mefjiu
Pasjonat-
Postów
218 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
Dziękuję, przyda się
-
Dziękuję bardzo! Hugo, dzięki wielkie!
-
Czy mógłby ktoś po numerze VIN podać mi kod lakieru i kod silnika (A6 C6 Lift)? WAUZZZ4F2AN016606 Byłbym bardzo wdzięczny za pomoc.
-
Zamówiłem używkę, koło wtorku- środy ma być, zobaczymy czy pomoże... Znajomy mówił, że może być też na którejś cewce przebicie na zimnym. Czy jest taka opcja?
-
Odpinałem, brak różnicy.
-
Myślałem, że podejdzie od 2.4T, ale inny wtyk jest. Dziś pojeżdżę po szrotach, czy nie mają, ewentualnie zamówię jakąś używkę i dam znać.
-
Dzięki za podpowiedź, akurat na podmianę raczej dam radę ogarnąć
-
Witam. Mam problem ze swoim S60 2.3T (benzyna). Wiem, że to nie forum S60, ale są tu ogarnięci ludzie, stąd pytam tutaj... Po nocy odpalam auto i przez ok. 30 sekund falują obroty, po dodaniu gazu jakby było wypadanie zapłonu i dymi. Dym, to nie chłodziwo ani olej (nic nie ubywa)- czuć mocno nie przepalone paliwo. Czasem nawet po kilku dniach postoju odpala bez problemu i zero dymka... Świece są OK- sprawdziłem, kompresję mierzyłem i jest w normie. Był błąd od I sondy lambdy- jest wymieniona na nową Bosch-a, aktualnie po przejechaniu ok. 300km zero błędów, ale objawy są te same. Czy ktoś wie co może być nie tak?
-
A wiesz może czy grodź trzeba spawać? Angolem jeździłem, ale jednak nie jest tak komfortowo jakbym chciał
-
Mam okazję ściągnąć sobie z Anglii RS6 C5 w przyzwoitym stanie za "dobrą kasę", w związku z tym mam kilka pytań... 1. Czy przekładka od zwykłej A6 C5 podejdzie? Wiem, że RS jest szerszy od A6, stąd pytanie jakie części z RS trzeba będzie nabyć (prócz lamp), a jakie podejdą z A6? 2. Czy w RS trzeba spawać ścianę grodziową? Wiem, że w A6 tego robić nie trzeba. 3. Ma ktoś warsztat, który mógłby polecić do przekładki takiego auta i który wystawi na usługę fakturę? Chętnie dowiem się też, jaki wyjdzie koszt robocizny. Będę wdzięczny za każdą pomocną informację.
-
Jutro sprawdzę, bo aktualnie nie mam czym
-
Który to będzie kanał?
-
Czujnik położenia wału podmieniałem, prąd na niego idzie i nic... Paliwo idzie, pompa pracuje, na wtryski dochodzi. Jak pod vagiem pogrzebiesz, to nie idzie wejść do wtrysków, bo wyskakuje "zwarcie do plusa"- żadnego błędu nie ma.
-
Witam. Auto jeździło, paliło, niestety po dwutygodniowym postoju przestało gadać... Tzn.: kręci, jakby chciało załapać, czasem nawet na sekundę-dwie załapie, ale zaraz gaśnie. Świece po wyjęciu całe mokre w benzynie (nie chłodziwie). 0 błędów na kompie... MOJE PYTANIE: czy gdyby był uszkodzony czujnik położenia wału, to byłyby błędy? [opis poniżej może coś da] - rozrząd nie przeskoczył- sprawdzone - NOWE: świece, filtr paliwa, filtr powietrza, czujnik położenia walka rozrządu - cewki dają iskrę - katalizator drożny - podmieniane były: przepustnica (z adaptacją) i przepływomierz
-
Za niestandardowy, to pikuś. Gorzej jak firma kurierska ma w regulaminie, że części samochodowych nie wożą, a zauważą... Można nieźle zapłacić...