Skocz do zawartości

fukasz

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O fukasz

Informacje

  • Imię
    ?ukasz
  • Miasto
    Kraków

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia fukasz

0

Reputacja

  1. Tak błąd był wykasowany. Od kilku dni wywala go "czekiem" na desce (wcześniej był tylko w pamięci ECU bez sygnalizacji na desce). Dodatkowo problem z gaśnięciem tuż po zapaleniu po wymianie świec (?) nie ustał :/
  2. Na 100% nie jest podpięta. Napinacz zasugerował kolega ponieważ przy starcie słychać wyraźny zgrzyt jakby z tylnej górnej części silnika + chrobotanie przez kilka sekund. Nie zwracałem na to uwagi bo mechanik stwierdził, że to rozrusznik nie odbija czy coś w ten deseń i żeby póki co się tym nie przejmować. Ten napinacz faz rozrządu to podobno dość częsta usterka w tym silniku i może powodować złe dawkowanie paliwa. Nagrałem ten dźwięk ale nie jest zbyt dobrze słyszalny https://vid.me/CuvX Wczoraj wymieniłem świece i dzisiaj rano był ZONK - auto po odpaleniu od razu gasło. Po nagrzaniu było ok, wczoraj po wymianie też ok więc nie wiem o co chodzi :/ nikt nic?
  3. OK popatrzyłem dziś pod maskę. 1 sondę widzę - po lewej stronie silika nad katem. Nie widzę natomiast by coś było do niej dołączane "na lewo". Czy mój problem może być spowodowany uszkodzeniem napinacza faz rozrządu?
  4. Jestem na 99% pewny że tak, w poniedziałek zadzwonię do swoich gazoników i dopytam. Jeśli jest to o czym to świadczy? Instalacja LPG zakłóca pracę PB?
  5. Z tego co mi wiadomo to musi być podpięta żeby ECU nie wariowało, czy się mylę? Możesz powiedzieć które wskazania są złe i czym to może być spowodowane?
  6. Zrobiłem logi wg zaleceń http://vaglog.pl/log_213365.html http://vaglog.pl/log_213366.html http://vaglog.pl/log_213367.html
  7. Sprawdzenie odbyło się na samym PB po całodziennym postoju (odpaliłem na zimnym i w czasie testów auto się nagrzało do 90* z tego co pamiętam). Dziś trochę pojeżdżę na PB i zrobię kolejny test. Z tymi dynamicznymi to nie bardzo wiem jak je zrobić...:/ Zrobiłem dzisiaj testy sond lambda po jeździe na samym PB i wygląda na to że są OK. Błędu w pamięci również nie ma. Poniżej fotki z testów wykonanych na podstawie tej podpowiedzi http://forum.vw-passat.pl/threads/129394-Diagnostyka-sond-lambda-i-katalizatora-1-8T http://tufotki.pl/xSsgy/podsumowanie
  8. Podpiąłem dziś VAGa i coś mi nie pasują wskazania jednej z sond - może ktoś rzucić okiem? http://tufotki.pl/plUSC
  9. Czy jest to któraś z wymienionych tutaj pozycji? -> http://forum.vw-passat.pl/threads/82343-ABC-Diagnostyka-1-8-20V-TURBO-AEB-APU-AWT-AWM-1-8T-krok-po-kroku-GUIDE-v-0-3
  10. Witajcie, od jakiegoś czasu mam problem po porannym rozruchu. Kiedy silnik jest zimny, na biegu jałowym, obroty lekko falują, a przy próbie ruszenia auto się dławi i nie chce jechać. Dzieje się dopóki silnik dosłownie lekko się nie nagrzeje. Dodatkowo czasami podczas stania np. na czerwonym lub w korku czuć wyraźne, pojedyncze szarpnięcia silnika. W związku z początkowym brakiem błędów wyczyściłem przepustnicę, co odrobinę pomogło. Ostatnio wyskoczył błąd 17535 i tu moja prośba o pokierowanie "co i jak" z tym fantem zrobić Wiem, że logi ale jestem lekko zielony
×
×
  • Dodaj nową pozycję...