Skocz do zawartości

Nikonen

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Nikonen

Informacje

  • Imię
    Piotr
  • Miasto
    Poznań

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1996
  • Silnik
    2.8 V6 30V
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia Nikonen

0

Reputacja

  1. Ja też, ale niestety moja do jazdy na codzień nie za bardzo się nadaje, więc idzie pod młotek, a w zamian w rodzinie pojawiło się Audi Przemyślę te felgi jeszcze, bo w sumie mam na garażu do odrestaurowania 18" wzór s-line, więc może zrezygnuję z gleby i postawię na choć odrobinę komfortu
  2. Opony są naciągnięte 215/40 i 205/40 Chcę w ogólę zobaczyć jak się jeździ na takich kołach, w e30 na glebie było przyjemnie, ale nie wiem jak sprawdzą się w kombi..
  3. Jeżeli będę w Poznaniu, to wpadnę się poznać
  4. Lampy z lifta faktycznie o wiele lepiej wyglądają, ale ktoś, żeby je wcisnąć przerobił błotniki, fotele i kanapa też są od wersji liftowej, dzięki czemu kanapy nie da się postawić w pion;p Dlatego czeka mnie parę przeróbek z tym... Co do kosztów, to faktycznie nie jest kolorowo - koszt części zaczyna doganiać koszt samego auta;p Ale przód już gotowy, w przyszłym tygodniu zabieram się za tył. Niestety lakier raczej poczeka na wiosnę, ale pomalutku, odzyska blask
  5. Dzięki bardzo za odpowiedź, czyli przy 8j na tyle nie mniej niż ET30 a na przodzie ET35.. Mam felgi RH 8,5" i 9,5", czyli musiałbym dobrać dystanse, żeby uzyskać ET50 na tył, a ET40 na przodzie (o ile dobrze pamiętam, to felgi mają ET55 - muszę sprawdzić).
  6. Czy orientuje się ktoś jakie jest minimalne ET w Audi A4 oraz czy jest równe z przodu i z tyłu oraz oczywiście jakiej szerokości felgi dotyczy, interesuje mnie szerokość 8,5 i 9,5", ale jeżeli ktoś wie o minimalnym - bez obcierania, które da się wrzucić do obojętnie jakiej konkretnej szerokości, to resztę sobie wylicze, z góry dzięki za pomoc!
  7. Opis na razie taki, a nie inny, gdyż Audi trafiło do mnie parę dni temu, w stanie dość kiepskim, poprzedni użytkownicy nie dbali o nie - praktycznie całe nadaje się do lakierowania, środek nie był czyszczony chyba od 5 lat (o brakach pojedyńczych plastików nie wspomnę), a technicznie pozostawia wiele do życzenia... Ale czas odmienić los tej 193-konnej Kombiczki, wczoraj trafiła na warsztat, na poczatek: - Kompletny rozrząd - Przeguby - Pasek wieloklinowy - Olej - Płyn chłodniczy, od wspomagania, hamulcowy - FIltr paliwa, powietrza, kabinowy - Dwa wachacze - Gumy tylnej belki - Napinacz paska wieloklinowego - Przednia guma silnika
  8. Witam wszystkich forumowiczów! I do zobaczenia na spotach!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...