Skocz do zawartości

daffer80

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O daffer80

Osiągnięcia daffer80

0

Reputacja

  1. Skąd kolego taki wniosek bo wiesz jak pójdę do mechanika, który czyścił turbo i powiem, że źle złożył to wiesz. Koleś i powie, że jak się znam lepiej to mam spadać. Poza tym.... w Jeleniej Górze nie ma mechanika co się zna na silnikach TDI tak więc chyba zostaje mi sprzedanie tego lub wymiana turbo na nowe. A w ogóle gdzie można kupić turbo nowe w cenie do 2500-3000 bo w Skodzie 5500.
  2. PANOWIE załamka po wyczyszczeniu turbulum problem powraca. Ponowna prośba o analizę logów dynamicznych!!!! http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/fe4c8c253b5ae6b7.html
  3. tak ze względu na pogodę u nas w Jeleniej wczoraj było - 3 straszny opad śniegu to i tak cudem było zrobienie tych logów dynamicznych. W każdym razie przyjrzę się termostatowi. a.d.2 silnik szarpie jak cholera właśnie jak jest rozgrzany!!! coż to może być?? Co do grup base setting to postaram się zrobić jak odgarną śnieg, co by się nie zabić lub nie rozbić.
  4. Tutaj jeszcze dałem logi dynamiczne grup 04,01,10. Oraz statyczne. Jak by mógł ktoś je też ocenić: Dynamiczne: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7e1fad89ccbcde64.html Stat: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/69d20acf9b9f34e0.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3e179ed6ae29ee24.html Z góry dziękuję.
  5. a te błędy to z winy turbo?? a jak reszta? przepływka??
  6. Czy czyszczenie turbulum pomoże czy tylko wymiana??
  7. Witam. Posiadam od kilku dni problem nagłego spadku mocy po 3000 obrotów. TZW NOTLAUF turba. Proszę o analizę logów z gupy 03,08,011. Może ktoś mi powie co się dzieje z moją niunią. Ponadto występują 2 błędy 00575 oraz 00519. Wiem, że powinno się logi dynamiczne robić do 4500 ale się więcej z mojej Aśki nie dało wycisnąć. Grupa 03 Engine speed MAF (specified) MAF (actual) EGR duty cycle STAMP /min mg/str mg/str %, 0.39 1554 560.0 560.0 48.6 1.59 1785 850.0 1040.0 4.8 2.79 2079 850.0 1145.0 4.8 3.99 2331 850.0 1155.0 4.8 5.19 2604 850.0 1155.0 4.8 6.39 2835 850.0 1115.0 4.8 7.59 3087 850.0 1090.0 4.8 8.79 3297 850.0 1050.0 4.8 9.99 3402 850.0 850.0 4.8 11.19 3507 850.0 800.0 4.8 12.39 3612 850.0 755.0 4.8 13.59 3759 850.0 745.0 4.8 14.79 3864 850.0 705.0 4.8 15.99 3948 850.0 675.0 4.8 17.19 4032 850.0 550.0 4.8 18.39 4095 850.0 495.0 4.8 19.59 4137 850.0 485.0 4.8 20.79 4137 850.0 485.0 4.8 Grupa 08 Engine speed Inj qty Inj qty Inj qty STAMP /min mg/str mg/str mg/str 0.79 1617 44.2 39.2 33.2 1.99 1890 45.4 40.8 42.4 3.19 2163 45.0 41.0 43.0 4.39 2436 44.6 41.2 43.6 5.59 2667 44.2 41.2 44.0 6.79 2919 43.8 40.8 43.2 7.99 3150 43.6 40.6 43.0 9.19 3318 43.4 40.4 42.0 10.39 3423 43.4 40.0 39.8 11.59 3549 43.2 39.8 38.2 12.79 3675 43.0 39.6 36.8 13.99 3801 43.0 39.4 36.2 15.19 3885 42.8 38.6 35.0 16.39 3969 42.8 38.4 33.4 17.59 4053 42.6 38.4 23.4 18.79 4116 42.6 38.4 20.4 19.99 4137 42.6 38.4 20.0 21.19 4137 42.6 38.4 20.6 Grupa 011 Engine speed Specified MAP Actual MAP Duty cycle STAMP /min mbar mbar % 0.01 1512 1183.2 1407.6 53.8 1.19 1701 1825.8 1611.6 51.4 2.39 1974 1948.2 2223.6 75.3 3.59 2247 1948.2 2427.6 93.2 4.79 2520 1948.2 2570.4 94.4 5.99 2751 1948.2 2570.4 94.4 7.19 3003 1948.2 2570.4 94.4 8.39 3234 1948.2 2519.4 93.6 9.59 3360 1948.2 2050.2 92.4 10.79 3465 1948.2 1876.8 92.4 11.99 3570 1948.2 1795.2 92.4 13.19 3696 1948.2 1754.4 92.4 14.39 3822 1948.2 1703.4 92.4 15.59 3927 1948.2 1632.0 92.4 16.79 3990 1948.2 1509.6 92.4 17.99 4074 1938.0 1183.2 92.4 19.19 4116 1927.8 1132.2 92.4 20.39 4137 1927.8 1122.0 92.4
  8. Auto zwędrowało na warsztat po 3 dniach szukania przyczyn....... dalej nie wiadomo co jest grane Po potraktowaniu VAGiem wykazało, że uwalony zawór sterowania podciśnienia turbiny, oraz okazało się że kontrolka od świec żarowych jest spalona. Po wymianie kontrolki i zaworu i wykasowaniu błędów auto dalej działa jak działało szarpie po uzyskaniu 60st.C zapala się kontrolka świec żarowych, sygnalizując błąd. Po podpięciu pod VAGa znowu wykazuje że błąd na zaworze sterowania podciśnieniem turbo. Po przełożeniu tego i starego zaworu do innego A4 wszytko ok. Do teraz wyeliminowano, wtryski, pompę wtryskową, sprawdzono wszystkie czujniki miernikami a to dalej rwie i szarpie i mryga do mnie kontrolką świec żarowych... :kox: pomóżcie o co kaman???[br]Dopisany: 08 Październik 2008, 12:01_________________________________________________Witam. Dzisiaj odebrałem autko z warsztatu, i jak się okazało w kompie ktoś grzebał prawdopodobnie próbował wgrać oprogramowanie do tuningowania silnika z 110PS na 130PS, i coś nie poszło tak i "macherzy" zostawili jak skończyli wyjęli kontrolkę świec żarowych i auto sprzedali mnie. Fura do 60 st. C pracowała normalnie powyżej 60 st.C chciała załadować sobie ten skaszaniony program i coś nie teges było wiec przełączał się na awaryjny i próbował wrócić na normalny i tak w kółko. Pomogło: - czyszczenie kompa i nowy soft na 110PS. A teraz jazda
  9. To raczej nie jest objaw sprężarki od klimatyzacji i chwilowy spadek obrotów. Spróbuje opisać jeszcze raz Gdy silnik jest zimny to działa normalnie na wolnych obrotach, gdy się zagrzeje do temp. min 70 st. Celsjusza to na wolnych obrotach: - przy włączonych światłach, i włączonej klimatyzacji - silnik działa normalnie czasem szarpnie (na luzie) - przy wyłączonych światłach lub klimatyzacji - silnikiem zaczyna szarpać i strasznie nie równo pracuje (na luzie) - po włączeniu klimy silnik zaczyna pracować stabilnie??? Czytałem kilkanaście wątków i zaczynam się zastanawiać czy aby przypadkiem to nie był koło dwumasowe - ale ciężko z racji kosztów tegoż koła wymieniać w ciemno. Proszę o pomoc bo mnie krew zalewa jak szarpie tym silnikiem.....
  10. Witam Zauważyłem pewną dziwną rzecz. U kolegi po włączeniu auta i odpaleniu klimatyzacji obroty przysiadają po kilku sek silnik wyrównuje obroty i pracuje równo nie ważne czy ciepły czy zimny. U mnie z kolei (1,9 tdi 110PS 1997.03 rok prod.)jest tak jak silnik zimny to nieważne czy włączę klimę czy nie pracuje równo, problem zaczyna się gdy silnik zaczyna się nagrzewać np. 70 st.C po wyłączeniu klimy silnik pracuje nierówno (skaczą obroty 800-1000), po włączeniu równiutko na 800 rpm. Po uzyskaniu temp. roboczej (90 st.C) objawy dalej występują. Czy może mieć wpływ przepływomierz? Ponieważ wymieniając u mechanika rozrząd powiedział że przepływomierz ma 760 jednostek i czas pomyśleć o wymianie. Co może być przyczyną lub co może mieć wpływ na nierówną pracę silnika??
  11. WITAM Od 24.06.2008 jestem szczęśliwym posiadaczem nowego wspaniałego - mam nadzieję- dziecka w rodzinie a mianowicie A4 AVANT 1,9 TDi 81KW(110PS) 1997. Mam nadzieję, że się nie zawiodę i będę szczęśliwym posiadaczem traktorka przez przy najmniej 5 lat. Bo jak na razie bomba... (wcześniej podróżowałem Golf III 1,8 PB+LPG)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...