Jump to content
IGNORED

[B6 BFB] Błąd 17535


fukasz

Recommended Posts

Witajcie,

od jakiegoś czasu mam problem po porannym rozruchu. Kiedy silnik jest zimny, na biegu jałowym, obroty lekko falują, a przy próbie ruszenia auto się dławi i nie chce jechać. Dzieje się dopóki silnik dosłownie lekko się nie nagrzeje. Dodatkowo czasami podczas stania np. na czerwonym lub w korku czuć wyraźne, pojedyncze szarpnięcia silnika. W związku z początkowym brakiem błędów wyczyściłem przepustnicę, co odrobinę pomogło. Ostatnio wyskoczył błąd 17535 i tu moja prośba o pokierowanie "co i jak" z tym fantem zrobić :) Wiem, że logi ale jestem lekko zielony :P

Link to comment
Share on other sites

Błąd mówi o zbyt bogatej mieszance paliwowej. Przyczyn mże być wiele. Sprawdź słynny już zawrek odpowietrzenia skrzyni korbowej.

Link to comment
Share on other sites

Poz. 5 pasuje , ale może być jeszcze coś więcej.

Link to comment
Share on other sites

Nie jest prawidłowo jesli chodzi o korekcje w 032, to jest po jeżdzie na lpg? czy na pb? sprawdz jak jest po jeżdzie na samym pb bo nie wiadomo czy jest problem z autem czy z instaalcja gazową, do tego logi dynamiczne by sie przydały.

Link to comment
Share on other sites

Sprawdzenie odbyło się na samym PB po całodziennym postoju (odpaliłem na zimnym i w czasie testów auto się nagrzało do 90* z tego co pamiętam). Dziś trochę pojeżdżę na PB i zrobię kolejny test. Z tymi dynamicznymi to nie bardzo wiem jak je zrobić...:/


Zrobiłem dzisiaj testy sond lambda po jeździe na samym PB i wygląda na to że są OK. Błędu w pamięci również nie ma. Poniżej fotki z testów wykonanych na podstawie tej podpowiedzi http://forum.vw-passat.pl/threads/129394-Diagnostyka-sond-lambda-i-katalizatora-1-8T

http://tufotki.pl/xSsgy/podsumowanie

Edited by fukasz
Link to comment
Share on other sites

Zrób logi dynamiczne z kanałow 002+033, 020+118, 003+115 na pb i będzie wiadomo czy coś jest nie tak, masz vaga wystarczy kawałek drogi i to wszystko, logi na 3 na pełnym gazie od 1500 obr do 6500 obr.

Link to comment
Share on other sites

No dziwnie to wyglada, sprawdz czy sonda czasem nie podpieta jest to instalcji gazowej.

Link to comment
Share on other sites

Przepływa też coś mało pokazuje jak na bfb.

Link to comment
Share on other sites

Z tego co mi wiadomo to musi być podpięta żeby ECU nie wariowało, czy się mylę? Możesz powiedzieć które wskazania są złe i czym to może być spowodowane?

Link to comment
Share on other sites

Ale jest podpięta czy nie bo nie odpowiedziałeś na pytanie.

Link to comment
Share on other sites

Jestem na 99% pewny że tak, w poniedziałek zadzwonię do swoich gazoników i dopytam. Jeśli jest to o czym to świadczy? Instalacja LPG zakłóca pracę PB?

Link to comment
Share on other sites

Jesli tak to bardzo zły pomysł, sondy szerokopasmowej nie rozcinamy i nic do niej nie dołączamy.

Link to comment
Share on other sites

OK popatrzyłem dziś pod maskę. 1 sondę widzę - po lewej stronie silika nad katem. Nie widzę natomiast by coś było do niej dołączane "na lewo".


Czy mój problem może być spowodowany uszkodzeniem napinacza faz rozrządu?

Link to comment
Share on other sites

Sprawdziles ten temat z sonda? Najpierw piszesz ze ppdpieta potem ze nie, czy cos jest podlaczone raczej nie zobaczysz przy samej sondzie, predzej przy wtyczce lub gdzies przy wizace silnika, a z napinaczem co jest nie tak?

Link to comment
Share on other sites

Na 100% nie jest podpięta.


Napinacz zasugerował kolega ponieważ przy starcie słychać wyraźny zgrzyt jakby z tylnej górnej części silnika + chrobotanie przez kilka sekund. Nie zwracałem na to uwagi bo mechanik stwierdził, że to rozrusznik nie odbija czy coś w ten deseń i żeby póki co się tym nie przejmować. Ten napinacz faz rozrządu to podobno dość częsta usterka w tym silniku i może powodować złe dawkowanie paliwa. Nagrałem ten dźwięk ale nie jest zbyt dobrze słyszalny https://vid.me/CuvX


Wczoraj wymieniłem świece i dzisiaj rano był ZONK - auto po odpaleniu od razu gasło. Po nagrzaniu było ok, wczoraj po wymianie też ok więc nie wiem o co chodzi :/


nikt nic?

Link to comment
Share on other sites

Co do napinacza to jesli to tylko chrobot 1-2sek po odpaleniu to normalne w tym silniku, a już napewno nie powoduje złego dawkowania paliwa, pytanie czy jak robiłeś logi dynamiczne kasowałes przed nimi błędy żeby skasować złe korekcje od lpg?

Link to comment
Share on other sites

Tak błąd był wykasowany. Od kilku dni wywala go "czekiem" na desce (wcześniej był tylko w pamięci ECU bez sygnalizacji na desce). Dodatkowo problem z gaśnięciem tuż po zapaleniu po wymianie świec (?) nie ustał :/

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...