VoYtaZ001
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
4 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O VoYtaZ001
Osiągnięcia VoYtaZ001
0
Reputacja
-
LEDy w miejsce świateł postojowych i dziennych - fotostory
VoYtaZ001 odpowiedział(a) na malik temat w Audi A4 B6
przecież foty masz 3 posty wyżej. model żarówki to: BA15s (1156) 15xSMD Samsung + LENS 15W biała 4700k (oznaczenie z ich strony) Pozdrawiam, VoYtaZ001 -
LEDy w miejsce świateł postojowych i dziennych - fotostory
VoYtaZ001 odpowiedział(a) na malik temat w Audi A4 B6
Hej, ja nie mam błędu, ale skusiłem się na droższe rozwiązanie z motohid, fakt, że trochę się namęczyłem z podpięciem tych filtrów, bo kabelki od oprawki mam dosyć krótkie i ciężko mi było zapiąć obie szybkozłączki, ale w sumie jestem zadowolony, auto jeździ juz ze 2 tygodnie i nic niepokojącego się nie dzieje. Dla porównania świecenia zrobiłem sobie zdjęcie jak zakładałem: Pozdr! VoYtaZ001 -
[ALL B7] 2,0 T FSI Quattro S-line
VoYtaZ001 odpowiedział(a) na Młody Darek temat w Audi A4/S4/RS4 B7
Hej, moja (quattro) w mieście pali w okolicach 9-9,5. W trasie, sporo szybkiego wyprzedzania, ok 7,5. Żadko jeżdzę po autostradach, także trudno mi powiedzieć ile pali przy stałej 140-160. Są to spalania wyliczane ręcznie przy zalewaniu baku do pełna. Rozbieżności w porównaniu do komputera, czasem się zdarzają (komputer zaniża), zwłaszcza, gdy na trasę ok. 400km pierwsze 200km jadę spokojnie, bo teren górzysty i dosyć kręty, a potem szybka dwupasmówka. Komputer wówczas lubi pokazać 6.8 a wg. moich wyliczeń wychodzi ok 7.2. Dodam, że auto mam po chipie, ale różnicy w spalaniu nie zauważyłem. Co do tapicerki na fotelach to mam szarą alcantarę i jestem baaardzo zadowolony. Super wygląda, a co do trwałości, cóż, za krótko mam auto żeby coś na ten temat powiedzieć -
Hej, Ja swoją A4 jeżdżę już prawie 2 lata. Mam ją od nowości, rok temu zrobiłem program u Mastersa (wykres poniżej). Potwierdzam tezę, że ten silnik dobrze jeździ dopiero powyżej 2tys. Ostatnio po szybkiej trasie słyszałem jak filtr chce się zregenerować, ale nie mógł (korki) aż w końcu zapaliła się kontrolka dpf. Zanim wyjechałem poza miasto minęło trochę czasu. Przy zalecanych warunkach: 70km/h, IV bieg, na tempomacie, po 20 minutach przeszedł w tryb awaryjny... W serwisie wymienili mi czujnik ciśnienia i zrobili regeneracje serwisową. Na razie jest ok, czekam, czy teraz będzie w stanie się sam wypalić. Poniżej link do wykresu z hamowni: click Pozdrawiam,
-
Witam wszystkich, widze że forum obszerne, także dużo ciekawej lektory przede mną