Skocz do zawartości

GIL-LUS

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O GIL-LUS

Informacje

  • Imię
    Mateusz
  • Miasto
    Nowy Sącz

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia GIL-LUS

0

Reputacja

  1. Mam takie pytanie. Co powinno być w miejscu które pokazane jest na pierwszym zdjęciu pod tym plastikiem z naklejką webasto? Bo ja mam tam puste miejsce i jakiś stelaż(uchwyt) ale nie wiem od czego.
  2. No ja już mam podjętą decyzje. Leży ona i czeka w garażu na przerzucenie kompletu Traf padł na Conntinental contiwintercontact TS850 do 210km/h w rozmiarze 195/65 r15. z założeniem na felgi i wyważeniem wyniosło mnie to 1152,02 zł. Zobaczymy co to będzie.. trzeba czekać na zimę
  3. Ja tam kolego na zimę mam jak najmniejszy rozmiar felgi, najwyższy profil i najwęższą szerokość opony. W moim przypadku standardowe 195/65 r15. A co do felg to myślę, że szukał bym oryginalnych. jak nie audi to chociaż VW ze względu na trwałość. chyba , że zależy ci na jakimś super wzorze.
  4. Możesz brać spokojnie Nokiana. Ja mam w A6 WR A3, w fiacie 500 WR D3, a w A4 Bridgestone Blizzak LM32. Mieszkam w terenie górzystym i wszystkie te opony spisują się rewelacyjnie, zarówno w kopnym śniegu, jak i błocie pośniegowym. Fakt, że wszystkie te opony nie są ciche, ale do następnego samochodu również kupię na zimę Nokiany. Kolego. Powiedz mi proszę jak jest z trwałością tych opon? czy po "300km" np. po suchej autostradzie nie straci połowy bieżnika?
  5. Właśnie też słyszałem, że są fenomenalne na śniegu ale słabiej jest na suchym czy na mokrym. Gdyby stworzyli opony do wszystkiego...
  6. A co myślicie o tych Nokian WR D3?
  7. Jeżeli jest w stanie ktokolwiek w jakikolwiek sposób mi pomóc lub doradzić to bardzo proszę bo mam problem z ABS i ESP w mojej a4 b6 1.9TDI quattro. Na początku kilka razy zapaliły mi się właśnie te kontroli, ale na krótki czas pomagało zgaszenie silnika i ponowny rozruch. Po czasie kontrolki zapalały się coraz częściej. Kiedy kontrolki nie świeciły przy prędkościach toczących (dohamowujących) np. 20-30km//h uruchamiał się ABS na suchych nawierzchniach gdzie nie miał prawa się załączyć. Następny etap to to, że kontrolki świecą do dziś od włączenia zapłonu do zgaszenia silnika (czasem następuje to po włączeniu silnika a czasem już przy zapłonie). Byłem w serwisie Bosch na kompie i wykazał następujące błędy: 0122: Czujnik obrotów lewy tył : Nieprawidłowy sygnał/brak sygnału 011F: Czujnik obrotów prawy tył : Nieprawidłowy sygnał/brak sygnału 020E: wyłącznik świateł hamowania : Błąd przewodzenia. Po odczytaniu tych błędów wymieniłem włącznik świateł hamowania jak i czujnik położenia sprzęgła (nie działał tempomat), wyczyściłem wszystkie czujniki przy każdym kole. Sytuacja się nie zmieniła. Czy jest w stanie ktoś mi coś podpowiedzieć? Szukałem jakiś kostek lub czegoś w tym rodzaju żeby rozłączyć i zdemontować te czujniki. Słyszałem, że mogą być pod tylną kanapą ale ja nie mogę ich zlokalizować. A może to coś jeszcze innego? Pomoże ktoś? Z góry dziękuję za każda odpowiedź. Pozdrawiam,
  8. Mam ten sam problem, ale celuje w trochę wyższy pułap cenowy ze względu na tereny w jakich będę się poruszać. Też rozglądam się za takim rozmiarem i czekam na jakieś tegoroczne testy opon bo na razie sam nie mogę się zdecydować. Zanim będą tegoroczne testy to ceny opon pójdą w górę chyba łyknę te klebery Właśnie niestety o tym wiem bo letnie kupowałem jak się długo jeszcze jeździło na letnich i zaoszczędziłem około 400 zł na komplecie. Ale wolę chyba zapłacić trochę więcej i kupić coś czego nie będę później żałował.. Bo to dla mnie nie są małe pieniążki;) Mam ten sam problem, ale celuje w trochę wyższy pułap cenowy ze względu na tereny w jakich będę się poruszać. Też rozglądam się za takim rozmiarem i czekam na jakieś tegoroczne testy opon bo na razie sam nie mogę się zdecydować. Zanim będą tegoroczne testy to ceny opon pójdą w górę chyba łyknę te klebery Wiem o tym niestety. Letnie kupowałem jak się jeszcze długo jeździło na zimowych i uszczknąłem jakieś 400 zł na komplecie. Tylko wolę chyba zapłacić trochę więcej, żeby później nie żałować bo to dla mnie nie są małe pieniążki;) Napisałem drugi raz bo mi się komp schrzanił ;/
  9. Mam ten sam problem, ale celuje w trochę wyższy pułap cenowy ze względu na tereny w jakich będę się poruszać. Też rozglądam się za takim rozmiarem i czekam na jakieś tegoroczne testy opon bo na razie sam nie mogę się zdecydować.
  10. Cześć. Dołączam się do tematu, a mianowicie mam taki oto dylemat: Chcę kupić opony zimowe do mojej a4 b6 1.9 quattro. Obecnie mieszkam koło Nowego Sącza i jeżdżę po terenach górskich ale także po autostradach. Jeżdżę myślę dość dużo bo około 50 tys.km. rocznie. Z tego co wiem to na zimę lepsze sę węższe opony wiec szukam takiego rozmiaru: 195/65 r15. Cena jaką chcę przeznaczyć to około 1000zł (wiadomo +/- 100zł). oponami jakimi się zainteresowałem to michelin alpin5,(ze wzgledu na to,.że na lato mam michelin pilot sport3 235/45r17 i są bardzo dobre), good year ultra grip 9 (ale ponoć po 1 sezonie dość szybko się zdzierają) oraz coś z oferty nokian (mają podobno bardzo dobre właściwości na śniegu). Dodam tylko, że nie interesują mnie zbytnio opory toczenia czy emitowany hałas a najbardziej przyczepność na sniegu, lodzie i trwałość. Czy mogli byście coś doradzić mi w moim konkretnym przypadku? Z góry dziękuję i pozdrawiam.
  11. Cześć. Mam na imię Mateusz. Obecnie mieszkam koło Nowego Sącza. Od około 1,5 roku jestem posiadaczem Audi A4 B6 z 2002roku. Auto wyposażone jest w silnik 1.9 TDI o mocy 130km i napędzie quattro. Z aspektów wyposażenia posiada 6 biegową manualną skrzynię biegów, Sline, navigation plus i wiele innych. Mam nadzieję, że będę w stanie pomóc innym i sam uzyskam pomoc w potrzebie. Pozdrawiam wszystkich miłośników Audi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...