Skocz do zawartości

Maax

Pasjonat
  • Liczba zawartości

    23
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

1

O Maax

Informacje

  • Imię
    rr
  • Lokalizacja
    Lubecko/Lubliniec

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rocznik
    2004
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BEX
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

110 wyświetleń profilu
  1. program nadal nie zmieniony , wymienię jeszcze świece , bo nie wiem kiedy były robione. wrzucę n75od znajomego i zobaczę wtedy. A program , bedę wracał do serii.
  2. http://vaglogi.pl/log-002_011_jhFjEps.htm http://vaglogi.pl/log-002_033_PyX2q.html http://vaglogi.pl/log-003_020_D70eMN.html http://vaglogi.pl/log-115_118_636FrvW.html logi po zmianie przepływki, wymianie ezektora, i jednego kolanka, dalej przyśpiesza jak wczesniej .
  3. http://vaglogi.pl/log-002_011_jhFjEps.htm http://vaglogi.pl/log-002_033_PyX2q.html http://vaglogi.pl/log-003_020_D70eMN.html http://vaglogi.pl/log-115_118_636FrvW.html logi po zmianie przepływki, wymianie ezektora, i jednego kolanka, dalej przyśpiesza jak wczesniej .
  4. ok, jakie powinno byc by było w normie ?
  5. ciśnienie jak sprawdzić ? przez vaga? Czyli najsensowniejszym rozwiązaniem bedzię wgranie ori mapy i wtedy sprawdzić czy sie unormowało ?
  6. nie mam pojęcia jak to zrobić , da radę przez Vag-Com ? podmienię jeszcze zawór n75 od kumpla bfb i sprawdzę gruchę tak jak piszą na innym forum . Mówisz pompa paliwa nie wyrabia, wsadzić coś lepszego ,czy po prostu ta już się kończy . Co może być winą tego świstu od 3,5 tyś , ezektor wymieniłem bo bąble się robiły przy sprawdzaniu nieszczelności (tylko tam ) ,jednak nowy delikatnie też puszcza ale to już nie to co było,jednak będę go reklamował .
  7. jakie najlepsze wyjście z sytuacji ? nawet nie byłem świadom ,że jest program jakis wgrany. Można go jakoś wywalić i jest szansa ,że wróci wszystko do normy , co robić ?
  8. To nawet nie widziałem ,że jakiś program jest. N75 podłączyłem bezposrednio pod aku i tykał . Węże też sprawdzone .
  9. Mogę prosić o ocenę logów. Od zakupu auta turbina świszczy od 3,5tyś dość głośno oraz faluje podczas przyśpieszenia . http://vaglogi.pl/log-115_118_2FBy9z.html http://vaglogi.pl/log-115_118_YDL5a10.html http://vaglogi.pl/log-002_033_Au3tz6.html http://vaglogi.pl/log-002_033_8vc8vs.html
  10. udało mi się dziśz robić logi, rzucicie okiem . Dynamiczne i statyczne . http://vaglogi.pl/log-115_118_2FBy9z.html http://vaglogi.pl/log-115_118_YDL5a10.html http://vaglogi.pl/log-002_033_Au3tz6.html http://vaglogi.pl/log-002_033_8vc8vs.html
  11. ok dzięki , będę szukał . jak zrobię to wkleję tutaj
  12. dziś właśnie przyszedł mi kabel (https://allegro.pl/najlepszy-interfejs-usb-vag-kkl-we-wtyku-obd2-pl-i7200310087.html?reco_id=33dcb222-e8e0-11e8-ad03-000af7f5f5c0) będe próbował zrobić logi. Nie wiem w sumie jeszcze jak . Jakieś instrukcje , skąd pobiore program do tego , najlepiej po polsku .
  13. ten problem już usuniety, pompa była zalana . jest nowa i wszystko dmucha.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...