Skocz do zawartości

szpec

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O szpec

Informacje

  • Imię
    Wojtek
  • Miasto
    Podkarpacie

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG
  1. Dzięki Ci dobry człowieku. Miałem dzisiaj wyciągać wszytko z bagażnika i niepotrzebnie bym się namęczył.
  2. Witam. Nigdzie nie znalazłem to zakładam temat. Jak jest gdzieś już to poruszone to proszę scalić. Szukam złączki/kostki która łączy lewy tylny czujnik ABS z resztą instalacji? Przeszukałem okolice koła, bagażnik, pod kanapą z tyłu i nigdzie nie ma. Kabel od czujnika chowa się pod osłony tłumika. Na razie nie chce rozbierać pół auta, więc stąd moje pytanie. A problem polega na błędzie lewego czujnika tj. czujnik liczby obrotów tylni lewy. przerwa lub zwarcie do plusa Zanim go kupie to chciałbym połączenia posprawdzać.
  3. Ja polecam : komp: Stag4 red: Acr01-250 listwa: dragon Cena: 2600-2800
  4. szpec

    AVJ B6 Avant 1.8 T

    Alu 17" - opona michałek 225/50/17 Muszę poszukać 215 na przód bo lipnie się jeździ. Troche za szeroko
  5. Auto hamowane w serii : -156km i 232Nm Założony downpipe 2,5" ,wtryski Bex i wgrany wirus - 202km i 304Nm Wszystko kompleksowo robione u Grześka w Jaśle -------> http://gregor10.pl/ Minęło kilka dni od modów a banan na twarzy cały czas jak wciskam pedał gazu w "dechce" Dzięki Grzechu jeszcze raz
  6. szpec

    AVJ B6 Avant 1.8 T

    Mała aktualizacja: Po małych modyfikacjach u forumowicza gregora10 ------------> http://gregor10.pl/ przybyło troszkę km i Nm .. Na serii było 156km i 232Nm Po założeniu downpipa i wytrysków bex aytko wypluło 202Km i 304Nm. Wyniki przyzwoity. Jeżeli ktoś się zastanawia czy warto wydać trochę stówek i waha się czy jechać do Jasła...... to niech łapie za telefon, dzwoni do Grześka, pakuje tyłek w auto i robi mody.. Uwierzcie.... naprawdę warto
  7. szpec

    AVJ B6 Avant 1.8 T

    kurcze nie wiem. nie przymierzałem. Jeżdże jeszcze na alu. Hamulce to seria więc chyba nie będzie problemu. Jak założe to dam znać
  8. szpec

    Problem. Dziwny dźwięk.

    Tak. Można wyciągnąć kolektor bez ruszania turbiny. 1. trzeba ściągnąć plastiki z góry silnika i filtra pow. 2. wyciągnąć cały airbox (odpiąć kostki i wszystkie wężyki) 3. odkręcić blaszkę izolującą silnik od turbiny i wydechu 4. będzie widoczny cały koletor. Do kolektora przykręcona jest turbina (3 śruby.Nie ma problemu z dostępem, ale przeważnie któreś są zapieczone i trzeba się namęczyć żeby je odkręcić) 5. Odkręcamy kolektor od turbiny (tu jest uszczelka) 6. zostaje sam kolektor 7. Po kolei odkręcamy wszystkie śruby od kolektora i wyciągamy go. (warto tu zaopatrzyć się w jakąś solidną końcówkę z magnezem bo pod nakrętkami są podkładki które ciężko będzie ściągnąć palcami - brak miejsca) 8. Wymieniamy uszczelkę i składamy wszystko w odwrotnej kolejności. Pierwszy raz to robiłem u znajomego mechanika. Zajęło to nam 2,5 godz. ale jest w końcu cicho
  9. szpec

    Problem. Dziwny dźwięk.

    Wymieniłem uszczelke pod kolektorem wydechowym i na łączeniu kolektora z turbo. Jest w końcu cicho. Koszt uszczelek 40zł..tak nie wiele a banan na twarzy do teraz :-):-) Można zmykać temat. Problem z głowy.
  10. szpec

    Problem. Dziwny dźwięk.

    Pozaglądam przy czasie też na kolektor. Żeby naprawić szpilkę to ściągałeś cały? została stara uszczelka?
  11. szpec

    a4 b6 1.8t spalanie

    to u mnie chyba coś nie tak bo spalam 14l gazu . Prędkość 90-120 km/h. Jazda emerycka. Zapalam auto jadę 20 kilometrów do pracy z czego 2 km przez miasta (małe natężenie ruchu) Czasami wyskocze "po bułki".
  12. szpec

    Problem. Dziwny dźwięk.

    A co masz zamiast kata? Może to faktycznie te uszczelki. Zmieniałeś je, czy składałeś na starych? Mam być niedługo u "gregora10" i ma mi montować DP więc czekami narazie. Nie pcham rąk samemu bo nie ma sensu wymieniać uszczelki jak za kilka dni będzie to znowu wszystko rozkręcane.
  13. szpec

    Problem. Dziwny dźwięk.

    Zawór SAI zmieniony. Przy okazji wyczyszczone rurki . Poskładane wszystko do kupy i........ dalej to samo Wychodzi na to że będą to uszczelki między turbo a katem / katem a dalszą częścią tłumika lub sam katalizator.
  14. szpec

    AVJ B6 Avant 1.8 T

    Stalówki pewnie wejdą bo ori miałem też 15'' tylko alu. Tak wygląda teraz Doszły ciemne szyby obręcze 17'' i zniknęły znaczki z klapy i został naprawiony prawy błotnik
×
×
  • Dodaj nową pozycję...