Skocz do zawartości

ananaseq1

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O ananaseq1

Informacje

  • Imię
    Tomasz
  • Miasto
    Katowice

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    2.0
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia ananaseq1

0

Reputacja

  1. ananaseq1

    Jaki olej do 2.0 ALT?

    Panowie ja polecę jednak ten Valvoline Maxlife 10w40. Zmienilem z Motul 5w40 (rowież bardzo dobry) ale uważam, że kultura pracy na 10w40 jest po protu lepsza, jak kolwiek to zabrzmi. W każdym razie silnik lepiej brzmi. Może specjaliści twierdzą, że olej nie uciszy silnika, ale mam odmienne zdanie. Mechanik zasugerował przy wymianie 10w50 ale na moje amatorskie oko wolałem nie ryzykować, ponieważ do pełnych właściwości smarnych tego oleju musi upłynąć zbyt dużo czasu. Zmiany dokonałem również z powodu ubuwania oleju. Nie twierdzę, że teraz nie będzie ubywać, ale na pewno bedzie go pożerać znacznie mniej. Filtr tym razem Mann, wcześniej bosch. Niech nikt nie pisze, ze knecht to jakaś petarda, bo żaden człowiek ani mechanik nie zauważy różnicy, a tym bardziej ludzie jeżdżą na różnych filtrach po kilkaset tysięcy kilometrów. Pozdrawiam i jeśli nadal się zastanawiacie nad wyborem rozważcie Valvoline.
  2. Szkoda, ze właściciel jest taki dziwny pod kątem serwisowania samochodów z gazem, więc jeśli ktoś z Was ma instalację gazową i planuje coś zrobić "z silnikiem" to od razu sobie odpuście. Jedynie co to klocki, tarcze i takie pierdoły mogą zrobić. Porażka.
  3. ananaseq1

    Który gaz polecicie ?

    Witajcie, Jestem świeżo po zamontowaniu instalacji. Finalnie mój zestaw to STAG: Qbox, reduktor również STAGowski R-01 no i wtryskiwacze HANA + świece Brisk (LPG). Jestem zadowolony i śmiem twierdzić, że może tylko mi się wydaje ale auto jeździ jakoś żwawiej Jestem jeszcze przed pierwszym 1000 km a co za tym idzie pierwszą regulacją po zamontowaniu i odnotowuje spalanie na poziomie 10L/100 co chyba jest niezłym wynikiem jak na instalacje przed regulacją. Może i dopłaciłem 300/400 PLN ale montowałem w autoryzowanym serwisie STAG z gwarancją na sterownik 5 lat i postawiłem tutaj na fach i doświadczenie gazowników.
  4. ananaseq1

    Który gaz polecicie ?

    Wydaje mi się, że cena finalnie chyba nie jest tragiczna biorąc pod uwagę, że zestaw będzie montowany w "autoryzowanym" serwisie STAG.
  5. ananaseq1

    Który gaz polecicie ?

    Finalnie otrzymałem takie info i wycenę, Myślicie ze jest ok i można brać ? Na pewno ponegocjuje jeszcze cenę. "Wtryskiwacze Barracuda mogą być cena ta sama . Reduktor KME Gold się nie nadaje może być Silver." Q-Box+Barracuda+Silver=3200zł.
  6. ananaseq1

    Który gaz polecicie ?

    Nowe info od mechanika "Reduktor oczywiście Stagowski AC W-01. Wtryskiwacze mogą być Barracudy tylko ja nie widzę sensu. Instalacji BRC nie montuję , ma kilka rzeczy które mi się nie podobają a niczym się nie wyróżnia."
  7. ananaseq1

    Który gaz polecicie ?

    Witajcie Napisałem maila z prośbą o wycenę gazu z "górnej" półki do mojej Audi. Specjalista odpisał 1. Najlepsza na rynku instalacja PRINS z bardzo dobrymi wtryskiwaczami KEYHIN cena 4200zł. 2. Bardzo dobra instalacja gazowa STAG Q-BOX z wtryskiwaczami HANA cena 3200zł. 3. Instalacja V generacji VIALLE LIQID-SI wtrysk gazu ciekłego do kolektora ssącego cena 4800zł. Czy możecie potwierdzić, które z tych instalacji będzie "najlepsza" może nie koniecznie ta najdroższa ale jeśli faktycznie to moge ją wybrać. A może macie swoje doświadczenia lub inne typy instalacji, których w ogóle mechanik nie zaproponował ? Ofertę otrzymałem z autoryzowanego serwisu STAG/.
  8. ananaseq1

    Jaki olej do 2.0 ALT?

    Ja polecam MOTUL 5W40 (X-cess 8100) zresztą jak większość użytkowników. Po za tym przed wymianą oleju na nowy polecam zrobić płukankę LIQUI MOLY Engine Flush Pro-Line, mogę jedynie powiedzieć, że po tym zabiegu w mojej Audicy silnik znacznie ciszej chodzi, trochę żwawiej ale może to tylko wrażenie a dodatkowo przy prędkościach powyżej 140 już tak nie hałasuje natomiast przy jeździe 100-140 km/h komfort zdecydowanie wyższy silnika jakby go w ogóle nie było
  9. Witajcie Możecie podrzucić jakiś trop jeśli chodzi o błąd jak w temacie ? Od kilku miesięcy borykam się z błędem P0171 i P0172 czyli mieszkanka paliwowa zbyt uboga lub zbyt bogata. Wstępne naprawy jakie zrobiłęm to wymiana sondy przed katalizatorem niestety nie rozwiązała problemu. Po przeanalizowaniu forum, stron itp. zawsze występuje kilka głównych części jak własnie sonda, przepływka, odma no i zasysanie lewego powietrza w układzie dolotowym. Jak myślicie, gdzie szukać przyczyny ? Ostatnio nawet usłyszałem, że katalizator może być przyczyną. Czy borykał się ktoś z was z podobną bolączką ? Gdzie szukać problemu bo już mnie to męczy Edit: Teraz dochodzi jeszcze opcja z tego co wyczytałem na forum problem kierownicy powietrznej i jej pękniętej membrany. ?
  10. Witajcie Może ktoś polecić rzeczowego mechanika specjalizującego się tylko lub zwłaszcza w Audi ? Lokalizacja, Mikołow, Katowice, Tychy, Gliwice, Zabrze, Ruda Śląska. Od jakiegoś czasu wariuje kontrola silnika to raz a dwa wydaje mi się, że moje 2.0 ALT jest troche mułowate... Aczkolwiek wydaje mi się, że mułowatość nie jest związana z błędami komputera. Ostatnie błędy z odczytu to: P0130 - Obwód sondy lambda (blok cyl. 1, czujnik 1) Wadliwe działanie P0171 - Zbyt uboga wartość korekcji dawki paliwa (blok cyl 1) P0172 - Zbyt bogata wartość korekcji dawki paliwa (blok cyl 1)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...