Skocz do zawartości

redshadow123

Pasjonat
  • Postów

    26
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O redshadow123

Informacje

  • Imię
    Piotr
  • Miasto
    Zamość

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1999
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Automat
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

345 wyświetleń profilu

Osiągnięcia redshadow123

0

Reputacja

  1. Witam, wiem że to nie Audi lecz pacjentem jest Passat B5 AJM ojca. Mówił że odcina mu turbinę po około 3tyś obr. miałem brać sie już za czyszczenie geometrii lecz na BS 011 sztanga chodziła bez problemu. Jak robiłem logi odcięło turbo tylko raz, ale wole mieć pewność dlatego proszę o analize. Statyczne: 000 http://vaglog.pl/log_251684.html 001 http://vaglog.pl/log_251685.html 003 http://vaglog.pl/log_251686.html 004 http://vaglog.pl/log_251687.html 007 http://vaglog.pl/log_251688.html 013 http://vaglog.pl/log_251689.html Dynamiczne 000 http://vaglog.pl/log_251673.html 001 http://vaglog.pl/log_251674.html 003 http://vaglog.pl/log_251675.html 004 http://vaglog.pl/log_251676.html 008 http://vaglog.pl/log_251677.html 010 http://vaglog.pl/log_251678.html 011 http://vaglog.pl/log_251679.html BS 000 http://vaglog.pl/log_251680.html 003 http://vaglog.pl/log_251681.html 004 http://vaglog.pl/log_251682.html 011 http://vaglog.pl/log_251683.html Z góry dzięki
  2. Ciahciah robił mi program pod dokładnie taki sam model, jeżdze na nim ponad pół roku, autko śmiga, mniej pali, szybciej sie zbiera odczuwalne na 3-4 biegu ale na 1,2 też Ogólnie polecam, program robiony pod logi bez hamowni.
  3. Witam czy mógłby mi ktoś podać orginalne kodowanie do licznka dla A4 B6 z 2004r 2.0 benzyna, jeszcze lepiej by było gdyby w tym kodowaniu było już usunięte kontrolka płynu od spryskiwaczy. Z góry dziękuje
  4. Jednak nie robie przekładki, Audi idzie na sprzedaż Temat do zamknięcia
  5. Witam mam A4 B5 1999r 1.9 AFN, 4 biegowy automat, planuje w niedalekiej przyszłości zmienic skrzynie na manualna 6 biegowa, znalazłem aukcje na allegro że robia to za 3000zł ale jakoś mi sie nie widzi oddawać obcym osobom samochodu na zmiane skrzyni. Wiec wole dać zarobić forumowiczom Czy bylby ktoś chętny albo ma znajomego który wie co robi i zrobi dobrze? Najlepiej jakby nie było dalej niż 300km od Zamościa.
  6. Witaj, potrzebuje przegubu wewnetrzengo do A4 B5 AFN 1999r. 4biegowy automat co możesz polecić w jakiej cenie i jak z dostepnością? Z góry dzieki za odpowiedz
  7. Jutro popatrze co było i dam znać a możliwe że padł przegub wewnetrzny? Dodam ze mam automat 4 biegowy. Dzisiaj sprawdzałem na kanale i okazało sie że przegub wewnetrzny, ruszając pólosia było słychać stukane własnie w wewnetrznym przegubie. Jakiej firmy najlepiej kupić? Czy jest może na forum ktoś kto prowadzi sklep/sprzedaż itp. ogolnie zaufany sprzedawca? Bardzo prosiłbym o kontakt.
  8. stukanie nagłe, jade sobie prosciutką droga sciszam muzyke i uszłyszałem własnie takie stukanie, potem po przejechaniu 20km bo musiałem dojechać do domu było czuć jakby stuki, wibracje na podłodze. Przy skrecaniu nic nie stuka.
  9. Witam, Audi z 1999r Avant wahacze wymieniane 15tyś km temu. Chodzi mi o stukanie w lewym kole podczas jazdy, jak sie przyspiesza to tego niesłychać, ale jak sie jedzie ze stała prędkościa to słychać stukanie tak jakby synchroniczne do obrotu koła, jak sie szybciej jedzie szybciej stuka. Troszke mnie to stukanie zmartwiło, gdy naciskam hamulec stukanie ucicha. Jutro zamierzam sprawdzić na kanale co i jak ale może jakiś ciekawy pomysł co to może być chociaż na co zwracać uwage by sie przydał z góry dzieki
  10. Jednak to nie kickdown ani sprzegło, po prostu samochód sie w tym czasie zle odpycha dlatego nie czuć przyspieszenia.
  11. Nie mówił bo chipa robił po logach, aa i zapomniałem dodać że to jest 4biegowy automat Najlepiej to nagram filmik i sami zobaczycie.
  12. Gdy wcisne gaz do konca przy 1500obr to od razu prawie skacze na 3000obr i dopiero tak jakby przyspiesza. ostatnia log ,,wczorajszy" jest z gazem w podłodze od 1500obr
  13. Witam ostatnio zachipowałem audi u ciahciah'a jestem bardzo zadowolony ale po logach doszliśmy ze trubo troche pózno wstaje. Weżyki szczelne gruszka też, geometria czyszczona jakis czas temu podcisnienie na gruszcze podczas BS 011 w granicach 0,7-0,8. Nie czuć tego tak bardzo podczas przyspieszania ale jednak za pozno wstaje oto logi. Przed Chipem; http://vaglog.pl/log_192009.html http://vaglog.pl/log_192010.html http://vaglog.pl/log_192011.html http://vaglog.pl/log_192012.html http://vaglog.pl/log_192013.html http://vaglog.pl/log_192014.html Po chipie http://vaglog.pl/log_193188.html http://vaglog.pl/log_193189.html http://vaglog.pl/log_193190.html http://vaglog.pl/log_193191.html http://vaglog.pl/log_193192.html http://vaglog.pl/log_193193.html i 011 wczorajsze http://vaglog.pl/log_193142.html
  14. Więc dzisiaj biore sie za wymiane termostatu. Tylko gdy sprzedam motocykl napewno sie odezwe do ciaha
  15. Płyn chlodzacy wymieniany niecałe 2 miesiace temu kiedy wymieniałem rozrząd i tam zadnej zupy, oleju itp nie widze, silnik nagrzewa sie dość szybko i trzyma 90C na zegarze. filtr paliwa, oleju i inne wszystkie wraz z olejem wymienione wczoraj, auto z rana zapala moim zdaniem idealnie. Dawka jałowa była 6.0mg i zmieniłem na 4,6-5.0mg jakiś miesiąc temu. Czemu sadzisz że termostat do wymiany? I jedno pytanko czy dałbyś rade zaczipować, jaki byłby tego koszt i ewentualnie kiedy? Możesz na PW napisać.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...