Alkad
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
8 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Alkad
Informacje
-
Imię
Grzegorz
-
Miasto
malopolska
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2008
-
Silnik
2.0 TDI
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Osiągnięcia Alkad
1
Reputacja
-
Wracam od mechanikow z boscha. Zepsula sie jedna sekcja w pompie .Widzialem czesci z tej pompy i nie bylo najmiejszego sladu na walku zeby cos zaczelo sie łuszczyc , takze pompa do wymiany mimo ze nie opilkowala. Zamowielem na allegro nowa , jak przyjdzie to im zawioze i beda zakladac.
-
Nie sprawdzilem tego , oddalem auto do mechanika , napisze co wyszlo
-
Koledzy jest problem z moim audi , silnik CAGA rocznik 2008. Wsiadam do auta po pracy , autko normalnie zapalilo-ujechalem 200m- chcialem wlaczyc sie do ruchu wiec mocniej przyspieszylem- po dodaniu gazu nagle auto zmulilo zgasl i juz nie odpalil. Krecilem i krecilem i nic. Zholowalem auto pod dom, podpialem pod kompa i pokazaly sie dwa bledy: Faults Found: 5227 - Fuel Rail/System Pressure: Too Low P0087 00 [101] - Open Circuit Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 221958 km Date: 2016.02.26 Time: 17:10:57 5231 - Fuel Rail/System Pressure: Too Low P0087 00 [101] - Cannot Be Tested at this Time Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 221958 km Date: 2016.02.26 Time: 17:10:56 Auto za nic nie chce odpalic. Z braku pomyslow sprobowalem na plaku ale to tez nic nie dalo. Filtr paliwa wymieniony 10tys km temu, odkrecilem czujnik na pompie CR i zero opilkow. Po skasowaniu bledow juz ich nie ma ale auto nadal nie chce odpalic, Gdzie szukac przyczyny ?
-
U mnie ten sam problem -audi 2008r. Na alternatorze 14,6 -> na podszybiu 13,7 -> na aku 13,6. Nareszcie problem rozwiazany ze slabym napieciem rozwiazany !!!!! Zrobilem identycznie jak kolega piotrekmw2 - czyli wstawilem dodatkowy przewod miedzy alternator a podszybie a stary przy alternatorze odkrecilem i zaizolowalem. Po odpaleniu i pomiarze nareszcie na akumulatorze pokazalo sie napiecie powyzej 14v a dokladnie 14,35v Takze kto ma takie problem to polecam zrobic takiego moda. Jestem tylko ciekawy czy problem z ciezkim rozruchem nadal wystepuje.... ale to wszytsko wyjdzie w najblizyszch dniach...sadze ze problem ładowania rozwiazany tylko teraz co z tym porannym rozruchem , jak nadal bedzie wystepowal to biore sie za regeneracje rozrusznika.
-
arrcio nie robiles testu z wyjmowaniem po kolei bezpieczników ?
-
U siebie tez nie mam tych dwóch rzeczy
-
Zainspirowales mnie wezme dzisiaj z polki dwa filtry UFIego i filtrona i zrobie sekcj-zdjecia wstawie jutro. Model OP 570 bo najtanszy
-
Potwierdzam UFI to wloska mysl techniczna i sa to filtry pierwszomontazowe. Az z ciekawosci sprawdziłem kilka sztuk na polce i większość to indonezja albo china. Ogólnie bardzo dobra firma i zawsze je polecam.