Skocz do zawartości

kczmar

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kczmar

Informacje

  • Imię
    Marcin
  • Miasto
    Łodź

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2014
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CJCD
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia kczmar

3

Reputacja

  1. Wlałem zamiennik RAVENOL MTF-2 75W80 nie ma problemów. Piszą, że CASTROL SYNTRANS V 75W80, który obecnie zmienił nazwę na CASTROL TRANSMAX MANUAL V 75W80 to oryginał. Posiada identyczne parametry na podstawie kart charakterystyki. Miałem lać Castrol, ale szybciej dojechał Ravenol.
  2. U mnie kulki i druga część łożyska nosiły delikatne ślady zużycia. Drugie łożysko też z lekkimi porami. Facet który to robił powiedzmy że jest zaprzyjaźnionym mechanikiem. Przy rozliczeniu postawił 0,5 z okazji majówki i wziął 400PLN. Urzęduje w Świętokrzyskim jako coś polecam. Jeszcze raz dziękuję wszystkim za pomoc, trzy lata namierzałem sprawcę tego huczenia
  3. Gość robił pierwszy raz taką operację, to zeszło mu ok 5 godzin.
  4. No i u mnie po robocie. Jest cisza. Winne było łożysko kulkowe, powierzchnia w tragicznym stanie. Wymieniłem też drugie łożysko. Bardzo Wam dziękuję za pomoc.
  5. Panowie, jutro wymiana łożysk, kupiłem dwa oleje, jeden to Castrol Transmax Manual V 75W80 (następca Castrol Syntrans V FE 75W-80) i Ravenol MTF-2 75W80. Który pierwszy dojedzie to wpadnie do skrzyni. Mam pytanie, co jeżeli okaże się, że mechanizm różnicowy będzie znacznie zużyty, ma na myśli koło talerzowe lub wałek atakujący. W etce jest opis 'brak części zamiennej'. Czy ktoś miał taki kłopot, jakie było rozwiązanie?
  6. Łożyska już zamówione jeden uszczelniacz i do tego oring, mechanik też zamówiony. Poprzedni chyba miał ma myśli wymianę mechanizmu różnicowego i to faktycznie jest niedostępne. Pytanie do Was, czy olej jest osobno w tej przekładni czy razem ze skrzynią i te 4 litry to wszystko co mam kupić?
  7. Mogę oddać do regeneracji jeśli okaże się, że to nie mechanizm różnicowy. Przepraszam za wylewność, ale widzę, że panowie wolą wymienić rozrząd albo, usunąć awarię jak już auto jest uziemione niż pomóc komuś, komu przeszkadza wycie. I tak mnie zbywają. Mój plan to potwierdzić dostępność części i szukać wykonawcy. Dam znać jak to się skończy.
  8. Tak zrobię, u mnie siedzi manualna 0B1 MVS, mam 215 tys nalotu i wyje od 20 tys. Większość mechaników chce dawać całą skrzynie do regeneracji, ale może znajdę kogoś ogarniętego, kto mi to wymieni bez uziemienia auta na tydzień.
  9. W takim razie nie chce facet mi tego zrobić, bo powiedział, że auto trzeba może nawet na miesiąc zostawić ze względu na poszukiwania łożysk. Przeczytałem wątek i nie znalazłem numerów, ale to i tak drugorzędna sprawa, najważniejsze, że są dostępne. Sam tego nie ogarnę i teraz trzeba znaleźć jakiś warsztat ale nie ASO. Ktoś może mi coś podsunąć w tym temacie dla centralnej Polski. ivan1977 może Ty?
  10. Dzień dobry. Panowie od dłuższego czasu słyszę wycie w aucie (wyje oscylacyjnie im cieplej tym głośniej) na każdym biegu, które ustępuje po wciśnięciu sprzęgła i jazdy i na luzie. Wszystko pasuje do waszego opisu. Z półosiami jeszcze nie było nic robione. Nie jest bardzo głośno, ale mi to przeszkadza. Mechanik nie chce się podjąć naprawy, mówi że jeśli to łożysko na mechanizmie różnicowym, to nie jest dostępne nawet w aso, a jak coś innego to będzie ciężko namierzyć winowajcę. Czy ktoś zna namiar na te łożyska. Możecie potwierdzić, że łożysko jest dostępne.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...