Skocz do zawartości

83KAFI83

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O 83KAFI83

Informacje

  • Imię
    Artur
  • Miasto
    Gliwice

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1995
  • Silnik
    1.6 i
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia 83KAFI83

0

Reputacja

  1. ja swój problem rozwiązałem, ale wiedzę, że tu nadal nikt rozwiązać nie chce problemów, to jakaś dyskryminacja chyba nowych użytkowników itd. no nic albo, po prostu mało stałych forumowiczów siedzi na forum, bo każdy ma swoje obowiązki może komuś się przydadzą moje małe wskazówki 1 wymiana wszystkich węży układu chłodzącego, bo leciałem etapami 2 sprawdzenie termostatu 3 odpowietrzenie układu 4 przedmuchiwanie chłodniczki nie zawsze zdaje egzamin 5 najgorszych snach wrogowi nie życzę rozbieranie deski rozdzielczej oraz wymiana dmuchawy i chłodniczki nawiązanie do punktu 4 odradzam, jeżeli ktoś stosował wodę oraz płyn Borygo G12 koncentrat pół na pół i wiem, że od początku jest stosowany borygo G12 i po 10 latach jest chłodniczka do wymiany na 100% wiec tak u mnie było oraz naprawa pokręteł i linek do dmuchawy tak wiec, jeżeli ktoś ma problemy z ogrzewaniem manualnym, jeśli nie zadziałają metody powyżej, to bez rozebranie deski rozdzielczej się nie obędzie pozdrawiam. PS Linka od pokrętła 2 ciepło zimne otwiera klapkę ciepło zimne znajdującą się w nadmuchu ale to już każdy sam obczaji czas naprawy 12 godzin
  2. Jeżeli ten post był do mnie to zastosowałem coś takiego STP jakoś tak bo nie mam już opakowania no nie wiem myślę o rozebraniu tego panelu z pokrętłami co wy na to ?
  3. No spieszyłem się sorrki tak mam jak się spieszę wkurw.......Y no jeszcze raz przestudiowałem temat odwiedziłem z 5 warsztatów i nic ja już siły nie ma; / chyba niemieckie auta mnie nie lubią i się mszczą miałem japonce i nic się nie działo wszystko dało się pięknie zrobić a tu nic;/ 1 przepłukałem węże i chłodniczkę wodą i octem oraz odkamieniłem 2 obydwa węże są gorące nie wiem czy to normalne a w warsztacie gadają ze jest ok 3, dlaczego jak jest temperatura 90 stopni tam wąż przy termostacie jest zimny czy to normalne 4 układ cały odpowietrzyłem PS nie słyszę tylko tego otwarcia ciepło zimne mechanik jeden kazał mi panel rozebrać i sprawdzić czy tam linki jakieś się nie przerwały czy cos
  4. Witam mam taki problem w Audi A4 B5 1,6 i16v 105km problem tyczy się ogrzewania kabiny przepraszam ze w nie temacie i ze się podpiąłem pod temat, ale nie wiem czy temat nowy pisać, bo nie potrafię znaleźć temat no, ale wracając do tematu. Problem jest taki ogrzewanie kabiny leci bardzo słabo albo czasem normalne i zrobiłem czynności 1 zanim się zarejestrowałem na forum przeczyściłem chłodniczkę, bo wyczytałem ze to jest wada konstrukcyjna cały syf mi wyleciał wszystko cały brud itd. temperatura silnika 90 stopni wszystko cacy a ogrzewanie letnie jak jest ładna pogada ogrzewanie gorące pogoda deszczowa zimna ogrzewane letnie, czyli jak by ją coś blokowało a rury lewa i prawa wchodząca do chłodniczki gorące mógłby mi ktoś powiedzieć, co mam jeszcze sprawdzić. PS jak wymieniłem rozrząd + pompa wody nówka
  5. Witam Wszystkich Klubowiczów nowych i tych bywalców Siemanko i pozdrawiam was Model Audi A4 B5 Silnik 1,6 i16v 105km instalacja Gazowa LPG Stag 4 generacji Typ Sedan Rok 1995 Wersja pół pustak Wyposażenie ABS Wspomaganie Ele lusterka Ele przednie szyby Ele szyberdach Zawsze się miało inne auta przeważnie japońskie a teraz ma się Audi jeszcze raz serdecznie witam wszystkich.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...