Skocz do zawartości

Alkad

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Alkad

Informacje

  • Imię
    Grzegorz
  • Miasto
    malopolska

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2008
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia Alkad

1

Reputacja

  1. Wracam od mechanikow z boscha. Zepsula sie jedna sekcja w pompie .Widzialem czesci z tej pompy i nie bylo najmiejszego sladu na walku zeby cos zaczelo sie łuszczyc , takze pompa do wymiany mimo ze nie opilkowala. Zamowielem na allegro nowa , jak przyjdzie to im zawioze i beda zakladac.
  2. Nie sprawdzilem tego , oddalem auto do mechanika , napisze co wyszlo
  3. Koledzy jest problem z moim audi , silnik CAGA rocznik 2008. Wsiadam do auta po pracy , autko normalnie zapalilo-ujechalem 200m- chcialem wlaczyc sie do ruchu wiec mocniej przyspieszylem- po dodaniu gazu nagle auto zmulilo zgasl i juz nie odpalil. Krecilem i krecilem i nic. Zholowalem auto pod dom, podpialem pod kompa i pokazaly sie dwa bledy: Faults Found: 5227 - Fuel Rail/System Pressure: Too Low P0087 00 [101] - Open Circuit Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 221958 km Date: 2016.02.26 Time: 17:10:57 5231 - Fuel Rail/System Pressure: Too Low P0087 00 [101] - Cannot Be Tested at this Time Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 221958 km Date: 2016.02.26 Time: 17:10:56 Auto za nic nie chce odpalic. Z braku pomyslow sprobowalem na plaku ale to tez nic nie dalo. Filtr paliwa wymieniony 10tys km temu, odkrecilem czujnik na pompie CR i zero opilkow. Po skasowaniu bledow juz ich nie ma ale auto nadal nie chce odpalic, Gdzie szukac przyczyny ?
  4. U mnie ten sam problem -audi 2008r. Na alternatorze 14,6 -> na podszybiu 13,7 -> na aku 13,6. Nareszcie problem rozwiazany ze slabym napieciem rozwiazany !!!!! Zrobilem identycznie jak kolega piotrekmw2 - czyli wstawilem dodatkowy przewod miedzy alternator a podszybie a stary przy alternatorze odkrecilem i zaizolowalem. Po odpaleniu i pomiarze nareszcie na akumulatorze pokazalo sie napiecie powyzej 14v a dokladnie 14,35v Takze kto ma takie problem to polecam zrobic takiego moda. Jestem tylko ciekawy czy problem z ciezkim rozruchem nadal wystepuje.... ale to wszytsko wyjdzie w najblizyszch dniach...sadze ze problem ładowania rozwiazany tylko teraz co z tym porannym rozruchem , jak nadal bedzie wystepowal to biore sie za regeneracje rozrusznika.
  5. arrcio nie robiles testu z wyjmowaniem po kolei bezpieczników ?
  6. U siebie tez nie mam tych dwóch rzeczy
  7. Zainspirowales mnie wezme dzisiaj z polki dwa filtry UFIego i filtrona i zrobie sekcj-zdjecia wstawie jutro. Model OP 570 bo najtanszy
  8. Potwierdzam UFI to wloska mysl techniczna i sa to filtry pierwszomontazowe. Az z ciekawosci sprawdziłem kilka sztuk na polce i większość to indonezja albo china. Ogólnie bardzo dobra firma i zawsze je polecam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...