Skocz do zawartości

Radek_

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Radek_

Informacje

  • Imię
    Radek
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2012
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    CNCB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia Radek_

0

Reputacja

  1. Posiadam w swoim samochodzie 8R0953568S i ona nie obsługuje Multifunkcję. Zastanawiam się nad zmianą na literę Q
  2. Radek_

    A4 B5 1.6 benzyna - odpalanie

    Długo myślałem nad tematem. Wymieniłem świece, zostały sprawdzone kable. Problem nie ustępuje a jeszcze bardziej się nasilil. VAG - brak blędów. A mianowicie długo trzeba kręcić rozrusznikiem, silnik niby odpala ale pracuje może tylko 2 cylindry (odnoszę takie wrażenie, dławi się i obroty wg. zegara na poziomie 150-200 od/min). Wystarczy zgasić i za drugim razem odpala bez problemu. Ostatnio próbowałem pokombinować z odpalaniem. Niby udaje się. Opowiadam - przekręcam kluczyk w położenie zapłonu, wyłączam zapłon nie kręcąc rozrusznikiem i dalej probuję odpalić. Niby odpala zdecydowanie lepiej a może nawet i tak jak ma być - tylko kilka razy to spóbowałem i nie chce jeszcze nic stwierdzać. Na jednym z rosyjskich forów przeczytałem, że jednemu gościu mechanik powiedział, że to dość częsty problem w audi i występuję kiedy umiera przekaźmik sterujący pompą paliwową. Teraz mam pytanie - czy mógłby ktoś dać opis kostki na pompie paliwowej która mieście się w zbiorniku? Tam są cztery przewody. Wydaje mi się, że tam są dwie masy i jeden od wskaźnika poziomu a drugi od pompy. Podlączalem miernik, i tylko na jednym było napięcie 2.5V (dwa i pół) zarówno po przekręceniu kluczyka jak i po odpaleniu silnika. Po odlączeniu kostki od pompy i przekręceniu kluczyka w położenie zapłon miernik pokazał 5V. Czy takie napięcia mają być? Mierzone między masą samochodu a jednym z pinów dwóma różnymi miernikami. Kolejne pytanie, gdzie znajduje się przekaźnik od pompy, i czy po drodze do zbiornika są jeszcze jakieś elementy. A może to ten sam przewód co na bezpieczniku/przekaźniku i nie ma sensu grzebać przy zbiorniku jeżeli można podlączyć miernik do bezpiecznika? Ma ktoś może schemat elektryczny jak to wygląda?
  3. Radek_

    ciezko odpala B5 LPG

    Spróbuj odpiąć sondę lambda, wtyczka znajduje się pod zbiorniczkiem płynu chłodzącego. Miałem podobnie, ale bez LPG, zamiana sondy rozwiązała problem odpalania.
  4. Radek_

    problem z odpaleniem

    Odłącz/odetnij sondę lambda.
  5. Obstawiam sondę lambda
  6. Radek_

    A4 B5 1.6 benzyna - odpalanie

    W necie przeczytałem, że to może być związane z IMMO, słaby sygnał i t.d.. Dziś, po pięciu dniach stania (jeżdzę bardzo rzadko), z innego klucza samochód odpalil odrazu. Próbowałem również z poprzedniego klucza, odpalał bez problemu, moze za mały odstęp czasowy od poprzedniego odpalania (1-2min). Spóbujcie od innego kluczyka i napiszcie czy są jakieś zmiany.
  7. Spróbuj wrzucić przewód z minusa akkumulatora na korpus silnika. Mialem coś podobnego, problem rozwiązał dodatkowy przewód na 'zdrową' masę.
  8. Witam, dotychczas silnik odpalał z pół obrotu. Zimą rzadko jeżdziłem, miałem często rozładowany akumulator, i z tego powodu nie zawsze moglem odpalić, trzeba było kombinować przy akumulatorze. Teraz akumulator jest OK, ale nie zawsze już odpala z pół obrotu, czasem trzeba potrzymać kluczyka dłużej, nawet 3 sec. Po odpaleniu nie mam żadnych uwag, silnik pracuje równo, nie faluje i t.d. Komputer nie sprawdzalem. Co mogło się stać ? P.S.1 Wpadlem na pomysł, że to może być zawór zwrotny paliwa albo coś w układzie paliwowym. Silnik najpierw niby uruchamia się, potem gaśnie, i dopiero po 1-2 sec kręcenia odpala. P.S. 2 Po długim surfuwaniu w necie doszedłem do wniosku że przyczyn może być kilka: filtr paliwa (2 lata temu wymieniałem), kiepska jakość paliwa, pompa paliwa która mieści w sobie zawór zwrotny. No i szczelność układu który będę rozpatrywał w ostatniej kolejności. Czy ktoś mógłby powiedzić, w który moment ma zadziałać pompa - w pozycji 'zapłon' czy dopiero jak zacznie kręcić rozrusznik?
  9. Od miesiąca mam ten sam problem. W serwisie wrzucili mi przewód od akumulatora do silnika i póki co tak jeźdzę. Nie mialem czasu w tym grzebać.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...