Skocz do zawartości

metalshit

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O metalshit

Informacje

  • Imię
    Bar
  • Miasto
    Krk

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    2.0
  • Kod silnika
    ALT
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

103 wyświetleń profilu

Osiągnięcia metalshit

0

Reputacja

  1. Witam, szybkie pytanie: mam zrobioną "przeróbkę" odpowietrzania odmy, czy wracać do oryginalnej konstrukcji? Próbowałem przejrzeć cały temat pod kątem mojego pytania, ale nie znalazłem konkretnych informacji. Przeróbka już była jak kupowałem samochód, jednak olej ubywał i tak - nauczyłem się jeździć z bańką w bagażniku, remontu silnika na razie nie planuje (może jak przekroczę 1l/1000). Ostatnio zauważyłem pęknięcie węża wychodzącego z czwórnika do odmy - trzeba wymienić. Przy okazji zastanawiam się nad powrotem do oryginalnej konstrukcji. W tym momencie mam stary czwórnik (wymienię go przy okazji na nowy ze "ścięciem"), wyjście na dolot poprowadzone pod silnik z filtrem na końcu albo jakąś puszką (muszę sprawdzić dokładniej), dolot zaślepiony, wyjście do eżektora zaślepione. Przerabiał ktoś już taki temat? Warto w ogóle powracać do fabrycznego stanu? Czy lepiej zostawić jak było?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...