Skocz do zawartości

DJ EDI

Pasjonat
  • Postów

    35
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O DJ EDI

Informacje

  • Imię
    Robert
  • Miasto
    pomorskie

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia DJ EDI

0

Reputacja

  1. Witam panowie.Wchoraj podłączyłem vcds chcąc zmienić język SDS na angielski i niestety nie dało rady przyjmował tylko wartość 0 jak wpisywalem 1 to wogole nie było opcji zapisz dodam że mam wersję radia RNS-E HIGH EU.Kodowanie 0309717.Proszę o pomoc jak to ogarnąć. Widzę ze juz temat zamikl a szkoda.
  2. Uszkodzona najprawdopodobniej navigacja. Weź kawałek przewodu wsadź w gniazdo antenowe i zobacz czy złapie stacje obojętnie jaką jeśli nie to masz odpowiedź na swoje pytanie. Sprawdziłem kawałkiem drutu i radio dziala łapie stację.Tak samo jak wrócę do symphony to też ładnie odbiera ale jak tylko zmienię na navigation plus i podepne oryginalna antene to nie łapie stacji.Miał ktoś taki problem?
  3. Witam pany.Mam taki problem mianowicie zmieniałem u kumpla w audi a6 c5 radio z symphony 2 na Navigation plus i teraz niema wogole radia.Chodzi o to ze nie odbiera zadna stacja radiowa na oryginalnej instalacji.Proszę o pomoc.Dodam ze na starym symphony wszystko ladnie odbiera.Pozdrawiam
  4. Panowie poradzcie cos jak to ogarnac
  5. Witam Pany.Mam taki problem.Zmieniłem zegary na te polifotwe z 99r ale jeszcze z analogowym zegarkiem i teraz mam problem taki ze,nie moge zrobic test zegarów dochodzi do wskaznika temp wody i daje dalej to pisze error function Not Available.Dodam ze pemperature wody pokazuje mi normalnie 90st. Bede wdzieczny za jaka kolwiek pomoc.
  6. Słuchaj na #11336 poscie mam wstawione zdjecie moich zegarów dokładnie takie kupiłem jakie sa na zdjeciu i widac tam ze swieci zielona kontrolka od swiateł takze watpie ze sa jakies zimne luty.Dodam ze mam cala oryginalna instalacje od tych zegarów.
  7. Problem w tym ze nie swieci sie ta zielona kontrolka od wl swiatel.Pisałem z tyb buzerem zeby wyjasnic wam ze mam to dobrze podlaczone tak mi sie wydaje.Prosze o pomoc moze ktos tez walczyl z ta zielona kontrolka od wl swiatel.
  8. Wrzuciłem fotke zegarów jakie kupiłem dokładnie takie: One sa na diodach:) i jak widac na fotce jest to sprawne i działa.Kwestia jest dobrze podlaczenia pinów.To brzeczenie to glosniczek sygnalizuje ze mam wł swiatła bez kluczyków w stacyjce,tak samo daje dzwiek jak wł lewy lub prawy kierunek czyli jest dobrze podłaczone bo starych zegarach tez tak miałem.Mysle ze teraz zrozumiale napisałem z tym buczeniem:)
  9. Mam podlaczone tak 26 pin z niebieskiej kostki 26pinowej na pin 27 niebieskiej kostki 32 pinowej. Natomiast pin 13 z niebieskiej kostki 26pinowej na pin 26 niebieskiej kostki 32 pinowej. i nie swieci ta zielona kontrolka od wł swiateł.Podswietlenie zegarów wl manetka i brzeczy jak mam wł swiatła i wyciagne kluczyki ze stacyjki.
  10. Witam Panowie, który pin odpowiada za ta kontrolke zielona po lewej stronie ta pod 4 obrotomieza po wl swiatel właśnie w tych zegarach na foto poniżej. http://s29.postimg.org/5px5chqb7/images.jpg zegary z 99r z analogowym zegarkiem.kostki 32pin niebieska i 32pin zielona.20pin czerwona. Panowie nie patrzcie na strzalke bo to jest przykladowe zdjecie. To jest zdjecie jak jeszcze były zamontowane w aucie i widac na nich ze działa,posiadam cala instalacje oryginalna z tych zegarów.
  11. Tylko dla czego szybciej nie bylo takiego czegos???Wyswietlal sie napis bremslicht a samochodzik z otwartym bagiem NIE ale dam do masy drzwi i zobaczymy.Dzieki.Pyam bo nie chcem nic spalic a i dla potomnosci bedzie.
  12. Dzieki sliczne soulmaster3m. W liczniku z pośredniego lifta "From m.y. 1998 to m.y. 1999" 1) Czerwona (20 pinowa) wtyczka - PIN 16 2) Czerwona (20 pinowa) wtyczka - PIN 19 3) Czerwona (20 pinowa) wtyczka - PIN 9 Ta rozpiska przypasowala po przekreceniu zaplonu wyswietla sie teraz OK. Zegary na 90% wyzerane.Dalej walcze z terminalami pozamieniałem piny i teraz po przekreceniu zaplonu nie pali sie podswietlenie tablicy rejestracyjnej przekaznik 381 różowy nie buczy i nie pali sie podswietlenie schowka.Za to teraz jest tak ze po przerkeceniu zaplonu podswietlaja sie wszystkie guziki i klimatronik jes słabo podswietlony na poczatku mocno sie podswietli a potem strasznie przygasa i nie reaguje przelacznik swiatel nie rozlancza podswietlenie guzików ale jak wyłacze zapłon i przekrece przełacznik od swiateł to ładnie wł sie podswietlenie zegarów i guzików natomiast na zaplonie manetka od swiateł nie reaguje podswietlenie guzików caly czas sie pali.Moze macie jakies pomysły.Dzieki sliczne za checi i jakie kolwiek porady.Pozdrawiam. ---------- Post dopisany 15-05-2014 at 07:27 ---------- Poprzedni post napisany 14-05-2014 at 21:57 ---------- Jednak nie jest dobrze.Dzisiaj rano jak jechalem do pracy to zaczela mi mrugac na fisie ikonka samochodzika z otwartm bagarznikiem na postoj sie nie wyswietla ale jak tylkorusze to wskakuje na sifa samichodzik i mruga otwarty bag.Cos jest nie tak.Macie jakies pomysly?Dodam za mam zegary z analogowyn zegarem z 98r i nie mam nic podlaczone zeby pokazywal otwarte drzwi.
  13. Witam panowie.Po zmianie zegarów sweci mi ciagle napis na zółto Bremslicht.Wiem tyle ze jest to swiatło stopu.Mam przewód od fisa podłaczony pod mase.Jak tylko go ogłacze od masy to piszcza zegary i zapala sie na przemian przekreslona żarówka i napis Bremslicht.Jak to wył jest na to jakis sposób bo zmasowanie nic nie daje.
  14. Panowie ponawiam pytanie nie patrzcie na strzalke bo to jest przykladowe zdjecie.
  15. No i dzięki ogromnej pomocy SOULMASTER3M wychodzi na to ze terminal 58s odpowiada za po przetłumaczeniu; Napięcie na 58s zaciskowych zależy od regulacji tablicy rozdzielczej światła ściemniacz. A terminal 58d Regulownie oświetlenie deski rozdzielczej A terminal 58 oświetlenie pozycyjne , obrysowe,tablic rejestracyjnych i deski rozdzielczej. Może tu trzeba pokombinować z tymi pinami.Pozdrawiam. ---------- Post dopisany at 22:18 ---------- Poprzedni post napisany at 22:08 ---------- Ja tez obecnie mam tak podpiente zegary jak Ty i mam problem bo buczy Mi przekaźnik rózowy o ile dobrze pamiętam 381 jest od chalogenów i długich, po przekręceniu stacyjki.Jak tylko wł swiatła to przestaje lub jak daje krótkie strzały długimi to tez na ta chwile przestaje.Cos jest nie tak.Wydaje mi się ze cos z tymi terminalami.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...