
Qoral
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
16 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
gdzie znajduje się ten czujnik w audi 3.0 tfsi, nie mogę go namierzyć a mam powyższy błąd.
-
Witam, właśnie moją ESKE dopadł problem z tematu.. posiada ktoś namiary do jakiegoś speca który potrafi przypisać rygiel do auta? dzwoniłem do ASO robią to bez problemu tylko że trzeba im z holować auto .. :\ okolice wielkopolski
-
Tego dźwięku nie da się wyłączyć na stałe Trzeba nacisnąć prawą manetkę z boku i wyłączy ten dźwięk do następnego otwarcia drzwi ale widziałem ostatnio też audi a4 b8, tez po lifcie i nie miała takiego komunikatu z sygnałem
-
nie mogę nigdzie znaleźć jak wyłączyć komunikat i ten cholerny sygnał - "Pamiętaj aby wyłączyć zapłon, akumulator może się rozładować" (coś w tym stylu) - pojawia się on momencie kiedy zapłon jest włączony i zostaną otwarte drzwi.. - model po lifcie może ktoś pomóc i jeszcze jedno pytanko, jak powinno wyglądać kodowanie LED - kiedy zostanie kierunkowskaz włączony gaśnie LED, po wyłączeniu się zapala.. rozumiem że to jest to kodowanie wersja US? - model przed liftem https://youtu.be/EMTCTJgMVBQ?t=34s coś takiego uzyskać
-
Montaż manetki FIS pod komputer pokładowy w A4 B8
Qoral odpowiedział(a) na wrclaguna temat w Audi A4 B8
tylko teraz zostałem z tymi manetkami przed liftem i błędami kąta skrętu, ESP i coś jeszcze - wszystko od uszkodzonej taśmy, najlepiej jakbym kupił cały komplet z taśmą i manetkami, po lifcie abym nie musiał dokupywać po sztuce nie mam już tego kompletu który chodził - od Sedana, oddałem w ramach reklamacji -
Montaż manetki FIS pod komputer pokładowy w A4 B8
Qoral odpowiedział(a) na wrclaguna temat w Audi A4 B8
jutro Elektronik mi podeśle skan to go podeślę, aktualnie auto stoi u niego tzn. wiem jaka manetka jest do Avanta, tylko jaki numer jej i taśmy potrzebuję.. bo już wyżej się naciąłem na niepasującą a koszty nie są małe tego -
Montaż manetki FIS pod komputer pokładowy w A4 B8
Qoral odpowiedział(a) na wrclaguna temat w Audi A4 B8
Witam Panowie, mam problem z tymi manetkami, to znaczy kupiłem audi S4 model 2010 z błędem czujnika kąta skrętu (manetki z tempomatem, bez radarów odległościowych i zmian pasa ruchu). kierownica z multifunkcją wyglądały jak te poniżej.. gościu zamontował mi manetki po lifcie które chodziły bez błędów, po jakimś czasie skapnąłem się że manetki nie obsługują mi tylnej wycieraczki.. okazało się że są to manetki do Sedana.. wyglądały jak te poniżej.. problem polega na tym, że nie mogę dopasować manetek po liftowych do kombi.. kupiłem http://allegro.pl/show_item.php?item=5782677142 i nie pasują, wywala błąd nieprawidłowego elementu. numer tego elementu 4G0 czy ktoś się orientuje jakie powinienem kupić manetki i taśmę albo jaki komplet? wiem że jest kilka rodzajów tych manatek z płytkami i bez.. i kilka taśm.. kolorze żółtym i białym.. -
kolejny poziom? można tyko włączyć ESP / ASR lub wyłączyć, przy wyłączeniu sygnalizuje mi na ekranie ikonę wyłączenia trakcji tak, używane
-
Witam, chodzi o możliwość ruszenia z "kopyta" tzw. program maksymalnego przyspieszenia (LAUNCH CONTROL) w skrzyniach STRONIC, DSG prawdopodobnie jest to program montowany fabryczne, w instrukcji obsługi jest również opisany.. lecz u mnie nie działa lub po prostu coś źle robię, mam audi S4 B8 końcówka 2009 roku, model 2010 (tył w LED) z DRIVE SELECT i skrzynią STRONIC 7-biegową robię wszystko według instrukcji - kierownica prosto, auto stoi na "prostej" - wyłączam ESP ASR - dźwignia na D, opcja Dynamic na Drive Select, na wyświetlaczu wskakuje "S" - hamulec w podłogę i przy dodawaniu gazu auto wyrywa się do przodu, a powinno się rozsprzęglić i zachowywać jakby było wrzucone na luz próbowałem drugim sposobem co widziałem z filmików na youtube - kierownica prosto, auto stoi na "prostej" - wyłączam ESP ASR - opcja Dynamic na Drive Select, dźwignia na D i w prawo na manual - hamulec w podłogę i auto dalej to samo, auto się wyrywa do przodu a nie stoi spokojnie w miejscu czy ktoś może wie więcej coś na ten temat, czy może jednak nie wszystkie skrzynie DSG, STRONIC zostały wyposażone w program szybkiego ruszania, może jest ona zablokowany i jest możliwość odblokowania go za pomocą VCDS? doczytałem gdzieś że można ruszyć z kopyta na tzw. HACKU czyli - wyłączam ESP ASR - dźwignia na luz, opcja Dynamic na Drive Select, na wyświetlaczu wskakuje "S" - hamulec w podłogę - gaz w podłogę, obroty wskakują do 4tys - i dźwignię szybko przerzucamy na D i puszczamy hamulec co myślicie o takim rozwiązaniu, czy skrzynia dostaje wtedy w d*pę? w rozumieniu zasada działania jest taka sama jak w launch control
-
SPOTY PILSKIE - najbliższy:28.07.2013 r. - start 18:00
Qoral odpowiedział(a) na troudyl temat w Wielkopolskie
to co z tymi spotami, są one jeszcze organizowane? -
Chodzi mi tutaj dokładnie o audi S4 B8 2010, szykuje się do zakupu i widzę że są dwie wersje obie są STRONIC i z tą różnicą która opisales. I teraz się zastanawiam czy nie stracę bo ta co mam kupić ma właśnie audi drive select ale nie ma S na przekładni
-
podpinam się pod pytanie