sesja: (jeszcze przed obniżeniem tyłu, aktualnie siedzi 2cm niżej i nie będzie już ruszany)
  15. Siemka, mam pewien problem z szyberdachem. Otóż otworzyłem cały szyberdach do tyłu i na tym się skończyło, zazwyczaj wracał do pozycji zamkniętej bardzo ciężko tak jakby go coś trzymało.. No nic, niestety nic nie dało się zrobić więc zakupiłem nowy używany szyberdach, po założeniu wszystko okej, super śmigał i wogóle. Niestety po paru próbach w pozycji zamkniętej opadł z prawej strony. Można to jakoś naprawić? Dodam, że silniczek mam drugi zakupiony w razie czegoś, oba działają bez problemów.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...