Skocz do zawartości

kwiatekwojak

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kwiatekwojak

Informacje

  • Imię
    Łukasz
  • Miasto
    Szczecinek

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    BRD
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

229 wyświetleń profilu

Osiągnięcia kwiatekwojak

0

Reputacja

  1. Temat do zamknięcia. Okazało się, że przycisk coś nie łączy, czasami działa.
  2. A gdyby tak podniesc obroty jałowego ?? Bo zauważyłem że jak dodam trochę gazu i trzymam to już nie trzęsie
  3. Witam wszystkich mam problem ze swoją audi... Przy odpalaniu na zimnym nie odpala od tzw strzała i jak pochodzi z 10 sekund zaczyna telepać strasznie budą... nie wiem czy to kwestia wywalonych poduszek czy coś nie tak w silniku. Wklejam zdjęcia logów na biegu jalowym może ktoś doradzi pomoże będe wdzieczny Czytałem, że w gr. 018 po nacisnieciu i puszczeniu gazu wartosci powinny wskoczyc z 0 na 4 a u mnie zauważyłem, że tylko w jednym wskoczylo na 2 ??? Audi A4 b7 2007r. 2.0 tdi 170km
  4. A wie ktoś który silniczek odpowiada za pracę góra dół ??
  5. Czy mógłby ktoś mi pomoc z fotelem pasażera, ponieważ wszystko działa oprócz góra dół ...Wyjąłem fotel, ale nie wiem jak się za to zabrać i czy podołam....
  6. Ok dzięki wielkie za pomoc, wylałem z niej olej i przeczyscilem. Uszczelki nigdzie nie dostałem nie mają w intercarsie i nawet w serwisie audi ,więc skleilem ja na czarny silikon temperaturowy. Dalej wyrzuca spirale i dziś doszedł check engine, auto ma moc, ale trzęsie całą budą przy dodawaniu gazu a najgorzej przy gaszeniu auta. Dziś zamawiam regenerowana klapę z alledrogo za 200 zł i zobaczymy czy pomoże.... Edit: wymiana klapy/przepustnicy na zregenerowana pomogła, przy gaszeniu auta zero drgań
  7. Witam od jakiegoś czasu po zakupie audi zauważyłem że mocno trzęsie buda przy gaszeniu i odpalaniu.. Dwa dni temu zapaliła mi się kontrolka świec żarowych i pojawiły się dwa błędy P3102 i P2100. Rozebrałem dziś klapę gaszaca i zauważyłem dziwnie wystającą z niej uszczelkę, która porwała mi się w rękach . Nie wiem co robić dalej może ktoś podpowie wymienić sama uszczelkę czy raczej to nie pomoże i czeka mnie wymiana całej klapy . Silnik 2.0 TDI 170 km 2007 r
  8. Problem rozwiązany czyszczenie turbiny pomogło, narazie cisza...
  9. Po wymianie dwóch przewodów dolotu trochę pojeździłem auto odzyskało moc i już się cieszyłem... Niestety wczoraj pojechałem w trasę ok 100km, wszystko było ok do czasu aż do 70 km potem auto zaczęło przeladowywac strasznie a przy puszczeniu gazu lub zmianie biegu słychać było dźwięk podobny do blow off... A co dziwne po wymianie rur już nie ma błędu.. Rozebrałem filtr powietrza, nalozylem wężyk że strzykawka na gruszkę i wychodzi ze wszystko jest okej sztanga pracuje w pełnym zakresie góra dół i nie opada.. Wirnik turbiny nie ma luzów.Już nie mam sił co to może być Wymienilem również czujnik doładowania na nowy auto odżyło natomiast błąd jak wyskakiwał tak wyskakuje dalej... Ręce opadają.. Co jeszcze może odpowiadać za to??? P0234 - zbyt wysokie ciśnienie doładowania VID_20200902_073935.mp4
  10. Chyba znalazłem przyczynę spadku mocy i kontrolki na desce... podpiąłem interfejs bluetooth elm327 i wyskoczył mi błąd P0234 zbyt wysokie ciśnienie doładowania... nie wiem co może być przyczyną czy jakiś czujnik czy turbo, ale znalazłem dwa podziurawione węże... Jeden wychodzi od intercoolera z góry, i drugi od strony pasażera wychodzi on od turbo.. Kupiłem zamiennik nowy za 70 zl i przerobiłem tzn założyłem nowy wąż na oryginalne wejście zacisnąłem opaską metalowa i wszystko gra nic już nie wypada.
  11. wiem wiem narazie dolewam wody bo szkoda dolewac G12 jak cały czas jest wyciek .. dodam że oprócz tego wycieku nie ma zadnych wycieków
  12. Witam mam problem z moja audi a4 b5 poniewaz wycieka mi płyn ze zbiornika wyrównawczego a dokładnie z odpowietrznika i musze ciągle dolewać wody zdemineralizowanej. Czy miał ktoś już taki przypadek ? Proszę o pomoc bo nie wiem co to może być . Pozdrawiam
  13. problem rozwiązany zamieniłem chinska przepływke na przepływke boscha i chodzi teraz jak zegarek dzięki
  14. podczas jazdy na niskich obrotach strasznie szarpie musze zredukowac bieg albo dodac gazu .. na kompie pokazało mi przepływke która wymieniłem znikło tylko falowanie na wolnych obrotach a szarpanie na niskich obrotach pozostało.. nawet jak ruszam z samego sprzegła pod lekka gorke obroty spadaja gdzies do 500 i prawie gasnie . wymieniłem ostatnio filtr paliwa proszę o pomoc co mu moze być
×
×
  • Dodaj nową pozycję...