
haani
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
16 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O haani

Informacje
-
Imię
bartek
-
Miasto
oxford
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2002
-
Silnik
1.9 TDI
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
-
Okazało się że czujnik jest ok tylko ktoś przede mną połamał zatrzask na kostce od czujnika i był wciśniety "na sztukę" popsikałem styki sprayem wcisnąłem kostke złapałem ładnie na trytki i od tygodnia bez problemów
-
Ok dzieki wielkie na weekend sie za to zabiore tylko jeszcze powiedz mi dlaczego wszystko trzeba robic szybko...?? płyn bedzie wyciekał czy o co chodzi ??
-
Koledzy a przy wymianie tego zielonego napotkam na jakieś większe problemy?? Czy po prostu wyciągam Stary wciskamy nowy i tyle ??
-
Jeżeli chodzi ci o ta ; http://allegro.pl/rura-waz-turbo-audi-a4-b6-b7-a6-c5-1-9tdi-awx-avf-i4960977021.htmlto wyciagnalem ją całkiem sprawdzilem z każdej strony i jest ok No i tak jak mówiłem weże były całe ,okazało się że pojemnik z podciśnieniem(akumulator ciśnienia) strzelił na łączeniu... Jak narazie został zaślepiony i czekam na paczke z polski bo na ebay-u nie mogłem tego ustrojstwa znaleźć
-
Mam nadzieję że do ślubu dożyje ;-) Trzymajcie kciuki :-p Zaglądałem tam dzisiaj z rana i niestety nie znalazłem przyczyny...:-/węże od intercoolera siedzą jak powinny i żadnych przedmuchów nie słychać ,słychać za to jakby z lewej strony ale sciagalem chyba wszystkie węże wyginałem naciągałem i nic szczególnego nie zauważyłem :-/dodam że łatwo nie było wciskac się pod auto na lewarku i ogólnie małe pole manewru z czymkolwiek więc chyba się poddaje i umowie się na wizytę u polskiego mechanika bo już nie mam do tego siły :-(
-
Jutro o ile pogoda pozwoli spróbuje położyć się pod auto albo poprosze dziewczynę żeby mi trochę pogazowała ;-)jak coś znajdę to się pochwale a jak nie to czeka mnie wizyta u mechanika :-(
-
U mnie świszczy ale nic nie dymi i na biegu jałowym jest to lekko słyszalne ale gdy już jadę to na kazdym biegu jest to głośny świst jakby gdzieś powietrze uciekało .
-
Witam . Jakieś dwa dni temu wracając do domu dodając lekko gazu na 3 biegu coś "strzeliło" tak jakby wyskoczył jakiś wąż pod ciśnieniem i teraz przy dodawaniu gazu coś dziwnie świszczy i autku brakuje mocy Patrzyłem pod maske ale wydaje mi się że wszyskie węże są na miejscu a niestety nie mam za bardzo możliwości żeby wejść pod auto i zerknąć od tamtej strony Może któryś z kolegów ma pomysł co to może być?? Z góry dzieki za podpowiedzi
-
Jakie klocki i tarcze hamulcowe polecacie do Audi A4 B6/B7?
haani odpowiedział(a) na wiktor1979 temat w Audi A4 B6/B7
Właśnie boje się że paczka będzie za późno ale nie zaszkodzi spróbować ,zobaczymy co kolega Wandej zaproponuje za komplecik -
Jakie klocki i tarcze hamulcowe polecacie do Audi A4 B6/B7?
haani odpowiedział(a) na wiktor1979 temat w Audi A4 B6/B7
Panowie pomocy !!! z mojej wlepki we wnęce na zapas za wiele nie zostało a muszę wymienić tarcze +klocki tył przed 15 stycznia bo nie przejdzie mi M.O.T. (angielskiego przeglądu ).Z tego co mierzyłem (na oko bez ściągania koła) to tarcza jest 245 ale wolałbym się upewnić i drugi problem jest taki że grubości klocków są różne i nie wiem które będą pasowały i które wybrać.Boje się że za grube mogą nie wejść albo ocierać a zbyt cienkie bedą miał luz. Niestety w UK nie spotkałem się z firmą ferodo i do wyboru mam ATE,BOSH ,BREMBO ,Eicher Premium ,Pagid ,TEXTAR . Z góry dzięki za podpowiedzi . -
U mnie jakies dwa tygodnie po nabijaniu i ozonowaniu klimy zaczelo smierdziec...;/smierdzialo najpierw przez kilka sekund ale z czasem smrod byl coraz gorszy i dluzej sie utrzymywal...;/ tydzien temu zabralem sie do roboty i u mnie odplywy drozne wiec potraktowalem parownik izopropylenem tak nie za duzo ale i nie za malo reszte wypsikalem na wentylator od strony silnika (wsumie pol litra) wymienilem filtr i jak narazie (odpukac ) nie smierdzi .
-
świeci kontrola trakcji po wymianie rolki na alternatorze
haani odpowiedział(a) na haani temat w Audi A4 B6/B7
Okazało się ze mechanik zakładając alternator nie podpiął wtyczki i przez to wszystkie problemy Dzieki erchi za podpowiedz Problem rozwiazany temat zamykam -
świeci kontrola trakcji po wymianie rolki na alternatorze
haani opublikował(a) temat w Audi A4 B6/B7
Witam. Bylem u mechanika ktory wymienial mi rolke na alternatorze po tym zabiegu za kazdym razem po odpaleniu silnika dokladnie po 10 minutach jazdy zapala sie kontrolka od kontroli trakcji...podlaczylem VAG i o to co mi pokazalo: 1 Fault Found: 17911 - Load Signal from Alternator Term. DF P1503 - 35-10 - Implausible Signal - Intermittent Readiness: 0 0 X X X ------------------------------------------------------------------------------- Address 03: ABS Brakes Labels: 8E0-614-517.lbl Part No: 8E0 614 517 Component: ABS/ESP front 1726 Coding: 04255 Shop #: WSC 06435 VCID: E5C747CF7FE39436875-5072 1 Fault Found: 18265 - Load Signal P1857 - 35-00 - Error Message from ECU Prosze o pomoc co z tym zrobic ;/ -
witam. mam zamiar zabrac sie za wymiane pompy ale do konca nie wiem z ktorej strony sie do tego zabrac pompe do wymiany juz mam czas tez sie znajdzie tylko potrzebuje jakiejs podpowiedzi co gdzie i jak .Moze ktos ma jakis opis zdjecia lub cos w tym stylu??? U mnie jednak okazala sie to rolka na alternatorze to ona tak dziwnie wyla przy skrecaniu ,tak wiec pompa sprawna zostaje na swoi miejscu
-
Witam Podepne sie pod temat...mam podobny problem i obstawiam ze to pompa wspomagania bo przy max skrecie widac jak kolo od pompy sie przycina i przez to pasek piszczy. Moje pytanie to czy przypasuje mi kazda inna pompa od a4 b6 czy zaleznie od modelu czy tez rocznika roznia sie one czyms?? Z gory dzieki za podpowiedzi