koless1234
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
11 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O koless1234
Informacje
-
Imię
Przemek
-
Miasto
Łódzkie
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2003
-
Silnik
2.0 FSI
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
351 wyświetleń profilu
Osiągnięcia koless1234
0
Reputacja
-
kolego te blaszki służą do wyjmowania wtryskiwaczy, jest do tego specjalny przyrząd. Natomiast bez niego też da się je wyjąć, proponuję zalać je jakimś środkiem penetrującym i próbować ruszać nimi w prawo i w lewo.
-
kolego ja miałem podobny problem, tylko że ja nie miałem mocy powyżej 3 tysięcy obrotów, silnik również pracowal równo na biegu jałowym. u mnie winna była pompa wysokiego ciśnienia i rurki doprowadzające paliwo do listwy były zabrudzone.
-
Nietypowo sprawdzam poziom oleju proszę o zdjęcie silnika 2.0 benzyna
koless1234 odpowiedział(a) na biancooa4 temat w 2.0
rurka bagnetu siedzi na zaczepach, jeśli jest dobrze zamontowana to przy próbie ciągnięcia jej do góry nie powinna wyjść z gniazda. -
Nietypowo sprawdzam poziom oleju proszę o zdjęcie silnika 2.0 benzyna
koless1234 odpowiedział(a) na biancooa4 temat w 2.0
kolego tak ze zdjęcia to trudno będzie ci ocenić na jaką głębokość włożyć bagnet, ta rurka kosztuje ze 20 złotych więc nie warto ryzykować -
Witam, mam problem z moim audi a4 b6 2.0 FSI AWA mianowicie chodzi o to że mam problem z odpalaniem na zimnym silniku. Zapala odrazu ale zaraz gaśnie ponieważ nie może utrzymać obrotów.Gdy silnik się zagrzeje brakuje mu mocy. Błędy jakie pokazuje to błąd klap kolektora ssącego i błąd wtryskiwacza pierwszego. Miał może ktoś podobne problemy?
-
to znaczy jak mam ją sprawdzić? Ona może mieć wpływ na dziwny dzwiek silnika? Dodam że wypadanie zapłonów występuje na pierwszym cylindrze na ciepłym silniku po przejechaniu około 30 kilometrów
-
Właśnie cewki są sprawdzone a wypadanie dalej występuje.
-
wtryskiwacze są sprawdone i ciśnienie paliwa jest prawidłowe. Czasami występuje wypadanie zapłonów na pierwszym cylindrze.
-
Witam, mam problem z silnikiem 2.0 fsi. Mianowicie chodzi mi o drgania na wolnych obrotach, dziwny dźwięk podczas pracy i szarpanie podczas przyspieszania gdy silnik się zagrzeje. Zostały sprawdzone cewki, świece są nowe, łańcuszek i napinacz zostały wymienione a wariator sprawdzony. Może macie jakieś pomysły?
-
Rozrusznik kręci bardzo dobrze. Nie chce załapać kiedy silnik jest zimny. Gdy jest ciepły dobrze odpala. Żaden check się nie świeci. Problemem okazał się czujnik położenia wału korbowego. Przez długi czas jego błędu nie było dopiero niedawno silnik zgasł i nie dało się go uruchomić. Czujnik padł całkowicie i wywaliło jego błąd.
-
Mam problem z moim audi. Ostatnio moje audi ma problemy z odpaleniem gdy silnik jest zimny. Ktoś może ma pomysł co może być przyczyną?
-
Witam wszystkich.