Skocz do zawartości

haani

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O haani

Informacje

  • Imię
    bartek
  • Miasto
    oxford

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia haani

0

Reputacja

  1. Okazało się że czujnik jest ok tylko ktoś przede mną połamał zatrzask na kostce od czujnika i był wciśniety "na sztukę" popsikałem styki sprayem wcisnąłem kostke złapałem ładnie na trytki i od tygodnia bez problemów
  2. Ok dzieki wielkie na weekend sie za to zabiore tylko jeszcze powiedz mi dlaczego wszystko trzeba robic szybko...?? płyn bedzie wyciekał czy o co chodzi ??
  3. Koledzy a przy wymianie tego zielonego napotkam na jakieś większe problemy?? Czy po prostu wyciągam Stary wciskamy nowy i tyle ??
  4. Jeżeli chodzi ci o ta ; http://allegro.pl/rura-waz-turbo-audi-a4-b6-b7-a6-c5-1-9tdi-awx-avf-i4960977021.htmlto wyciagnalem ją całkiem sprawdzilem z każdej strony i jest ok No i tak jak mówiłem weże były całe ,okazało się że pojemnik z podciśnieniem(akumulator ciśnienia) strzelił na łączeniu... Jak narazie został zaślepiony i czekam na paczke z polski bo na ebay-u nie mogłem tego ustrojstwa znaleźć
  5. Mam nadzieję że do ślubu dożyje ;-) Trzymajcie kciuki :-p Zaglądałem tam dzisiaj z rana i niestety nie znalazłem przyczyny...:-/węże od intercoolera siedzą jak powinny i żadnych przedmuchów nie słychać ,słychać za to jakby z lewej strony ale sciagalem chyba wszystkie węże wyginałem naciągałem i nic szczególnego nie zauważyłem :-/dodam że łatwo nie było wciskac się pod auto na lewarku i ogólnie małe pole manewru z czymkolwiek więc chyba się poddaje i umowie się na wizytę u polskiego mechanika bo już nie mam do tego siły :-(
  6. Jutro o ile pogoda pozwoli spróbuje położyć się pod auto albo poprosze dziewczynę żeby mi trochę pogazowała ;-)jak coś znajdę to się pochwale a jak nie to czeka mnie wizyta u mechanika :-(
  7. U mnie świszczy ale nic nie dymi i na biegu jałowym jest to lekko słyszalne ale gdy już jadę to na kazdym biegu jest to głośny świst jakby gdzieś powietrze uciekało .
  8. Witam . Jakieś dwa dni temu wracając do domu dodając lekko gazu na 3 biegu coś "strzeliło" tak jakby wyskoczył jakiś wąż pod ciśnieniem i teraz przy dodawaniu gazu coś dziwnie świszczy i autku brakuje mocy Patrzyłem pod maske ale wydaje mi się że wszyskie węże są na miejscu a niestety nie mam za bardzo możliwości żeby wejść pod auto i zerknąć od tamtej strony Może któryś z kolegów ma pomysł co to może być?? Z góry dzieki za podpowiedzi
  9. Właśnie boje się że paczka będzie za późno ale nie zaszkodzi spróbować ,zobaczymy co kolega Wandej zaproponuje za komplecik
  10. Panowie pomocy !!! z mojej wlepki we wnęce na zapas za wiele nie zostało a muszę wymienić tarcze +klocki tył przed 15 stycznia bo nie przejdzie mi M.O.T. (angielskiego przeglądu ).Z tego co mierzyłem (na oko bez ściągania koła) to tarcza jest 245 ale wolałbym się upewnić i drugi problem jest taki że grubości klocków są różne i nie wiem które będą pasowały i które wybrać.Boje się że za grube mogą nie wejść albo ocierać a zbyt cienkie bedą miał luz. Niestety w UK nie spotkałem się z firmą ferodo i do wyboru mam ATE,BOSH ,BREMBO ,Eicher Premium ,Pagid ,TEXTAR . Z góry dzięki za podpowiedzi .
  11. U mnie jakies dwa tygodnie po nabijaniu i ozonowaniu klimy zaczelo smierdziec...;/smierdzialo najpierw przez kilka sekund ale z czasem smrod byl coraz gorszy i dluzej sie utrzymywal...;/ tydzien temu zabralem sie do roboty i u mnie odplywy drozne wiec potraktowalem parownik izopropylenem tak nie za duzo ale i nie za malo reszte wypsikalem na wentylator od strony silnika (wsumie pol litra) wymienilem filtr i jak narazie (odpukac ) nie smierdzi .
  12. Okazało się ze mechanik zakładając alternator nie podpiął wtyczki i przez to wszystkie problemy Dzieki erchi za podpowiedz Problem rozwiazany temat zamykam
  13. Witam. Bylem u mechanika ktory wymienial mi rolke na alternatorze po tym zabiegu za kazdym razem po odpaleniu silnika dokladnie po 10 minutach jazdy zapala sie kontrolka od kontroli trakcji...podlaczylem VAG i o to co mi pokazalo: 1 Fault Found: 17911 - Load Signal from Alternator Term. DF P1503 - 35-10 - Implausible Signal - Intermittent Readiness: 0 0 X X X ------------------------------------------------------------------------------- Address 03: ABS Brakes Labels: 8E0-614-517.lbl Part No: 8E0 614 517 Component: ABS/ESP front 1726 Coding: 04255 Shop #: WSC 06435 VCID: E5C747CF7FE39436875-5072 1 Fault Found: 18265 - Load Signal P1857 - 35-00 - Error Message from ECU Prosze o pomoc co z tym zrobic ;/
  14. witam. mam zamiar zabrac sie za wymiane pompy ale do konca nie wiem z ktorej strony sie do tego zabrac pompe do wymiany juz mam czas tez sie znajdzie tylko potrzebuje jakiejs podpowiedzi co gdzie i jak .Moze ktos ma jakis opis zdjecia lub cos w tym stylu??? U mnie jednak okazala sie to rolka na alternatorze to ona tak dziwnie wyla przy skrecaniu ,tak wiec pompa sprawna zostaje na swoi miejscu
  15. Witam Podepne sie pod temat...mam podobny problem i obstawiam ze to pompa wspomagania bo przy max skrecie widac jak kolo od pompy sie przycina i przez to pasek piszczy. Moje pytanie to czy przypasuje mi kazda inna pompa od a4 b6 czy zaleznie od modelu czy tez rocznika roznia sie one czyms?? Z gory dzieki za podpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...