-
Postów
15 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O szpec

Informacje
-
Imię
Wojtek
-
Miasto
Podkarpacie
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Kombi
-
Rok produkcji
2001
-
Silnik
1.8 T
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
-
Dzięki Ci dobry człowieku. Miałem dzisiaj wyciągać wszytko z bagażnika i niepotrzebnie bym się namęczył.
-
Witam. Nigdzie nie znalazłem to zakładam temat. Jak jest gdzieś już to poruszone to proszę scalić. Szukam złączki/kostki która łączy lewy tylny czujnik ABS z resztą instalacji? Przeszukałem okolice koła, bagażnik, pod kanapą z tyłu i nigdzie nie ma. Kabel od czujnika chowa się pod osłony tłumika. Na razie nie chce rozbierać pół auta, więc stąd moje pytanie. A problem polega na błędzie lewego czujnika tj. czujnik liczby obrotów tylni lewy. przerwa lub zwarcie do plusa Zanim go kupie to chciałbym połączenia posprawdzać.
-
Ja polecam : komp: Stag4 red: Acr01-250 listwa: dragon Cena: 2600-2800
-
Alu 17" - opona michałek 225/50/17 Muszę poszukać 215 na przód bo lipnie się jeździ. Troche za szeroko
-
Auto hamowane w serii : -156km i 232Nm Założony downpipe 2,5" ,wtryski Bex i wgrany wirus - 202km i 304Nm Wszystko kompleksowo robione u Grześka w Jaśle -------> http://gregor10.pl/ Minęło kilka dni od modów a banan na twarzy cały czas jak wciskam pedał gazu w "dechce" Dzięki Grzechu jeszcze raz
-
Mała aktualizacja: Po małych modyfikacjach u forumowicza gregora10 ------------> http://gregor10.pl/ przybyło troszkę km i Nm .. Na serii było 156km i 232Nm Po założeniu downpipa i wytrysków bex aytko wypluło 202Km i 304Nm. Wyniki przyzwoity. Jeżeli ktoś się zastanawia czy warto wydać trochę stówek i waha się czy jechać do Jasła...... to niech łapie za telefon, dzwoni do Grześka, pakuje tyłek w auto i robi mody.. Uwierzcie.... naprawdę warto
-
kurcze nie wiem. nie przymierzałem. Jeżdże jeszcze na alu. Hamulce to seria więc chyba nie będzie problemu. Jak założe to dam znać
-
Tak. Można wyciągnąć kolektor bez ruszania turbiny. 1. trzeba ściągnąć plastiki z góry silnika i filtra pow. 2. wyciągnąć cały airbox (odpiąć kostki i wszystkie wężyki) 3. odkręcić blaszkę izolującą silnik od turbiny i wydechu 4. będzie widoczny cały koletor. Do kolektora przykręcona jest turbina (3 śruby.Nie ma problemu z dostępem, ale przeważnie któreś są zapieczone i trzeba się namęczyć żeby je odkręcić) 5. Odkręcamy kolektor od turbiny (tu jest uszczelka) 6. zostaje sam kolektor 7. Po kolei odkręcamy wszystkie śruby od kolektora i wyciągamy go. (warto tu zaopatrzyć się w jakąś solidną końcówkę z magnezem bo pod nakrętkami są podkładki które ciężko będzie ściągnąć palcami - brak miejsca) 8. Wymieniamy uszczelkę i składamy wszystko w odwrotnej kolejności. Pierwszy raz to robiłem u znajomego mechanika. Zajęło to nam 2,5 godz. ale jest w końcu cicho
-
Wymieniłem uszczelke pod kolektorem wydechowym i na łączeniu kolektora z turbo. Jest w końcu cicho. Koszt uszczelek 40zł..tak nie wiele a banan na twarzy do teraz :-):-) Można zmykać temat. Problem z głowy.
-
Pozaglądam przy czasie też na kolektor. Żeby naprawić szpilkę to ściągałeś cały? została stara uszczelka?
-
to u mnie chyba coś nie tak bo spalam 14l gazu . Prędkość 90-120 km/h. Jazda emerycka. Zapalam auto jadę 20 kilometrów do pracy z czego 2 km przez miasta (małe natężenie ruchu) Czasami wyskocze "po bułki".
-
A co masz zamiast kata? Może to faktycznie te uszczelki. Zmieniałeś je, czy składałeś na starych? Mam być niedługo u "gregora10" i ma mi montować DP więc czekami narazie. Nie pcham rąk samemu bo nie ma sensu wymieniać uszczelki jak za kilka dni będzie to znowu wszystko rozkręcane.
-
Zawór SAI zmieniony. Przy okazji wyczyszczone rurki . Poskładane wszystko do kupy i........ dalej to samo Wychodzi na to że będą to uszczelki między turbo a katem / katem a dalszą częścią tłumika lub sam katalizator.
-
Stalówki pewnie wejdą bo ori miałem też 15'' tylko alu. Tak wygląda teraz Doszły ciemne szyby obręcze 17'' i zniknęły znaczki z klapy i został naprawiony prawy błotnik
-