Skocz do zawartości

kezcar

Pasjonat
  • Postów

    32
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kezcar

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia kezcar

0

Reputacja

  1. kezcar

    Szarpanie na kazdym biegu

    u mnie bylo to samo szarpal i wywalilo blad jednej z cewki zamien cewki i bedziesz wiedzial czy problem idzie za cewka czy czasem nie kabel albo swieca a po wymianie jednej z cewek po tyg padla mi kolejna i pozniej kolejna wiec wymienilem w ciagu miesiaca 4
  2. czytalem ten temat caly odnosnie tego 2.0 to dla mnie szok jesli czujnik za 400zl poinformuje cie po 100km ze masz srednia odczytow oleju mniejsza niz zalecana wartosc napisze jeszcze raz przyklad ze mechanik nie dokreca korka spustowego olej kapie i z ciagu godziny go tracisz a komputer raczy cie poinformowac za 100km brawo inz AUDI
  3. mysle ze budowa czujnika zapobiega falszowaniu wskazan podczas zakretu musialbys jezdzic w kolko kilka dobrych minut czujnik jest zalany olejem w srodku olej wydostaje sie przez maly otwor w dole czujnika bardzo wolno i nawet falowanie oleju w misce podczas jazdy nie falszuje pomiaru. Co to bylby za pomiar jak wskazania byly by raz max a raz prawie nic bo napewno w misce olej faluje strasznie podczas jazdy a pomiar online jest stabilmy i podawany co 1mm aktualizowany co sek i wtedy powinien allarm wyskoczyc od razu gdy wartosc bieżąca jest nizsza od minimalnej progowej ustalonej wczesniej bo przejechanie 100km bez oleju to raczej nie wykonalne gdy mechanik zapomni wlac olej po wymianie lub zapomni dokrecic korka spustowego przy zalozeniu ze czujnik cisnienia tez swiruje i pokazuje calyczas ok napisalem ze spada poziom oleju zeby zaznaczyc ze czujnik dziala ale dzieki za wzmianke ze olej zasysany jest do ukladu smarowania dodam ze czasami zasysa az do ukladu wydechowego
  4. mam rozumiec ze tak zawansowany czujnik za 400zl z ukladami scalonymi w srodku aktywuje sie raz na 100km i sprawdza poziom oleju ? Czy wiesz moze co pokazuje vag w 17instruments blok pomiarowy 007 tam sa te dwie wartosci w milimetrach to sa informacje o poziomie oleju czy sie myle? bo sa aktualizowane co sek i wtedy powinien allarm wyskoczyc od razu gdy wartosc bieżąca jest nizsza od minimalnej progowej ustalonej wczesniej bo przejechanie 100km bez oleju to raczej nie wykonalne gdy mechanik zapomni wlac olej po wymianie lub zapomni dokrecic korka spustowego przy zalozeniu ze czujnik cisnienia tez swiruje i pokazuje calyczas ok
  5. Witam serdecznie ja mam podobny problem, Ostatnio w trasie zapalila mi się kontrolka niskiego poziomu oleju -dolalem bo byl faktycznie niski poziom po kilku dniach zapalila mi sie kontrolka pomaranczowa oliwiarka sensor, wyskoczyl tez blad 00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266) 30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent, ktory kasowalem i powracal od razu. Sprawdzilem wiązke i wtyczke kolo sensora wygladala ok, vag temperature oleju pokazywal -100 wiec zdecydowalem na wymiane sensora poziomu oleju i temperatury. Po podlaczeniu nowego sensora błąd sensora zniknął od razu, a temperature otoczenia pokazal kilkanascie stopni. Po zalaniu oleju tyle zeby pokazal sie na bagnecie chcialem sprawdzic dzialanie sensora niskiego poziomu oleju, ktory nic nie zasygnalizowal nawet przejechalem kilka kilometrow na tym niskim stanie oleju i tez komputer nie zglasza niskiego poziomu. W vagu znalazlem w blokach pomiarowych (17instruments--blok 007)wartosci 52mm i 36mm na zgaszonym silniku, po zapaleniu pierwsza wartosc spada do 30 mm, spada poziom w misce ponizej tych ustalonych 36 i mam brak komunikatu o niskim stanie oleju ;/ Czy jest mozliwosc dezaktywowania i aktywowania tej funkcji w komputerze auta? Czy moglo sie cos przestawic podczac odlaczania/ zamieniania tego sensora, ze teraz komputer nie pokazuje tego ostrzerzenia o niskim stanie oleju? czujnik temperatury jest razem z czujnikiem poziomu oleju w misce olejowej temperature oleju mozna sprawdzic w 17instruments blok pomiarowy 50 tam jest temp. olej i ciecz chlodzaca
  6. mam rozumiec ze tak zawansowany czujnik z ukladami scalonymi w srodku aktywuje sie raz na 100km i sprawdza poziom oleju ? Wie ktos gdzie mozna sprawdzic czy w komputerze mam zaznaczone zeby aktywowal sie czujnik po przekroczeniu minimum ustalonego? bo w vagu znalazlem jakies dwie wartosci w milimetrach w 17 Instrument -- MensBlocks 007 na zgaszonym bylo 52mm i 36mm a zapalony silnik 52mm spadlo ponizej tych 36mm wnioskuje ze te 36 mm to jakas wartosc minimalna poziomu oleju czy sie myle?
  7. Witam serdecznie, Ostatnio w trasie zapalila mi się kontrolka niskiego poziomu oleju -dolalem bo byl faktycznie niski poziom po kilku dniach zapalila mi sie kontrolka pomaranczowa oliwiarka sensor, wyskoczyl tez blad 00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266) 30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent, ktory kasowalem i powracal od razu. Sprawdzilem wiązke i wtyczke kolo sensora wygladala ok, vag temperature oleju pokazywal -100 wiec zdecydowalem na wymiane sensora poziomu oleju i temperatury. Po podlaczeniu nowego sensora błąd sensora zniknął od razu, a temperature otoczenia pokazal kilkanascie stopni. Po zalaniu oleju tyle zeby pokazal sie na bagnecie chcialem sprawdzic dzialanie sensora niskiego poziomu oleju, ktory nic nie zasygnalizowal nawet przejechalem kilka kilometrow na tym niskim stanie oleju i tez komputer nie zglasza niskiego poziomu. W vagu znalazlem w blokach pomiarowych wartosci 52mm i 36mm na zgaszonym silniku, po zapaleniu pierwsza wartosc spada do 30 mm, spada poziom w misce ponizej tych ustalonych 36 i mam brak komunikatu o niskim stanie oleju ;/ Czy jest mozliwosc dezaktywowania i aktywowania tej funkcji w komputerze auta? Czy moglo sie cos przestawic podczac odlaczania/ zamieniania tego sensora, ze teraz komputer nie pokazuje tego ostrzerzenia o niskim stanie oleju?
  8. sprawdzilem go dzis miernikiem (biala kostka za zbiorniczkiem od plynu chlodniczego) miedzy 2 i 3 pinem mial 1060om a z pinem nr1 brak przewodnosci pewnie spalony, ma ktos wiedze ile on kosztuje ? i jak najszybciej sie do niego dostac ? od dołu? bo kabelek prowadzi gdzies nizej za filtr oleju poczatkowo myslalem ze to ten czujnik przy odpowietrzenu walu korbowego wiecie co to za czujnik?[br]Dopisany: 28 Listopad 2010, 19:45_________________________________________________kupilem nowy w serwisie audi 300zl :/ sprawdzalem go miernikiem i tez ma podobnie ok 850om jak jest zimny miedzy pinem 2 i 3 a z pinem nr 1 brak przewodnosci dodam ze ten wczesniejszy pomiar opornosci byl na cieplym silniku
  9. 2 Faults Found: 16395 - Bank 1: Camshaft A (Intake): Retard Setpoint not Reached (Over-Advanced) P0011 - 35-10 - - - Intermittent 16706 - Engine Speed Sensor (G28): No Signal P0322 - 35-00 - - ten pierwszy błąd moze byc powodowany przez ten czujnik G28 ? co o tym sadzicie? auto gaśnie od czasu do czasu na światłach można z tym jezdzic jeszcze jakis czas :/?
  10. jak padnieta jest cewka to czuc mocno wibracje na silniku i na vagu sa bledy auto traci moc i przerywa mi w przeciagu 2m-c padlo 3 cewki wymieniam kolejno na nowe :/ dziwne 3 sztuki jedna za druga
  11. z tego rysunku co zamiesciles zdemontowalem wszystko i wyczyscilem najgozej bylo wyciagnac zlamany element nr 2 ktory pozostal w bloku silnika jutro montaz mysle ze pojdzie bez problemu[br]Dopisany: 21 Listopad 2010, 20:31_________________________________________________o ktore zabezpieczenie ci chodzi ? te w ksztalcie litery c ?
  12. narazie naprawa odbywa sie bez sciagania kolektora dolotowego dziewczyna ma mniejsze lapki niz ja ;)wic pomagala wsadzilem szmate do otworu zeby nie wlecialy zadne odlamki plastiku wylamalem z tej fajki zbrojenie metalowe bo inaczej nie chcialo wyjsc plastik odpuscil i w czesciach dziewczyna powyciagala resztki tego kolanka, odma tzn przewody wygladaly tragicznie zarosniete calkiem, plastiki kruchy gumy zparciale ze sie sypalo z nich przy dolnym trojniku jest zawor zwrotny z sitkiem byl calkowicie zatkany :/ w poniedzialek bede kontynulowal czyszczenie przewodow i innych gratow ma ktos jakies sugestie co jeszcze przeczyscic ? [br]Dopisany: 21 Listopad 2010, 17:55_________________________________________________ ja kupilem te kolanko 06a103213f za 104 zl oring za 10 zl trojnik maly 06a103247 za 18 zl a ten zaworek zwrotny nr 6 wyczyscilem zakup byl w ASO :/[br]Dopisany: 21 Listopad 2010, 18:03_________________________________________________ zdejmij kolektor nie ma tam zbyt duzo pracy, przy okazji wyczysc przepustnice i sprawdz jak wygladaja wtryski devastation a powiedz mi czym czyscisz przepustnice i jak i na co patrzysz przy sprawdzaniu wtryskow
  13. klopot jest taki ze stara odma jest ulamana i zostaly tam w tym gniezdzie pozostalosci plastikowe nie mam ich jak usunac brak miejsca, czy bede musial rozkrecic kolektor ssacy ?czy moze jakas inna jest droga
  14. koledzy da sie przejechac bez podlaczonej odmy 30 km ? chodzi mi czy bedzie np chlapalo tam gdzie wchodzi odma do silnika na dole
  15. kezcar

    [B5 AEB] Podskakują obroty

    mi wchodzil na obroty przy wysprzeglaniu podczas zmiany biegu powod czujnik sprzegla[br]Dopisany: 17 Listopad 2010, 18:00_________________________________________________dodam ze w B6 to jest malutka kostka mozna ja dostac osobno
×
×
  • Dodaj nową pozycję...