Skocz do zawartości

AnnYa

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O AnnYa

Informacje

  • Imię
    Anna
  • Miasto
    Bielsko-Biała

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2009
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

595 wyświetleń profilu

Osiągnięcia AnnYa

0

Reputacja

  1. Z góry przepraszam, jeśli się powtarza, nie znalazłam podobnego tematu. Na OBD wywala błąd czujnika ciśnienia i temperatury klimy oraz "Vechicle Exterial Control Module - J519" Po wymianie czujnika dalej to samo, na zewnętrznych pinach od czujnika pokazuje 5 V oraz masę. Klima nie działa nadal. Ktoś coś na ten temat?
  2. witam koledzy przeszukiwałam forum ale nie znalazłam podobnego problemu, Otóż audica (2,0 TFSI 180 km) od pewnego czasu podczas przyspieszania przy obciążonym silniku zaczyna się dławić "szarpie" ją, z początku tylko na wysokich biegach dodając gazu z niskich obrotów, teraz jest coraz gorzej, powiedzmy przy wyprzedzaniu na 4-ce szarpnie ją parę razy, po wciśnięciu sprzęgła i ponownym wejściu na obroty problem znika, ubytku mocy nie zauważam. występuje głównie na rozgrzanym silniku, w czasie normalnej jazdy po mieście jest ok. Na 1,2,3 nawet przy gazie w podłodze problemu nie ma, pojawia się po jakimś czasie po wyjechaniu np. na trasę. ktoś coś? poza tym silnik pracuje normalnie, przebieg 80 tys, po podłączeniu do komputera żadnych błędów, charakterystyka pracy silnika w normie
  3. A mógłbyś konkretniej napisać coś o tym problemie? Koszt naprawy 6 tys jak mówisz, ale koszt naprawy czego? Co się w tych silnikach sypie, turbina, pierścienie, odma, uszczelka, uszczelniacze zaworów? Gdzie najpierw szukać przyczyny? Będę wdzięczna za rady jest jeszcze jedna sprawa - silnik hałasuje. Może nie jest to hałas na miarę diesla ale na w miarę nie zajeżdżonej benzyny (70 tys) też nie. Do tej pory myślałam że przyczyna jest w tym, że jest na łańcuchu i po prostu musi tak brzmieć. Teraz już nie wiem
  4. nie, nie ma plam a wydaje mi się że przy takim wycieku byłyby widoczne nawet mimo założonej osłony. Dziwi mnie tylko że w ASO nie stwierdzili żadnych nieprawidłowości
  5. Cześć wszystkim; od niedawna jestem (w miarę) szczęśliwą posiadaczką tej Aczwóry, martwi mnie jedynie pobór oleju. Dochodzi do ok 1l na 400 km, Samochód niedawno był na przeglądzie w ASO, nie stwierdzili żadnych nieprawidłowości, a szukając tej wersji silnikowej spotkałam się z opiniami, że one tak już mają (podobno wersja 211 kM też) czy faktycznie? Dla mnie jest to niepokojące nie wspominając już nawet, że kosztowne ps. przepraszam za dodanie tematu kilka razy, psikus przeglądarki, jestem nowicjuszem i nie wiem jak to usunąć, niestety
  6. Witam jak na razie po zakupie audica nie sprawiła mi żadnych kłopotów poza niedziałającym czujnikiem advanced key (tylne lewe drzwi) Czujnik kupiony, przymierzam się do jego wymiany. I moje pytanie, czy ktoś z Was robił to kiedyś? Czy trzeba rozbierać tapicerkę, żeby się do niego dostać, czy też można dostać się do niego od strony klamki zewnętrznej (osłania go tylko zewnętrzna obudowa klamki) z góry dziękuję ten oto czujnik: http://thumbs2.ebaystatic.com/d/l225/m/mCOY4otSy376gy6Pu2j27cg.jpg
  7. Witam wszystkich fanów marki Niedawno spełniłam swoje marzenie i stałam się szczęśliwą posiadaczką Aczwóry Będę tu regularnie zaglądać
×
×
  • Dodaj nową pozycję...