Skocz do zawartości

orionek65

Pasjonat
  • Postów

    165
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O orionek65

Informacje

  • Imię
    Mateusz
  • Miasto
    Essen

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

1074 wyświetleń profilu

Osiągnięcia orionek65

1

Reputacja

  1. Te twoje letnie Oxigin Concave to ET35? Nie wadzi o przednie zaciski? Czy ET45 na dystansie?
  2. Siema Czy mając heble 320 wystarczy założyć jarzmo i tarcze od S4 a zacisk i klocek zostawić od 320 żeby zrobić upgrade do 345mm? Klocek wiem że jest ten sam, zacisk średnica tłoka taka sama optycznie prawie bez różnicy. Pozdro
  3. Czy jest jakakolwiek możliwość żeby płyn chłodniczy z flanszy przy ścianie grodziowej lub olej z półksiężyca pod napinaczem dostał się na tarcze sprzęgła?
  4. Witam Mam wydech od rury za Katem 2.5" i chciałem wymienić tą rurkę od kata 54mm z łącznikiem elastycznym na kwas o tej samej średnicy co wydech lub większej. Od ręki mogę mieć taką rurkę o średnicy 3" ale czy to nie za dużo i czy może mieć to jakieś efekty uboczne? A może efekt na plus? Druga opcja to odrobinę mniejsza rura o średnicy 2.75" od BAQ lub jeśli się podejmą to tak jak chciałem 2.5" tylko na to będę musiał wtedy dłużej poczekać. B7 1.8TQ stage 1+ na przyszły rok jest plan na max jaki pozwoli motor z hybrydą max czyli 250-280km i tak raczej zostanie.
  5. Witam Miałem dzisiaj dziwną sytuację na śniegu podczas mocnego przyśpieszenia na 2 auto delikatnie zarzuciło tyłem pomigało ESP wiadomo następnie po wyprostowaniu i przy ok. 50km/h chciałem wrzucić 3 i pojawił się bardzo duży luz na gałce zrobiła jakby gumowata coś jakby nie było w ogóle połączenia ze skrzynią miałem duży problem żeby trafić na 3 lub nawet 4/5 bieg, powrót na 2 bez problemu po chwili problem ustąpił jak by nigdy nic wszystko zaczęło działać po staremu. Problem pojawił się później jeszcze raz po takim samym manewrze oczywiście po chwili wszystko wróciło do normy. Auto jeździ normalnie zmienia biegi jak powinno ale cały czas nie daje mi to spokoju czy to normalne że przy uślizgu kół/dużej ilości śniegu coś takiego może się wydarzyć?
  6. Super dziękuję za szybką odpowiedź. Pozdrawiam
  7. Panowie szykuje mi się swap z 312/255 na 320/288 ale chyba brakuje mi tulei prowadzących w zestawie który kupiłem. Czy prowadnice z 312/255 pasują do 320/288 czy trzeba kupić nowe pod ten zestaw?
  8. orionek65

    ECU 1.8T B6 B7

    Czy ECU 8e0906018b można przypasować do B7 BFB? Jeśli tak to co oprócz wgrania ori softu z auta do którego miał by wlecieć sterownik trzeba jeszcze wykonać?
  9. orionek65

    Logi 1.8TQ BFB

    Proszę o analizę logów serii 1.8T BFB Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM Pozdrawiam
  10. Czy IC z 2.5tdi podejdzie P&P pod oryginalne orurowanie z prawego IC bex?
  11. Dziękuję. Jako ciekawostka powiem że auto deklaruje się mocą 198km/380nm według hamowni
  12. To jest B7 BFB zmiany mechaniczne : downpipe baq garage, wydech kwas i wzmocnione sprzęgło. Reszta totalna seria. Możesz podać listę co dokładnie jest nie tak?
  13. Witam, poproszę o analizę logów BFB po dość ostrym mi się wydaje programie. Pozdrawiam LOG-01-003-020-xxx.csv LOG-01-002-033-xxx.csv LOG-01-115-118-xxx.csv
×
×
  • Dodaj nową pozycję...